Kilometrový proběh motoru po zvýšení výkonu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bean69
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 04 lis 2011, 19:56
Odpovědi: 0

Kilometrový proběh motoru po zvýšení výkonu

Příspěvek od bean69 »

Zajímaly by mne Vaše zkušenosti s kilometrovým proběhem motorů i celých aut VW. Mám níže uvedené auto typ motoru AVF a právě jsem udělal rozvody. Vše je na autě - motoru original kromě předních kotoučů brzd a spojky s dvouhmotovým setrvačníkem (teprve při 320000 motor dostal ship se vzduchovým filtrem KN a spojka klouzala i na trojku). Podotýkám že motor si říká o výměnu LongLife oleje každých asi 24 až 26 ti. km a dle oleje vypouštěného si za tuto dobu vezme max. 0,6l oleje.
Jedni tvrdí nech to tak, buď rád že to jezdí,
ti druzí motor je OK, snese víc nalož mu. (trysky FB, hybrid turbo od Dieselpower,...)
třetí mi povidá udělej vačku, zdvihátka, ložiska klikovky
čtvrtý kup motor z bouračky a máš údržbu hotovou.
Já si myslím že pokud je motor OK, nechám ho tam, jen jsem si zvykl na výkon a přemýšlím co dál.
VW Passat Variant GT 1,9TDi 4motion 96kw 310nm, chip 122kW 370nm, sani KN, organika, aditivum VIF, r.v.2004, 510000km
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

urcite bych zmenil ten longlife rezim, za poradny olej tak po 12-15tis...
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

v prvom sade zacni menit olej kazdych 15000km lebo motor odfajcis a ta spotreba oleja je v pohode bude vecia ked ho cipnuty budes trapit na dlhy interval
bean69
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 04 lis 2011, 19:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od bean69 »

Maslo23 píše:urcite bych zmenil ten longlife rezim, za poradny olej tak po 12-15tis...
co je pořadny olej?
VW Passat Variant GT 1,9TDi 4motion 96kw 310nm, chip 122kW 370nm, sani KN, organika, aditivum VIF, r.v.2004, 510000km
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

samozřejmě jedině olej zakoupený v servisní a prodejní síti Škoda!

http://auto.sme.sk/c/6131319/autosmeliv ... enoch.html[/url]
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
bean69
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 04 lis 2011, 19:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od bean69 »

nevim jestli si ze mě stříliš nebo to myslíš vážně. Používám výhradně olej se stejnou specifikací pro VW, stejné označení, stejného výrobce dokonce ve stejném obalu jako jej servis VW prodává. jen s tím rozdílem, že ve značkovém servisu stojí 680Kč a na internetu mi jej poslali za 180 Kč.
VW Passat Variant GT 1,9TDi 4motion 96kw 310nm, chip 122kW 370nm, sani KN, organika, aditivum VIF, r.v.2004, 510000km
bean69
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 04 lis 2011, 19:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od bean69 »

S tím zkrácení mintervalů na tom něco bude, budu se tím řídit.
dá se dle vašeho názoru nadále zvyšovat výkon Hardwarem bez drastického zkrácení životnosti?
VW Passat Variant GT 1,9TDi 4motion 96kw 310nm, chip 122kW 370nm, sani KN, organika, aditivum VIF, r.v.2004, 510000km
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

Na tvpju otazku su dve odpovede ano a nie.

1/ Zivotnost urcite znizis, ked si urobis zvysenie vykonu s cielom jazdenia na hovado, takze budes vsade jazdit na doraz. Pri takomto jazdeni odrovnas aj seriovy motor.

2/ Zivotnost bude priblizne rovnaka, ked budes vyssi vykon uzivat v ramci normy a hlavne budes profitovat z lepsej ekonomiky prevadzky. Vykon budes mat ako bezpecnostnu rezervu na pripadne predbiehanie.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

bean69 píše:nevim jestli si ze mě stříliš nebo to myslíš vážně. Používám výhradně olej se stejnou specifikací pro VW, stejné označení, stejného výrobce dokonce ve stejném obalu jako jej servis VW prodává. jen s tím rozdílem, že ve značkovém servisu stojí 680Kč a na internetu mi jej poslali za 180 Kč.
samozřejmě to byl vtip (rofl) (rofl)
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9219
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

zkrátit interval oleje a přidat mu určitě mužeš 300tis km není tolik a má to kde kdo a většinou to neví a taky upravuje ;)
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Když upravíš s rozumem a nebudeš jezdit jako prase tak vydrží. Já jsem nechal dát ve 200tis. Sprinty a pohoda najeto na nich kolem 40tis. a motor šlape to jak hodinky. Samozřejmostí je pravidelná výměna oleje cca co 12000.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“