více jak rok mě auto špatně startovalo dlouho točilo a nechtělo chytnout až třeba na 3 pokus....
- výměna čidla teploty (nepomohlo
- termoventil v palivovém filtru (nepomohlo)
- zpětná klapka do palivového systému (nepomohlo)
-VIF diesel (o něco lepší starty)
- časování vačkové hřídele a klikové hřídele nastaveno na 0 (nepomohlo)
Pak se začala objevovat chyba sporadická na snímači otáček klikové hřídele g28 a při startu skakala ručička otáčkoměru.Tak se vyměnilo čidlo ale stále to nestartovalo..
Poslední možnost kabelový svazek k R.J. (rozebráno proměřeno ale žádná chyba)...tak už jsem to chtěl vzdát a najednou zjištuji že mě auto přestalo startovat..... (říkám no tak asi baterka - dávam novou v domění že to bylo vše baterkou ale ono zase nic sotva to otočilo a nic....
Tak jsem odpojil kostru z bloku motoru pořádně očistil a najednou VŠE FUNGUJE STARTUJEME NA POPRVE A OKAMŽITE
Takže celý problém zyřešila kostra na bloku motoru (funguje i na starou baterku)
Snad to někomu také pomůže....
Špatne starty O1 4x4 PD 74KW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Špatne starty O1 4x4 PD 74KW
Octavia 1,9TDi PD 4x4 2001 COMBI
O2 L&K 2,0 TDi PD BMM, 2007
O2 L&K 2,0 TDi PD BMM, 2007
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatne starty O1 4x4 PD 74KW
Neco podobneho resil Indi z TDIgarage, nakonec ocistil kostry a auto pecka startuje no problem...standa80 píše:více jak rok mě auto špatně startovalo dlouho točilo a nechtělo chytnout až třeba na 3 pokus....
- výměna čidla teploty (nepomohlo
- termoventil v palivovém filtru (nepomohlo)
- zpětná klapka do palivového systému (nepomohlo)
-VIF diesel (o něco lepší starty)
- časování vačkové hřídele a klikové hřídele nastaveno na 0 (nepomohlo)
Pak se začala objevovat chyba sporadická na snímači otáček klikové hřídele g28 a při startu skakala ručička otáčkoměru.Tak se vyměnilo čidlo ale stále to nestartovalo..
Poslední možnost kabelový svazek k R.J. (rozebráno proměřeno ale žádná chyba)...tak už jsem to chtěl vzdát a najednou zjištuji že mě auto přestalo startovat..... (říkám no tak asi baterka - dávam novou v domění že to bylo vše baterkou ale ono zase nic sotva to otočilo a nic....
Tak jsem odpojil kostru z bloku motoru pořádně očistil a najednou VŠE FUNGUJE STARTUJEME NA POPRVE A OKAMŽITE
Takže celý problém zyřešila kostra na bloku motoru (funguje i na starou baterku)
Snad to někomu také pomůže....
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
Re: Špatne starty O1 4x4 PD 74KW
Ahojte ,myslíte tu kostru ako je zotrvačník resp. nad zotrvačníkom ?standa80 píše:více jak rok mě auto špatně startovalo dlouho točilo a nechtělo chytnout až třeba na 3 pokus....
- výměna čidla teploty (nepomohlo
- termoventil v palivovém filtru (nepomohlo)
- zpětná klapka do palivového systému (nepomohlo)
-VIF diesel (o něco lepší starty)
- časování vačkové hřídele a klikové hřídele nastaveno na 0 (nepomohlo)
Pak se začala objevovat chyba sporadická na snímači otáček klikové hřídele g28 a při startu skakala ručička otáčkoměru.Tak se vyměnilo čidlo ale stále to nestartovalo..
Poslední možnost kabelový svazek k R.J. (rozebráno proměřeno ale žádná chyba)...tak už jsem to chtěl vzdát a najednou zjištuji že mě auto přestalo startovat..... (říkám no tak asi baterka - dávam novou v domění že to bylo vše baterkou ale ono zase nic sotva to otočilo a nic....
Tak jsem odpojil kostru z bloku motoru pořádně očistil a najednou VŠE FUNGUJE STARTUJEME NA POPRVE A OKAMŽITE
Takže celý problém zyřešila kostra na bloku motoru (funguje i na starou baterku)
Snad to někomu také pomůže....
Minule som pohol s kablovým zväzkom ,kt. ide od čerpadla a zdá sa mi ,že auto trocha lepšie štartuje... Chystám sa cez víkend ísť trocha po kábloch ,prečistiť opilovať....
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Re: Špatne starty O1 4x4 PD 74KW
standa80 píše:více jak rok mě auto špatně startovalo dlouho točilo a nechtělo chytnout až třeba na 3 pokus....
- výměna čidla teploty (nepomohlo
- termoventil v palivovém filtru (nepomohlo)
- zpětná klapka do palivového systému (nepomohlo)
-VIF diesel (o něco lepší starty)
- časování vačkové hřídele a klikové hřídele nastaveno na 0 (nepomohlo)
Pak se začala objevovat chyba sporadická na snímači otáček klikové hřídele g28 a při startu skakala ručička otáčkoměru.Tak se vyměnilo čidlo ale stále to nestartovalo..
Poslední možnost kabelový svazek k R.J. (rozebráno proměřeno ale žádná chyba)...tak už jsem to chtěl vzdát a najednou zjištuji že mě auto přestalo startovat..... (říkám no tak asi baterka - dávam novou v domění že to bylo vše baterkou ale ono zase nic sotva to otočilo a nic....
Tak jsem odpojil kostru z bloku motoru pořádně očistil a najednou VŠE FUNGUJE STARTUJEME NA POPRVE A OKAMŽITE
Takže celý problém zyřešila kostra na bloku motoru (funguje i na starou baterku)
Snad to někomu také pomůže....
potesi...
mne davne ked som mal este Daewoo Lanos, tak mi okolo 120 km/h strasne nieco buchotalo na pravej strane z fukaru kurenia. Asi rok som sa odhodlaval, ze to rozoberiem a skusim vycistit, ci tam nieco nepadlo, az raz jeden slnecny den som sa odhodlal, ale aj tak nasraty ked som obchadzal auto som od nervov, ze co ma caka, som buchol pastou po pravom blatniku a cuduj sa svete "zarezonoval", buchol som zas a zase zarezonoval....otvorim spolujazdcove dvere a pozeram, uvolneny srob pod dverami co drzi blatnik...dotiahol som ho a odvtedy buchot z "fukaru" pocut nebolo...
...len som chcel poukazat na to, ze niekedy sa s nami nase auta pekne zahraju...kuaRe: Špatne starty O1 4x4 PD 74KW
standa80 píše:více jak rok mě auto špatně startovalo dlouho točilo a nechtělo chytnout až třeba na 3 pokus....
- výměna čidla teploty (nepomohlo
- termoventil v palivovém filtru (nepomohlo)
- zpětná klapka do palivového systému (nepomohlo)
-VIF diesel (o něco lepší starty)
- časování vačkové hřídele a klikové hřídele nastaveno na 0 (nepomohlo)
Pak se začala objevovat chyba sporadická na snímači otáček klikové hřídele g28 a při startu skakala ručička otáčkoměru.Tak se vyměnilo čidlo ale stále to nestartovalo..
Poslední možnost kabelový svazek k R.J. (rozebráno proměřeno ale žádná chyba)...tak už jsem to chtěl vzdát a najednou zjištuji že mě auto přestalo startovat..... (říkám no tak asi baterka - dávam novou v domění že to bylo vše baterkou ale ono zase nic sotva to otočilo a nic....
Tak jsem odpojil kostru z bloku motoru pořádně očistil a najednou VŠE FUNGUJE STARTUJEME NA POPRVE A OKAMŽITE
Takže celý problém zyřešila kostra na bloku motoru (funguje i na starou baterku)
Snad to někomu také pomůže....
potesi...
mne davne ked som mal este Daewoo Lanos, tak mi okolo 120 km/h strasne nieco buchotalo na pravej strane z fukaru kurenia. Asi rok som sa odhodlaval, ze to rozoberiem a skusim vycistit, ci tam nieco nepadlo, az raz jeden slnecny den som sa odhodlal, ale aj tak nasraty ked som obchadzal auto som od nervov, ze co ma caka, som buchol pastou po pravom blatniku a cuduj sa svete "zarezonoval", buchol som zas a zase zarezonoval....otvorim spolujazdcove dvere a pozeram, uvolneny srob pod dverami co drzi blatnik...dotiahol som ho a odvtedy buchot z "fukaru" pocut nebolo...
...len som chcel poukazat na to, ze niekedy sa s nami nase auta pekne zahraju...kua