Kilometrový proběh motoru po zvýšení výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kilometrový proběh motoru po zvýšení výkonu
Zajímaly by mne Vaše zkušenosti s kilometrovým proběhem motorů i celých aut VW. Mám níže uvedené auto typ motoru AVF a právě jsem udělal rozvody. Vše je na autě - motoru original kromě předních kotoučů brzd a spojky s dvouhmotovým setrvačníkem (teprve při 320000 motor dostal ship se vzduchovým filtrem KN a spojka klouzala i na trojku). Podotýkám že motor si říká o výměnu LongLife oleje každých asi 24 až 26 ti. km a dle oleje vypouštěného si za tuto dobu vezme max. 0,6l oleje.
Jedni tvrdí nech to tak, buď rád že to jezdí,
ti druzí motor je OK, snese víc nalož mu. (trysky FB, hybrid turbo od Dieselpower,...)
třetí mi povidá udělej vačku, zdvihátka, ložiska klikovky
čtvrtý kup motor z bouračky a máš údržbu hotovou.
Já si myslím že pokud je motor OK, nechám ho tam, jen jsem si zvykl na výkon a přemýšlím co dál.
Jedni tvrdí nech to tak, buď rád že to jezdí,
ti druzí motor je OK, snese víc nalož mu. (trysky FB, hybrid turbo od Dieselpower,...)
třetí mi povidá udělej vačku, zdvihátka, ložiska klikovky
čtvrtý kup motor z bouračky a máš údržbu hotovou.
Já si myslím že pokud je motor OK, nechám ho tam, jen jsem si zvykl na výkon a přemýšlím co dál.
VW Passat Variant GT 1,9TDi 4motion 96kw 310nm, chip 122kW 370nm, sani KN, organika, aditivum VIF, r.v.2004, 510000km
samozřejmě jedině olej zakoupený v servisní a prodejní síti Škoda!
http://auto.sme.sk/c/6131319/autosmeliv ... enoch.html[/url]
http://auto.sme.sk/c/6131319/autosmeliv ... enoch.html[/url]
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
nevim jestli si ze mě stříliš nebo to myslíš vážně. Používám výhradně olej se stejnou specifikací pro VW, stejné označení, stejného výrobce dokonce ve stejném obalu jako jej servis VW prodává. jen s tím rozdílem, že ve značkovém servisu stojí 680Kč a na internetu mi jej poslali za 180 Kč.
VW Passat Variant GT 1,9TDi 4motion 96kw 310nm, chip 122kW 370nm, sani KN, organika, aditivum VIF, r.v.2004, 510000km
Na tvpju otazku su dve odpovede ano a nie.
1/ Zivotnost urcite znizis, ked si urobis zvysenie vykonu s cielom jazdenia na hovado, takze budes vsade jazdit na doraz. Pri takomto jazdeni odrovnas aj seriovy motor.
2/ Zivotnost bude priblizne rovnaka, ked budes vyssi vykon uzivat v ramci normy a hlavne budes profitovat z lepsej ekonomiky prevadzky. Vykon budes mat ako bezpecnostnu rezervu na pripadne predbiehanie.
1/ Zivotnost urcite znizis, ked si urobis zvysenie vykonu s cielom jazdenia na hovado, takze budes vsade jazdit na doraz. Pri takomto jazdeni odrovnas aj seriovy motor.
2/ Zivotnost bude priblizne rovnaka, ked budes vyssi vykon uzivat v ramci normy a hlavne budes profitovat z lepsej ekonomiky prevadzky. Vykon budes mat ako bezpecnostnu rezervu na pripadne predbiehanie.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
samozřejmě to byl vtipbean69 píše:nevim jestli si ze mě stříliš nebo to myslíš vážně. Používám výhradně olej se stejnou specifikací pro VW, stejné označení, stejného výrobce dokonce ve stejném obalu jako jej servis VW prodává. jen s tím rozdílem, že ve značkovém servisu stojí 680Kč a na internetu mi jej poslali za 180 Kč.


OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Když upravíš s rozumem a nebudeš jezdit jako prase tak vydrží. Já jsem nechal dát ve 200tis. Sprinty a pohoda najeto na nich kolem 40tis. a motor šlape to jak hodinky. Samozřejmostí je pravidelná výměna oleje cca co 12000.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.