skoda felicia nevyriesitelny problem

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
coudysokol
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 03 čer 2010, 07:02
Odpovědi: 0

skoda felicia nevyriesitelny problem

Příspěvek od coudysokol »

felda ide 5 min a potom zacne trhat a strati vykon vymazem adaptacne hodnoty a zasa ide 5 min bez problemou jako keby si nemohla ulozit zakladne nastavenie je to 1.3 40 kw

ESTE ZAUJMAVE JE ZE MI VOBEC NEREAGUJE NA ROZDELOVAC MOZEM SNIM HYBAT 2 CM TAM 2 CM NAOPAK ANIC AUTO IDE STALE ROVNAKO A PO 5 MIN KONEC JAK TRAKTOR poradte prosim niektoo vsetko na co si zmyslite som uz vymenil z pojazdnej feldy a nic nepomaha za rady moc dakujem
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: skoda felicia nevyriesitelny problem

Příspěvek od slovacek.milos »

coudysokol píše:felda ide 5 min a potom zacne trhat a strati vykon vymazem adaptacne hodnoty a zasa ide 5 min bez problemou jako keby si nemohla ulozit zakladne nastavenie je to 1.3 40 kw

ESTE ZAUJMAVE JE ZE MI VOBEC NEREAGUJE NA ROZDELOVAC MOZEM SNIM HYBAT 2 CM TAM 2 CM NAOPAK ANIC AUTO IDE STALE ROVNAKO A PO 5 MIN KONEC JAK TRAKTOR poradte prosim niektoo vsetko na co si zmyslite som uz vymenil z pojazdnej feldy a nic nepomaha za rady moc dakujem
já to mě l už víckrát, příklad felda ráno závada chybí záíkladní nastavení, udělal jsem celý den jezdila ráno stejný problém, po startu houpaly 3OOOotáček no nesmysl, druhá řj motoru a OK

to že hýbeš rozdělovačem anic se neděje je tím že BMM je boš mono motronik a u motroniku řídí předstih řj motoru a nikoliv rozdělovač, rozdělovačem nastavíš jen podivná cukající chod motoru ;) ;)
coudysokol
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 03 čer 2010, 07:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od coudysokol »

no lenze ja som skusal uz vsetko prehodit z druhej feldy aj riadiacku sice to je 50 kw jednobodovy vstrek ale prehodil som komplet aj immo aj riadiacu jednotku a robilo mi to to istee
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

menil si aj palivový filter?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nebo jed těch pět minut ve dvou a bez filtru, jak auto chcípen tak kámoš startuje aty sedíváš na klapku pokud se poklapce neplazí benzín tak filtr jak ladas, čerpadlo, pookud je ůplně sucho tak i snímač otáček,
coudysokol
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 03 čer 2010, 07:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od coudysokol »

takze klapka cerpadlo filter vymenene cidla kluky aj 2 kocka rozdelovac riadiaca immo vsetko z pojazdnej feldy ked si dam merane hodnoty tak vsetko je ok az ked to zacne robit tak sa mi zacne menit casovanie zacne skakat az na 20 a vtedy to zacne trhat a potom to zdochne no ja uz neviem co by to mohlo byt . co urcuje ktore cidlo to casovanie.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

zkoušel jsi to s odpojenou lambdou?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

palivová soustava se dá vyloučit jen tak že máš před karbecem tlakoměr pokud motorchcípen musí tambýt pořád j edna atm,

to bys měl vyločit tlakoměrem jinak budeš pořád tápat,

lambáda jak ti píše huml dokáže umlčet motor tak při hodnotě O.6 pokudji odpojíš naskočí jedna a motor musí jet




;)
coudysokol
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 03 čer 2010, 07:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od coudysokol »

anoo teraz som skusal z odpojenuuu lambdu a islo to sice tak tak vo vysichhh otackach ale islo nezdochlo to .takze skusim dat asi novu lambdu hm???
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10338
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

A hlavně správně nastav ten rozdělovač!!! Jinak může natahovat jiskru a přestane pálit.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

rozdělovač je čtrtá válec na střih, řemenice ryska na bloku čárka,palec musí směřovat na tečku coje na obvodu rozdělovače první válec,
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

hlavně lambdu správnou, když se dá na BMM z MPI tak to právě takto ochuzuje směs až to chcípne
coudysokol
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 03 čer 2010, 07:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od coudysokol »

jasne majstri idem na to vcera sa javilo za by to mohlo ist dnes to vsetko poskladam a uvidimeee zatim dikkk
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“