martinsidlo píše:Potřebuješ přivest vzduch,plochou co největší a nejslabší na tloušťku.
Co nejvetsi je diskutabilni, nicmene nejslabsi je neoddiskutovatelny nesmysl. Na druhou stranu ceho je moc, toho je prilis, takze tohle je asi hodne velky extrem. Na druhou stranu, kdyby to fungovalo tak, ze by se vzduch nejdrive predochlazoval v tom zadnim a nasledne dochlazoval v tom prednim, pak by to mohlo fungovat - opacne ne, protoze by odevzdane teplo z predniho zahrivalo to zadni.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nejsem zadnej odbornik pres IC ani te nechci nejak ovlivnovat, ale kdyz vidim ty ceny a vysledek dost nejisty, byt tebou uvazoval bych o FMIC na zakazku, cenove bude o trochu drazsi ,ale ve vysledku mas chlazeni zaruceny, ja sam FMIC mam a podle logu se vejdu do 40 stupnu i nejvetsich teplech, a to od tech IC v odkazu je asi dost nerealny, podle mne vyhozeny penize
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
ono hlavně furt bude schovanej za mlhovkou a nebude mít dostatek přísunu vzduchu. dej to dopředu.
zkus prohledat forum, je toho tu dost na fabku.
a pokud jsi trochu šikovný vejdeš se do 10 tis komplet tak jako já
martinsidlo píše:Potřebuješ přivest vzduch,plochou co největší a nejslabší na tloušťku.
Co nejvetsi je diskutabilni, nicmene nejslabsi je neoddiskutovatelny nesmysl. Na druhou stranu ceho je moc, toho je prilis, takze tohle je asi hodne velky extrem. Na druhou stranu, kdyby to fungovalo tak, ze by se vzduch nejdrive predochlazoval v tom zadnim a nasledne dochlazoval v tom prednim, pak by to mohlo fungovat - opacne ne, protoze by odevzdane teplo z predniho zahrivalo to zadni.
Velikost je čistě teoretická,je tam více faktorů ale že není pořádný přístup vzduchu ke stávajícímu-to je potíž.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
no toto je velmi pekne ale to poznam.. skorej by som siel do ic od dieselpoweru je to viac schovane a hlavne lacnejsie a nekole to oci ..
ake mate skusenosti pri stk ? to uz je zasah do konstrukcie vozidla .
nebrblu za to ?