Stránka 1 z 1
Chyba motoru A6 2,5 tdi 132kw
Napsal: 08 pro 2011, 23:13
od mike_sirbu
zdravím,při studeném motoře to chytne tak na 4-5 válcu,ale není to pravidlem.Vag napíše předřadný vstřik vypnuto,přikládám fotku,dík za nápady:-)

Napsal: 08 pro 2011, 23:18
od pafka
čerpadlo nereguluje předvstik
Napsal: 09 pro 2011, 07:54
od mike_sirbu
pafka píše:čerpadlo nereguluje předvstik
tak tím chceš říct že čarpadlo říká zdarec? to bude v háji ta elekronická část že?
Napsal: 09 pro 2011, 08:09
od pafka
nutně se nemusí poroučet, tohle dokáže i přicpaný palivový filtr
Napsal: 09 pro 2011, 08:39
od mike_sirbu
pafka píše:nutně se nemusí poroučet, tohle dokáže i přicpaný palivový filtr
filtr je novej a dělal jsem ted všechny filtry zároven s olejem a dělalo to aj před výměnou
Napsal: 09 pro 2011, 11:54
od pafka
Pasohlavky- to je u Brna, že? Tak navštiv servis, třeba Humla, může to být i čerpadlo, měnil jsi i termoventil? netankoval jsi nějaký sračky?
Napsal: 09 pro 2011, 20:23
od mike_sirbu
pafka píše:Pasohlavky- to je u Brna, že? Tak navštiv servis, třeba Humla, může to být i čerpadlo, měnil jsi i termoventil? netankoval jsi nějaký sračky?
jo to je u Brna a termoventil jsem neměnil,netuším kde je a jestli to má vliv.Do toho servisu bych to mohl dat,ale všeobecně servisum nevěřím a dělám si všechno sám.Ale tahla závada bude chtít asi někoho kdo tomu rozumí

Napsal: 09 pro 2011, 20:32
od pafka
termoventil je na palivov. filtru, a to ostatní je Tvoje volba

Napsal: 09 pro 2011, 20:46
od mike_sirbu
jasné,asi to nechám až to uplně klekne a bude to jasné kde je chyba.je mi jasné že vyměním milion pičovin kolme dokola a stejně to potom bude čerpadlo.Tento motor je fakt náskok díky technice

Napsal: 10 pro 2011, 00:11
od pafka
Je , jen lidé nechtějí dát potřebné peníze do pravidelného servisu
Napsal: 10 pro 2011, 00:32
od mike_sirbu
pafka píše:Je , jen lidé nechtějí dát potřebné peníze do pravidelného servisu
pravidelný servis myslíš tím že při výměně rozvodu dáš 50 tácu protože to je mrdka motor? za tento motor se v audi stydí ještě ted!!! všechno mám dělane i s olej.čerpadlem tak jak to má být,ale ten motor je fakt uplně na dvě věci co se spolehlivosti týče.za ty love co tam vrazíš do udržby máš jiné celkem solidní auto.asi to prodám a pořídím něco normálního
Napsal: 10 pro 2011, 06:35
od avatar
mike_sirbu píše:pafka píše:Je , jen lidé nechtějí dát potřebné peníze do pravidelného servisu
pravidelný servis myslíš tím že při výměně rozvodu dáš 50 tácu protože to je mrdka motor? za tento motor se v audi stydí ještě ted!!! všechno mám dělane i s olej.čerpadlem tak jak to má být,ale ten motor je fakt uplně na dvě věci co se spolehlivosti týče.za ty love co tam vrazíš do udržby máš jiné celkem solidní auto.asi to prodám a pořídím něco normálního
jj ja si koupil S6 4,2 benzin ale naklady na kilometr jsem mel pak mensi nez 2,5 tdi v6 ))))))))
nez mi S6 nejaka mrdka zkurvena ukradnul. češi jsou holt banda zavistivejch zlodeju
Napsal: 10 pro 2011, 09:14
od mike_sirbu
jj ja si koupil S6 4,2 benzin ale naklady na kilometr jsem mel pak mensi nez 2,5 tdi v6 ))))))))
nez mi S6 nejaka mrdka zkurvena ukradnul. češi jsou holt banda zavistivejch zlodeju[/quote]
tak tomu aj věřím že náklady na km jsi měl menší:).hej no sekal bych jim ruce těm zlodějum!si to šlechtíš a pak ti to šlohnou,to bych byl fakt schopnej někomu něco udělat,ale nenaděláš nic.stačil tajnej vypínač na čerpalo asi a našel by jsi ji o pár ulic někde stát jak se jim to nepodařilo nastartovat.to už jsem jenou viděl u známého jak si koupil v AAA octávku a za 14 dní mu ju chtěl někdo ukrást,ale stihl tam namontovat ten odpojovač čerpadla tak ju našel pod kopcem a jednotku měl hozenou na sedačce
