Stránka 1 z 1
Octavia II 1,9 77kW PD tlak turba
Napsal: 12 lis 2011, 20:51
od Vigo
Ahoj,
Dělal jsem si dnes zkušební jízdu a zkoušel logovat VAGem tlak (boost pressure) což je předpokládnám tlak turba? Gaf jsem si dal do excelu, protože neumím jinak. Nevím jak přesné je měření tlaku Vagem ale pokud jsem opravdu měřil turbo jsou ty hodnoty ok? Skoro 2,4 baru mi přijde dost.
Autem jsem jel svůj malý testovací okruh asi 4km a dával jsem mu dost za uši. Chystám se na chip a chci vědět zda je motor ok
Díky
Vigo
Napsal: 13 lis 2011, 10:13
od chiptuning
tenhle graf je na kontrolu spatny , stahni si tento program
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1054
a naloguj kanal 11 tam mas pozadavek i skutecnou hodnotu tlaku
Napsal: 13 lis 2011, 13:03
od Vigo
Díky za radu, bohužel ten Deselpower tool mi hlásí, že v logu nejsou data. Logoval jsem 11. Přidávám tedy graf z excelu na pole předpokládaný a skutečný tlak.
Pokud bude třeba nauploaduju někam i ten log. Chci nechat auto nachipovat ale aby to turbo přežilo.
Díky moc
Napsal: 13 lis 2011, 13:20
od Forest
Kdyz si to das ke kvalitnimu a zkusenemu chiptunerovi, tak ten by si mel auto projit. Udelej log a placni ho nekam na FTP, sem placni link.
Napsal: 13 lis 2011, 13:28
od Vigo
Tak log je tady:
http://www.uloz.to/11022646/turbo-original-csv
Ten graf v excelu je jen výřez z jeho části. Předpokládám, že turbo přetlakovává a mechanismus by mohl být špinavý. Troufnu si dost, ale sundavat turbo se mi moc nechce :-/
Prosím mrkněte na to. Jinak i když si toho chiptuner všimne, tak to asi neopraví. Jde o to, jestli má cenu to chipovat.
Napsal: 25 lis 2011, 10:47
od sabikeuk1
Vigo píše:Tak log je tady:
http://www.uloz.to/11022646/turbo-original-csv
Ten graf v excelu je jen výřez z jeho části. Předpokládám, že turbo přetlakovává a mechanismus by mohl být špinavý. Troufnu si dost, ale sundavat turbo se mi moc nechce :-/
Prosím mrkněte na to. Jinak i když si toho chiptuner všimne, tak to asi neopraví. Jde o to, jestli má cenu to chipovat.
Nieco robis zle, ten subor je prazdny bez udajov.
pozri tu:
http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/logging.html
Napsal: 25 lis 2011, 13:12
od Vigo
Ahoj,
Díky, už jsem to vyřešil. O víkendu bylo turbo venku a vyčistil jsem ho. Logy jsem se už naučil dělat i kontrolovat a navíc jsem si to zkouknul na dvou jiných autech. Lehonce se mi přidíraly lopatky. Po vyčištění a lehkém obroušení je v grafu krásně vidět rychlejší reakce na zásah regulace.
V jízdním projevu jsem to nijak nepoznal, ale turbo mi dřív v určitém režimu slabě zapískalo. To už nedělá.
Napsal: 25 lis 2011, 13:18
od sabikeuk1
Vigo píše:Ahoj,
Díky, už jsem to vyřešil. O víkendu bylo turbo venku a vyčistil jsem ho. Logy jsem se už naučil dělat i kontrolovat a navíc jsem si to zkouknul na dvou jiných autech. Lehonce se mi přidíraly lopatky. Po vyčištění a lehkém obroušení je v grafu krásně vidět rychlejší reakce na zásah regulace.
V jízdním projevu jsem to nijak nepoznal, ale turbo mi dřív v určitém režimu slabě zapískalo. To už nedělá.

Napsal: 28 lis 2011, 16:52
od Manhaus
každopádně 2,4 baru ti turbo tlačit na autě co máš v podpisu nebude. To bude 1,4 bar turbo + 1 bar atmosfericky tlak