Log - vaha vzduchu + turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

LukasPaprok
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 07 lis 2011, 12:51
Odpovědi: 0

Log - vaha vzduchu + turbo

Příspěvek od LukasPaprok »

Zdravim, mrknete se prosim nekdo na logy ktere jsem udelal jestli je vse OK nebo je nejaky problem ... jedna se o logy na 3. a 4. stupen
Auto: VW Golf IV 1.9TDi (96kW)
Links: http://www.edisk.cz/stahni/21766/LOG3.CSV_1.76KB.html
http://www.edisk.cz/stahni/68124/LOG4.CSV_2.11KB.html

Obrázek
Obrázek

a taky na tohle - jestli jsou vstriky v poradku
Obrázek

Diky moc za kazdy nazor ;)
MAGNUM
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 25 led 2009, 15:57
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od MAGNUM »

treba nalogovať 3-10-11
ak ti ti padá do núdzaku stačí log 11 a zistíš kde je závada
LukasPaprok
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 07 lis 2011, 12:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od LukasPaprok »

MAGNUM píše:treba nalogovať 3-10-11
ak ti ti padá do núdzaku stačí log 11 a zistíš kde je závada
vsak mam log kanalu 3,10,11
potrebuju jen vedet jestli je to v poradku nebo mam vadnou treba vahu vzduchu ... obcas se mi zda ze auto ztraci vykon, netlaci tolik do sedacek
Uživatelský avatar
Vlado742
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 19 lis 2007, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Bardejov (SK)

Příspěvek od Vlado742 »

Mohol si to uploadnut na iny server (uloz.to) Tu sa da stahovat jeden subor za den.

Maas maly aktualny tlak turba, oproti specifickemu Skontroloval by som N75, Skusit test akčnych členov.

Som iba zaciatočnych v tychto veciach takze si este počkaj na vyjadrenie lepsich odbornikov.

A Este by ma zaujimalo prečo specificka hodnota pre vahu je konstantna. Mne ukazovalo konstantnu hodnotu ale AKTUALNU ked som mal vahu odpojenu a miesto nej dioda a odpor.
VW GOLF MK3 1.9 TDI 81 KW AFN, Kat OFF, EGR OFF, Jednohmota + Pritlačný VR6 - ostatne v plane :D
VW PASSAT 3BG VARIANT 2.5 TDI 132 KW BDH 4 MOTION
LukasPaprok
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 07 lis 2011, 12:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od LukasPaprok »

Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

96kw????? A víš to jistě? :)

Jinak máš špatně nastavené táhlo na baňce. Předpětí 1-2 mm.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
LukasPaprok
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 07 lis 2011, 12:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od LukasPaprok »

dhfool píše:96kw????? A víš to jistě? :)

Jinak máš špatně nastavené táhlo na baňce. Předpětí 1-2 mm.
J, v technicaku to ma napsano 96kw
Muzes to nejak bliz definovat? nejsem moc odbornik, jakou banku myslis? podtlak turba? nejlepe by se hodilo nejake foto, a jak to opravit?
LukasPaprok
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 07 lis 2011, 12:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od LukasPaprok »

dhfool píše:Jinak máš špatně nastavené táhlo na baňce. Předpětí 1-2 mm.
podle ceho jsi to poznal? :?
LukasPaprok
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 07 lis 2011, 12:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od LukasPaprok »

Vlado742 píše:Maas maly aktualny tlak turba, oproti specifickemu Skontroloval by som N75, Skusit test akčnych členov.
Muzete to nekdo potvrdit nebo vyvratit? Zkousel jsem ten N75, vsude se pise ze by to melo cvakat, ale ten zvuk zrovna cvakani nepripomina, ani nvm jak ho popsat, je to spis takovy zvuk vzduchu, jako pri pouzivani injekcni strikacky (crazy)
mr.biker
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 10 pro 2011, 16:19
Odpovědi: 0

log

Příspěvek od mr.biker »

mám podobný problém mohl by na to někdo zkušený kouknout ? dík

Obrázek


Kód: Vybrat vše

http://leteckaposta.cz/418612667
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Tie grafy su nejake cudne, rozsah realnej hodnoty tlaku turba je iny a ukazuje to hovadiny. Je nejaky problem s tým autom? Tá váha dáva akosi viac... žeby regulacia?

Vlado: nema o moc menší tlak, pretože ten log view soft dal inú mierku na aktuálnu hodnotu a inú mierku na specifickú hodnotu. Potom to vyzerá že má málo tlaku. Pri rozbiehaní tam nachvilku spadol tlak, pak zase špic...myslim ze regulacia. ale do nudzaku to padat nebude,

mr. biker prosim ta logy sa robia na 3ke a prip. 4ke (samostatne) od 1500 do 4000 ot s plným plynom (ideal do kopca). potom sa niečo dozvieme :)
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

LukasPaprok píše:
dhfool píše:Jinak máš špatně nastavené táhlo na baňce. Předpětí 1-2 mm.
podle ceho jsi to poznal? :?
Šmárja, co jsem si to stáhnul za log... já čumím na nějaké AFN 81kw... To je tak, když má člověk bordel na ploše. (LOL) Promiň.

K tomu tvému:
Vypadá to na drhnoucí regulaci turba. Chce to přezkoušet, jestli regulace (natáčení lopatek) nedrhne. Musí chodit úplně lehounko. Taktéž překontrolovat táhlo na aktuátoru (baňka) jestli není rezavé a nedrhne v tělese baňky. Zkus nalogovat jen kanál 11. Pokud loguješ víc kanálů. tak vzorkovací frekvence se dělí a ukládají se tam nesmysly, jako tady - rozstřel hodnot čidla tlaku v sání.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
mr.biker
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 10 pro 2011, 16:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od mr.biker »

s regulací nic není jde to lehce. Zkusím udělat teda ty logy jak říkate vy
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

mr.biker píše:s regulací nic není jde to lehce. Zkusím udělat teda ty logy jak říkate vy
Ale na tebe jsem nereagoval. Tvůj log je špatný, nic z něho nelze vyčíst.

Můsíš na 3. ,nebo 4. rychlostní stupeň dupnout na podlahu a držet. Nejlépe do kopce. Rozsah 1600-4000ot. Kanály 3 a 11.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
mr.biker
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 10 pro 2011, 16:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od mr.biker »

tak sem to udelal jak si rikal:

Kód: Vybrat vše

http://leteckaposta.cz/969706509
plus z vag hlasí tyto chyby:


2 závad nalezeno.
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Sporadická
17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to Plus
P1155 - 35-00
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“