nahrada serioveho intercooleru fabia atd

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

cheno
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 23 lis 2011, 18:13
Odpovědi: 0
Bydliště: hc

nahrada serioveho intercooleru fabia atd

Příspěvek od cheno »

Chcem a spytat .
Rozmyslal som nad nahradou serioveho intercooleru na mojej fabii .
Nasiel som na e-bay toto..

http://www.ebay.com/itm/Jetta-Golf-GTI- ... 273wt_1056

Je to pouzitelne ? Pripadne existuje nieco lepsie ako nahrada za original ?
Nechce sa mi robit velka prestavba a davat chladic dopredu ..
Dik.. :-)
Sup 2 2.0 cffb
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5097
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Potřebuješ přivest vzduch,plochou co největší a nejslabší na tloušťku.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

martinsidlo píše:Potřebuješ přivest vzduch,plochou co největší a nejslabší na tloušťku.
Co nejvetsi je diskutabilni, nicmene nejslabsi je neoddiskutovatelny nesmysl. Na druhou stranu ceho je moc, toho je prilis, takze tohle je asi hodne velky extrem. Na druhou stranu, kdyby to fungovalo tak, ze by se vzduch nejdrive predochlazoval v tom zadnim a nasledne dochlazoval v tom prednim, pak by to mohlo fungovat - opacne ne, protoze by odevzdane teplo z predniho zahrivalo to zadni.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
cheno
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 23 lis 2011, 18:13
Odpovědi: 0
Bydliště: hc

Příspěvek od cheno »

je nejaka ina moznost pouzit nieco normalne neprehnane co by tam pasovalo a nemusela sa tam robit velka uprava ?
Sup 2 2.0 cffb
cheno
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 23 lis 2011, 18:13
Odpovědi: 0
Bydliště: hc

Příspěvek od cheno »

toto by tam nepasovalo ?

http://www.avenueautosport.com/Intercooler_c_82.html

pripajacie rozmery trubiek su rovnake ?
Sup 2 2.0 cffb
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

nejsem zadnej odbornik pres IC ani te nechci nejak ovlivnovat, ale kdyz vidim ty ceny a vysledek dost nejisty, byt tebou uvazoval bych o FMIC na zakazku, cenove bude o trochu drazsi ,ale ve vysledku mas chlazeni zaruceny, ja sam FMIC mam a podle logu se vejdu do 40 stupnu i nejvetsich teplech, a to od tech IC v odkazu je asi dost nerealny, podle mne vyhozeny penize :(
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Honz@
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 06 srp 2010, 22:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodsko

Příspěvek od Honz@ »

ono hlavně furt bude schovanej za mlhovkou a nebude mít dostatek přísunu vzduchu. dej to dopředu.
zkus prohledat forum, je toho tu dost na fabku.
a pokud jsi trochu šikovný vejdeš se do 10 tis komplet tak jako já
Zata S-line
Přispěvovatel
Příspěvky: 224
Registrován: 14 zář 2009, 20:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

FMIC

Příspěvek od Zata S-line »

Napis clenovi marenatdi ten na to dost sikovnej a ceny ma prijatelny
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Rozhodne bych to bud resil sam, pripadne zde sikovni jsou: Huml, Indi, Ladas, Marena (razeno abecedne, abych nekomu nenadrzoval :D)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5097
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Forest píše:
martinsidlo píše:Potřebuješ přivest vzduch,plochou co největší a nejslabší na tloušťku.
Co nejvetsi je diskutabilni, nicmene nejslabsi je neoddiskutovatelny nesmysl. Na druhou stranu ceho je moc, toho je prilis, takze tohle je asi hodne velky extrem. Na druhou stranu, kdyby to fungovalo tak, ze by se vzduch nejdrive predochlazoval v tom zadnim a nasledne dochlazoval v tom prednim, pak by to mohlo fungovat - opacne ne, protoze by odevzdane teplo z predniho zahrivalo to zadni.
Velikost je čistě teoretická,je tam více faktorů ale že není pořádný přístup vzduchu ke stávajícímu-to je potíž.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Marenu TDI ti muzu z vlastni zkusenosti jen doporucit, ma to promysleny a vyladeny do detailu, naprosto cista a precizni prace :)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Ja mam toto:
Před montáží:
Obrázek
Nějaké fotky ze stavby:
Pořáádně dotáhnout:
Obrázek

Díra po sériovém Intercooleru.
Obrázek

Nasazen:
Obrázek

Origo vs. Forge:
Obrázek
Naposledy upravil(a) tholis dne 27 lis 2011, 14:38, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Jinak zkus tenhle e-shop:
http://www.hothatchshop.cz/skoda/fabia- ... it-14.html

Rekni ze ses od Tholise ;)
cheno
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 23 lis 2011, 18:13
Odpovědi: 0
Bydliště: hc

Příspěvek od cheno »

no toto je velmi pekne ale to poznam.. skorej by som siel do ic od dieselpoweru je to viac schovane a hlavne lacnejsie a nekole to oci ..
ake mate skusenosti pri stk ? to uz je zasah do konstrukcie vozidla .
nebrblu za to ?
Sup 2 2.0 cffb
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

tholis píše:Rekni ze ses od Tholise ;)
To by vysvetlovalo duvod, proc je to tak predrazeny (rofl)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“