centrální stěrač

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Luis
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 27 úno 2006, 12:23
Odpovědi: 0

centrální stěrač

Příspěvek od Luis »

Prosím nemá někdo návod jak vyrobit na Octavii 12/2000 centrální stěrač, mám zatím přehozený levý stěrač na pravý, ale není ůplně vprostředku. Slyšel jsem o nějakém adaptéru - upravení raménka stěrače, stěrač je uplně veprostřed v klidové poloze . Děkuji
Zdendas
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 25 led 2006, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, Žižkov

Re: centrální stěrač

Příspěvek od Zdendas »

a není to tak trochu nahovno?
Laurinek ASV TDI - prodáno

Audi A4 Avant ( B8 ) 3.0 Tdi quattro
Luis
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 27 úno 2006, 12:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Luis »

na to jsem se neptal !!! Říká se tomu TUNING a ten je podle tebe taky na hovno ??? Myslím si že je to každého věc a nech si takový názory někam jinam, kde jsou na to zvědavý ;)
Zdendas
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 25 led 2006, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, Žižkov

Příspěvek od Zdendas »

znám na to jiné slovo TUZING, ale proti gustu.... :)
Laurinek ASV TDI - prodáno

Audi A4 Avant ( B8 ) 3.0 Tdi quattro
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Zdenas> Jeden sterac rekneme pochopim. Je to "neobvykle", ale co nechapu proc ma trcet jak pyj uprostred?

a) by mi solidne sralo, ze mi zavazi ve vyhledu
b) nechapu jak to potom stira? Nedriv jednu 1/2ku skla a pak odjede na druhou nebo co?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Dělal jsem to jednou na GII, ale ten pákový mechanizmus je v podstatě stejnej. Jde to upravením délky toho raménka, co je na čepu řidičova stěrače, když ho zkrátíš, prodloužíš dráhu stěrače, musíš to ale vychytat, je to docela pakárna, x krát tam a zpět, přeju pevné nervy.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Zdendas
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 25 led 2006, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, Žižkov

Příspěvek od Zdendas »

třeba má pak majitel lepší pocit, že mu alespon něco trčí stále v pozoru :-))) Ale fakt tenhle typ tuzingu nechápu....absolutně v tom nevidim nic hezkého a už vůbec ne učelného....znám člověka co to má a stírá to slušně řečeno nahovno, jen něco málo přes půl okna, ale tenhle typ lidí si to prostě nenechá vymluvit...
nechme je v tom, doufám ale, že ho v dešti nepotkám a on mě nepřehlídne.
lt.kubosh píše:Zdenas> Jeden sterac rekneme pochopim. Je to "neobvykle", ale co nechapu proc ma trcet jak pyj uprostred?

a) by mi solidne sralo, ze mi zavazi ve vyhledu
b) nechapu jak to potom stira? Nedriv jednu 1/2ku skla a pak odjede na druhou nebo co?
Laurinek ASV TDI - prodáno

Audi A4 Avant ( B8 ) 3.0 Tdi quattro
Luke288
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 23 led 2006, 14:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Luke288 »

Luis píše:na to jsem se neptal !!! Říká se tomu TUNING a ten je podle tebe taky na hovno ??? Myslím si že je to každého věc a nech si takový názory někam jinam, kde jsou na to zvědavý ;)
TUNING (LOL) (LOL) (LOL)
jako jo, nemam nic proti individualite, ale podle me nemas sanci to vychytat tak, aby to stiralo jako dva plnohodnotny sterace. ale muzes se inspirovat treba u mercedesu, ty to maj docela vychytany..
Luke
OII 1.9 TDI
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

nebo je moznost pouzit sterac i motorkem z una I nebo citroena bx,ale nestoji veprostred
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Stačí upravit doběhový spínač a bude zastavovat kdekoli.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

Kornout píše:Dělal jsem to jednou na GII, ale ten pákový mechanizmus je v podstatě stejnej. Jde to upravením délky toho raménka, co je na čepu řidičova stěrače, když ho zkrátíš, prodloužíš dráhu stěrače, musíš to ale vychytat, je to docela pakárna, x krát tam a zpět, přeju pevné nervy.
Ta páčká se musela prodloužít ! :) přesně to bylo o 0.7 CM dělal jsem to dva dny (noteeth)
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To rybízek: Jako na vojně, sborka, rozborka, sborka, rozborka ................ (noteeth)
Tak to ale máme na mysli každej jinou, máš na výběr 3 součástky. Tak, nebo tak, pokud je člověk trošku mechanicky gramotnej, tak to zvládne ;) , maximálně to pak zase dovaří :D
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“