centrální stěrač
Moderátoři: šulda, Moderátoři
centrální stěrač
Prosím nemá někdo návod jak vyrobit na Octavii 12/2000 centrální stěrač, mám zatím přehozený levý stěrač na pravý, ale není ůplně vprostředku. Slyšel jsem o nějakém adaptéru - upravení raménka stěrače, stěrač je uplně veprostřed v klidové poloze . Děkuji
Re: centrální stěrač
a není to tak trochu nahovno?
Laurinek ASV TDI - prodáno
Audi A4 Avant ( B8 ) 3.0 Tdi quattro
Audi A4 Avant ( B8 ) 3.0 Tdi quattro
Dělal jsem to jednou na GII, ale ten pákový mechanizmus je v podstatě stejnej. Jde to upravením délky toho raménka, co je na čepu řidičova stěrače, když ho zkrátíš, prodloužíš dráhu stěrače, musíš to ale vychytat, je to docela pakárna, x krát tam a zpět, přeju pevné nervy.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

třeba má pak majitel lepší pocit, že mu alespon něco trčí stále v pozoru
)) Ale fakt tenhle typ tuzingu nechápu....absolutně v tom nevidim nic hezkého a už vůbec ne učelného....znám člověka co to má a stírá to slušně řečeno nahovno, jen něco málo přes půl okna, ale tenhle typ lidí si to prostě nenechá vymluvit...
nechme je v tom, doufám ale, že ho v dešti nepotkám a on mě nepřehlídne.

nechme je v tom, doufám ale, že ho v dešti nepotkám a on mě nepřehlídne.
lt.kubosh píše:Zdenas> Jeden sterac rekneme pochopim. Je to "neobvykle", ale co nechapu proc ma trcet jak pyj uprostred?
a) by mi solidne sralo, ze mi zavazi ve vyhledu
b) nechapu jak to potom stira? Nedriv jednu 1/2ku skla a pak odjede na druhou nebo co?
Laurinek ASV TDI - prodáno
Audi A4 Avant ( B8 ) 3.0 Tdi quattro
Audi A4 Avant ( B8 ) 3.0 Tdi quattro
TUNINGLuis píše:na to jsem se neptal !!! Říká se tomu TUNING a ten je podle tebe taky na hovno ??? Myslím si že je to každého věc a nech si takový názory někam jinam, kde jsou na to zvědavý



jako jo, nemam nic proti individualite, ale podle me nemas sanci to vychytat tak, aby to stiralo jako dva plnohodnotny sterace. ale muzes se inspirovat treba u mercedesu, ty to maj docela vychytany..
Luke
OII 1.9 TDI
OII 1.9 TDI
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
- Rybízek
- Aktivista
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 24 led 2006, 09:35
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Ta páčká se musela prodloužít !Kornout píše:Dělal jsem to jednou na GII, ale ten pákový mechanizmus je v podstatě stejnej. Jde to upravením délky toho raménka, co je na čepu řidičova stěrače, když ho zkrátíš, prodloužíš dráhu stěrače, musíš to ale vychytat, je to docela pakárna, x krát tam a zpět, přeju pevné nervy.


Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Golf II TDi
To rybízek: Jako na vojně, sborka, rozborka, sborka, rozborka ................ 
Tak to ale máme na mysli každej jinou, máš na výběr 3 součástky. Tak, nebo tak, pokud je člověk trošku mechanicky gramotnej, tak to zvládne
, maximálně to pak zase dovaří 

Tak to ale máme na mysli každej jinou, máš na výběr 3 součástky. Tak, nebo tak, pokud je člověk trošku mechanicky gramotnej, tak to zvládne


KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
