Stránka 1 z 1

Jezdil někdo na hydrauliku déle než 30tkm?

Napsal: 11 lis 2011, 22:56
od petr.vito
Zdravim všechny. Mám celkem slušný přísun hydraulického oleje a mám takový cukání ho nalít do MB VITO 2,3 TD. Srdce mi říká nedělej to, ale peněženka chvístni to tam! Stane se něco když to naředím cca 50:50 ?

Zkouším jezdit na RO, taky 50:50. Motor je mnohem tižší, ale zároveň trochu lenivější. Chytí to na první otočení i když je kolem nuly. Motor je rychlejc ohřátej a na volnoběh se mi zdá že se to víc třese. Jinak paráda, v přepočtu jezdím za 6 litrů. To si kdejakej moula může nechat zdát.Na zimu má přichystanej předehřev na 12V a už vyrábím průtokový ohřívač nafty na teplou vodu z motoru. Taky silně uvažuju u nezávislim topení s časováním a myslím že by nebylo k zahození nějaký přihřívání nádrže, třeba taky teplou vodou nebo nějaky odporovym drátem, možná že by to utáh i solar na střeše.

Jinak přijímám objednávky na příští rok na hydrauliku. Nová myslím CASTROL nebo SHELL, ted´ nevím.

Napsal: 12 lis 2011, 08:31
od mynames
Ja ted vyjezdil 200l a musim rict ze memu tdi se to moc nelibilo skvarilo se to na vstrikach a vice mene po kazde projete nadrzi jsem vyndaval vstriky a cistil od sazi a ze toho tam bylo celkem dost. Ale tak samozrejme jezdit se na to da

Napsal: 12 lis 2011, 19:10
od radluk
viz. mynames

Napsal: 13 lis 2011, 09:40
od Slawek3
trysky vyndas a ocistis...
...ale co ten zbytek...karbon je abrazivo=brusivo..
....uszuje se to vsude,v komurkach ..okoli pistnich krouzku :(
pak zacnou uchcavat trysky pokud se to zanedba muzes propalit i komurku a kdyz bude uplne nejhur tak spatna tryska muze vysmazit sedlo ventilu v Al hlave a u tdi je dira v pistu taky zachvili :(

Napsal: 04 pro 2011, 12:46
od petr.vito
Tak to do auta lejt nebudu. Věděl jsem že to neni nic dobrýho, ale že je tokovej hnus jsem netušil. Ale kdyby někdo chtěl, tak přisti rok muzu dodat hodne litru..

Napsal: 04 pro 2011, 14:30
od Kolby
Jezdím hm 32 a 46 1:1 s petrolejem to celé 1:1 s naftou , případně míň nafty a i jiné oleje a zatím vše OK :roll:

Napsal: 13 kvě 2012, 08:11
od marbo
zdravim, ja na ma audi 80, 1,6 TD komurkaci jezdim smes HM 46 a nafty 3:1 asi 58 tisic km a uplne v pohode, co 7 tisic menim filtr a jinak nic :)

Napsal: 13 kvě 2012, 08:22
od hansdob
jezdit se dá po cca 3000km vstřiky čistit. pozná se dle delších startů a kouřivosti.

Napsal: 17 kvě 2012, 08:36
od ToLa
Projeto cca 1800l Musela být udělána repase vtsřiků (na MB 240D) U 250D to samé... dle mě to kažých 10tis oddělá vstřiky... Do Ničeho novějšího než starých MB motorů bych to nelil...
Kamarád s tim jezdi 1.9D feldě a jezdí to, ale nenajezdí toho tolik, takže netušim kolik má.

Jezdim pouze na čistou, v zimně jsem přidával 1/4 naturalu. Když se to ředí naftou, budou následky o hodně měnší, ale to mě přijde už zbytečný, moc práce, málo výdělku, už tolik nejezdim, takže vstřiky neřešim, repas stojí 1500.-)

Napsal: 17 kvě 2012, 18:24
od hansdob
není třeba repas vstřiků neoddělá je jen zakarbobuje rozdělat vyčistit

Napsal: 17 kvě 2012, 21:58
od ToLa
No ja tím myslim repas, je to jen ultrazvokové vyčištění... předtím jsou mrtvý potom jak nový, proto repas :-)

Napsal: 18 kvě 2012, 05:42
od hansdob
z klasický rotačky si je doma vyndáš vyčistíš a jedeš dál :-D