Stránka 1 z 2

Golf III ....kouří....

Napsal: 17 lis 2011, 21:00
od roobie
Golf III 1,9TDI 66kW 1Z začal z ničeho nic hrozne moc kouřit. Pokles výkonu jsem nezaznamenal. Kouř je světlejší až šedý. Vag hlásí chybu 575 - tlak v sacím potrubí regulacní diference plnící tlak odchylka, ale mam pocit, že tu chybu jsem tam měl už dřív.

Prosím o tip kde začít. Log dodám zítra. Nečekám jednoznačnou diagnozu. Jen profesionálovy tajné tipy. Dekuji

Napsal: 17 lis 2011, 21:40
od Tomas.cz
Prasklé potrubí mezi turbodmychadlem a sáním motoru.

Napsal: 17 lis 2011, 23:01
od roobie
Tomas.cz píše:Prasklé potrubí mezi turbodmychadlem a sáním motoru.
To by ale rapidně klesl výkon. Ne?

Napsal: 18 lis 2011, 10:31
od roobie
Tak jsem se na to zběžně kouknul. Chyba 575 - tlak v sacim potrubí.... odhalena ! Nefungující regulace obtoku. Zdá se mi, že baňka je dobrá (tlak přímo do hadičky od baňky) Stává se, že zatvrdne oska co ovládá klapku v těle turba ?

To ovšem neřeší problém mocného kouření. Že

Napsal: 18 lis 2011, 16:22
od roobie
Přidávám log. Dodal jsem maximum vstupních informací. Pánové najde se někdo fundovaný? Obrázek

Nedá se s tím jezdit. Lidé si klepou na čelo. A na křižovatkách je za mnou sto metrů místa.

Děkuji

Napsal: 18 lis 2011, 16:54
od sniper--
zacal bych kontrolou nastaveni rozvodu a TDIgrafu. pripadne vstriky ven a zkouska

Napsal: 18 lis 2011, 17:46
od roobie
Tdi graf v toleranci. Mezi zelenou a modrou. Na rozvody mrknu zitra. Se vstrikama to bude horsi. Jeste nekdo nejake napady? Co log?

Napsal: 18 lis 2011, 20:44
od sniper--
log co jsi poslal je ok. pak jedine zmerit tlaky a ty vstriky,olej neubejva nejak razantnejs?

Napsal: 18 lis 2011, 23:14
od toefuk
ten bledy dym ti moze sposobovat aj uchcavajuci vstrekovac, pozri kanal 013...

Napsal: 19 lis 2011, 10:01
od roobie
toefuk píše:ten bledy dym ti moze sposobovat aj uchcavajuci vstrekovac, pozri kanal 013...
Obrázek

Zde je kanál 13 na posouzení. Nevadí že je to za studena? Doufám že ne :)
Ještě skromný dotaz: Co přesně kanál 13 ukazuje? Co 4tý valec ?
Co ukazuje kanál 8 ??

Auto sice není kdo vi co ale motor byl vždy super - Od výměny po výměnu dolito max 0,5l

Napsal: 19 lis 2011, 11:35
od leguan
kanal 08 vstřikovane množství paliva
kanal 013 Odchylka vstřikovaného množství 4., 2., 1. válce ke 3. válci

Napsal: 19 lis 2011, 12:13
od roobie
leguan píše:kanal 08 vstřikovane množství paliva
kanal 013 Odchylka vstřikovaného množství 4., 2., 1. válce ke 3. válci
To jsem si přeložil taky :) Ale proč je v druhém poli tak nízká hodnota? Je to opět vztaženo ke třetímu válci?

Ta odchylka mimo toleranci ve skupině 13 poli 1 by mohla znamenat horší vstřikovač? Je opravdu ''Cyl 1'' 4tý válec?

Napsal: 19 lis 2011, 12:57
od leguan
cyl1-4 valec
cyl2-2 valec
cyl3-1 valec
naměř to znova na teplym motoru a veškery spotřebiče vypnout

Napsal: 19 lis 2011, 19:01
od toefuk
a kludne to aj naloguj, ako turbo, ale loguj kanal 1 aby sme videli otacky a kanal 13 kolko davaju vstreky, graf nebude dobre vidno ale v tabulke pekne uvidime hodnoty.

Napsal: 19 lis 2011, 21:08
od Kec
spíš koukněte jak vysokou má dávku paliva na volnoběh. Ideal je kolem 3,5mg a on má 9,6mg. Ale taky malá teplota motoru. Chce to ohřát a pak vag