regulace tlaku turba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
jarinak
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 220
Registrován: 30 bře 2010, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Bejdžr
Kontaktovat uživatele:

regulace tlaku turba

Příspěvek od jarinak »

Zdravim,
Mam nejspise problem s regulatorem tlaku turba. Pri vetsim zatizeni motor pri 3000 ot/min straci vykon a uz vubec netahne v zadnych otackach. Staci kdyz motor necham schladnout (vypnout). Po opetovnem nastartovani uz auto jede normalne. Nedela to pokazde, ale obcas. Nemuze to byt neco s regulaci tlaku turba, jestli ano, je mozne to sve pomoci nejak vycistit popripade vymenit. Dekji.
Škoda Octavia 1.9TDi 81 kw ASV, Ambiente, EGR off
732 278 578
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

nalogovat, jinak je to jako věštba z koule ;)
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Padá ti to do núdzaku, daj to na diagnostiku aké píše chyby.
Pri tom rovno naloguj skupiny 3,10,11. Trojka do kopca, od 1500 do 3500 ot na plný plyn.
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Uživatelský avatar
jarinak
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 220
Registrován: 30 bře 2010, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Bejdžr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarinak »

JendoV píše:Padá ti to do núdzaku, daj to na diagnostiku aké píše chyby.
Pri tom rovno naloguj skupiny 3,10,11. Trojka do kopca, od 1500 do 3500 ot na plný plyn.
dobra tedy, ale bude to problem protoze nemam takove moznosti, ale kolega nejaky kabel, ale zase ma nejakou osekanou verzi vagu. Tak ze zjistit chyby a.pak najet na nejake ty 3,10,11 a na trojku 1500 az 3500 jo? Mozna pisu blbosti, ale nemam stim zkusenosti, kde najdu ty 3,10,11?
Škoda Octavia 1.9TDi 81 kw ASV, Ambiente, EGR off
732 278 578
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

ve VAGu najedeš do RJ motoru, zadáš "blok" hodnot, do třech okýnek po sebe zadáš 3,10,11..dole bude LOG...najdeš si nejlépe mírný dlouhý kopeček, spustíš log a na 3, nebo 4kvalt dáš od 1500ot klidně do 4000ot plný plyn, prostě až na podlahu...až dojedeš, vypneš log a soubor který se ti uložil v tvém adresáři VAG/logs/ (má příponu .csv) sem dáš ;)
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

taky mi tohle delalo kdyz jsem od jisteho clena z fora koupil turbo a musel jsem do turbosportu kde mi vyndali turbo a musel se v nem pohrabat od te doby to jede normalne na PC mi to psalo chybu ze byla prekrocena dolni mez plniciho tlaku..
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

no ja som zase predal jedno 9 lopatkove turbo, ktore som sam vycistil a vypodlozkoval... no manik sa chcel pozriet, co som tam spravil... tak rozobral turbo... zavolal mi, ze dobry napad... no ten "disk" na otacanie lopatiek zalozil naopak... takze turbo mu fukalo zle.. hadzalo mu to do nudzaku, tak sa potom ani neunuval mi turbo vyplatit... takze som prisiel o 100 euro a o kusok roboty.
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Uživatelský avatar
jarinak
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 220
Registrován: 30 bře 2010, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Bejdžr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarinak »

tady to je. hlasilo to chybu 17965.

Monday,21,November,2011,15:57:32
038 906 012 CL,,1.9l R4 EDC G000SG 3359,

,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,MAF Sensor,Atmos. Pressure,Manifold Pressure,Throttle,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,D.cycle MAP v.
,TIME,870-950 rpm,230-370 mg/H,230-370 mg/H,40-75%,TIME,230-370 mg/H,Sensor-f96-,MAP sensor-G71-,%Throttle,TIME,rpm,1850-1950 mbar,1700-2080 mbar,45-95%
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,0.80,1323,830.0,645.0,4.8,0.01,545.0,989.4,1142.4,2.7,0.40,1344,1091.4,1152.6,36.7
,2.00,1575,840.0,935.0,4.8,1.20,720.0,989.4,1397.4,58.0,1.60,1470,1723.8,1601.4,35.1
,3.20,1890,850.0,1240.0,4.8,2.40,1040.0,989.4,2050.2,73.7,2.80,1785,1948.2,2274.6,68.1
,4.40,2205,850.0,1165.0,4.8,3.60,1275.0,989.4,2519.4,76.9,4.00,2100,1999.2,2529.6,87.7
,5.60,2520,850.0,1140.0,4.8,4.80,1145.0,999.6,2315.4,77.3,5.20,2415,1999.2,2305.2,91.6
,6.82,2835,850.0,1150.0,4.8,6.00,1155.0,999.6,2376.6,86.3,6.42,2730,1999.2,2417.4,94.4
,8.00,3108,850.0,1105.0,4.8,7.22,1130.0,989.4,2458.2,86.7,7.60,3024,2009.4,2458.2,94.4
,9.20,3339,850.0,1050.0,4.8,8.40,1085.0,989.4,2417.4,86.7,8.80,3276,2029.8,2397.0,94.4
,10.40,3465,850.0,805.0,4.8,9.60,1040.0,989.4,2376.6,86.7,10.00,3444,2040.0,2366.4,92.4
,11.60,3465,850.0,695.0,4.8,10.80,730.0,989.4,1774.8,86.7,11.20,3486,2040.0,1693.2,92.4
,12.86,3297,325.0,635.0,4.8,12.03,690.0,989.4,1642.2,83.1,12.45,3465,1948.2,1632.0,92.4
,14.08,2394,365.0,550.0,79.7,13.28,530.0,989.4,1295.4,14.5,13.68,2415,1111.8,1203.6,92.4
Škoda Octavia 1.9TDi 81 kw ASV, Ambiente, EGR off
732 278 578
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

zanesena regulace turba vyčistit a vypodložit turbo
Tiguan 2 2.0 tdi
Uživatelský avatar
jarinak
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 220
Registrován: 30 bře 2010, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Bejdžr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarinak »

myslíš pnumatický regulátor tlaku který je na turbu? diagnostika mi ukazala že je problem s ventilem N75 je možne ten ventil odskoušet?
Škoda Octavia 1.9TDi 81 kw ASV, Ambiente, EGR off
732 278 578
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

N75 odzkoušíš motor -akční členy jestli cvaka zkontrolovat hadičky podtlaků jinak nemyslim banku vyndat cely turbo rozebrat a vyčistit je tu o tom napsano hodně
Tiguan 2 2.0 tdi
Uživatelský avatar
jarinak
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 220
Registrován: 30 bře 2010, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Bejdžr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarinak »

leguan píše:N75 odzkoušíš motor -akční členy jestli cvaka zkontrolovat hadičky podtlaků jinak nemyslim banku vyndat cely turbo rozebrat a vyčistit je tu o tom napsano hodně
Vážně to je tím?
Škoda Octavia 1.9TDi 81 kw ASV, Ambiente, EGR off
732 278 578
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

naloguj to ne tabulku ale log motor měřene hodnoty kanal 3,10,11 na trojku do kopce 1500 otaček pak plnej plyn podlahu až do 3500 otaček
Tiguan 2 2.0 tdi
Uživatelský avatar
jarinak
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 220
Registrován: 30 bře 2010, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Bejdžr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarinak »

leguan píše:naloguj to ne tabulku ale log motor měřene hodnoty kanal 3,10,11 na trojku do kopce 1500 otaček pak plnej plyn podlahu až do 3500 otaček
Však to je ono co jsem tady poslal ne?
Škoda Octavia 1.9TDi 81 kw ASV, Ambiente, EGR off
732 278 578
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

TAKHLE VYPADA LOG HLEDEJ JE TU TOHO SPOUSTA
Obrázek
Tiguan 2 2.0 tdi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“