Stránka 1 z 2
1,6 tdi vs 1,6 tdi greenline ???
Napsal: 01 lis 2011, 18:02
od Ice_man
Ahoj chci si koupit oktávku s tímto motorem, ale chtěl bych se zeptat jaký je rozdíl mezi klasickou oktávkou 1,6tdi a oktávkou 1,6tdi greenline? Moc díky za info
Napsal: 01 lis 2011, 18:11
od boobika
když koukneš na stránky škody, budou to tam mít popsané.
předpokládám, že to bude něco podobného jako u jiných zelených vozů - nižší světlá výška, delší kvalty, kola s nízkým val. odporem, lepení místo rezervy (značná to úspora paliva), možná jiný softík řj, nemožnost objednat některé prvky výbavy, asi nějací ti "ekorádci" řazení při 1400otáčkách apod. ...
osobně bych volil tu normál verzi.
Napsal: 01 lis 2011, 18:18
od turbo kamna power
Nějlepší je se kouknout na stránky škody...
"Na redukci spotřeby paliva i emisí CO2 se kromě moderního motoru podílí zejména nová technologická řešení jako start-stop systém či rekuperace brzdné energie. Dalšími důležitými prvky jsou pneumatiky se sníženým valivým odporem, upravená řídicí jednotka motoru, aerodynamické úpravy karoserie a podlahy vozu nebo ukazatel doporučeného zařazeného rychlostního stupně na přístrojové desce."
Ten "našeptávač" řazení má i normál verze a je naprosto k ničemu... osobně je mi dost nesympatická i normál verze, takže o greenline bych vůbec neuvažoval...
Napsal: 01 lis 2011, 21:01
od Forest
offtopic: ... a navic, u obou verzi je tam maly turbo, takovy kinder funitko

Napsal: 02 lis 2011, 08:05
od Marek77
BTW - dá se ten "našeptávač" nějak deaktivovat? Já bych to v autě nesnesl ani minutu!!!
Napsal: 02 lis 2011, 20:57
od tomas555
to ma ide tiez je.nut hlavne ked idem napr. na 4ke 1700 otacok a chcem podradit na 3 a on mi pise ze mam dat 6ku
to ti kludne ukaze, ze mas ist na 1200 otacok a tvari sa spokojne
to tie auta budu po 100.000km vyzerat ked sa niekto toho bude drzat
Napsal: 03 lis 2011, 13:14
od turbo kamna power
ten našeptávač vymýšlel nějakej dement, např. jedu na 4q do kopce na 1800ot. skoro bych spíš podřadil na troku a ono to radí řadit pětku
ten 1.6TDI by nebyl špatný motor, ale zabíjí ho hrozně dlouhá převodovka, kvalty jsou dlouhý jak tejden před výplatou a vůbec na sebe nenavazují, když s tím jedu já, tak řadím lehce přes 3000ot. aby otáčky nepadly hluboho pod 2 tisíce, což mi na diesela příjde moc (našeptávač samo radí řadit pod 2000ot., klidně tě nechá jet po rovině na 5q těsně nad 1000ot...).
V práci například jezdím s Renaultem Master, "celý" auto špatně, ale je tam krátký 6q a kvlaty jdou krásně za sebou, když řadím v 2500, otáčky klesnou na 2000ot. což je ideální, mít takovou skříň v osobáku, tak si pískám
Další co mi je proti srsti je příliš necitlivá (nemá vůbec žádný odpor) a agresivně zabírající spojka, v kombinaci s velmi vratkým volnoběhem a nízkou setrvačností motoru. Každý, kdo do toho přesedne z PD nebo jakýhokoliv staršího TDI, tak mu to při prvním rozjezdu zdechne

Napsal: 03 lis 2011, 16:58
od bobG3
Greenline má myslím vypínání motoru a aut start při zmáčknutí spojky + nějaká další ekologická kurvítka.
Napsal: 03 lis 2011, 17:57
od subz3ro_tdi
turbo kamna power píše:kvlaty jdou krásně za sebou, když řadím v 2500, otáčky klesnou na 2000ot. což je ideální, mít takovou skříň v osobáku, tak si pískám

EFF prevodovka ma takto urobene sprevodovanie... je to daleko lepsie ako vsetky ostatne 6q prevodovky

Napsal: 03 lis 2011, 22:31
od vladoc
aj moja kia takto funguje, co sa tyka prevodov je to O.K., tiez 6q

Napsal: 03 lis 2011, 22:36
od vladoc
A este k tej spojke na 1,6 tdi cr , ja som sa na tom bol previezt v case ked som mal este o1 1,9 ALH. Nezdochlo mi to ale bolo to o dost horsie ako moja 66 kw klasika. Nechcel by som ten 1,6 motor ani eco ani neeco, Slabota nema to zatah, viacej sa to da tocit ale o nicom, to uz potom by som radsej bral benzin.
Napsal: 04 lis 2011, 23:42
od lt.kubosh

Já dneska nalítal 300km s GVI 1,2 TSI silnější verze s 6q. Naprostá spokojenost, zátah odspoda jak ropáček, tempomat 150km/h furt a 7,1l/100 no není to krása? Pěkně točivý? Proti ekotraktoru se spoustou ekokurvítek jednoznačná volba,
Napsal: 05 lis 2011, 11:01
od bobG3
¨No jo, jezdí to fakt dobře, jen jde o to jak dlouho
Kamarád bude dávat druhé turbo a pokud jede na dálnici 150, bere to v poho kolem 10..........
TDI
Napsal: 05 lis 2011, 16:02
od Rouballik
Místo tohohle TDI bych volil radši TSI v 1,2 nebo 1,4. Ten našeptávač akorád rozčiluje při 3 lidech to fakt nejede a on by chtěl pořád o jeden až dva kvalty vejš. Spotřeba taky nic úžadnýho -> kolem 5 -6 litrů.
Napsal: 05 lis 2011, 17:42
od jericho-3
Všechny tyhle "vynálezyů,které jsou přesně , jak popsal turbo kamna power,potírají požitek z jízdy, mají to prostě ve vínku..Pokud nebudu muset, nesmí mi do baráku..ale na druhou stranu, jinak to patrně nejde..
