Stránka 1 z 2
Problém ABS Octavia I
Napsal: 09 pro 2011, 14:17
od Mira_Brno
Zdravím, po výměně předních ložisek, nábojů, kotoučů a ještě par blbostí na rameni mě začalo blbnout abs. Je to Octa 1,9 Tdi AHF 1998 ABS/EDS. Při rozjezdu a také při dobržďování spíná ABS, je to v malých rychlostech 5-10 km/h. Kontrolka OK, VAG OK. Jinak auto brzdí dobře. Nesetkal se s tím někdo?
Napsal: 09 pro 2011, 15:04
od Ján Horosz
Ahoj, Zakladné nastavení ABS vo VAG-u bolo spravene?
Napsal: 09 pro 2011, 15:12
od martinsidlo
Naražený kroužek ABS při výměně ložisek,kabely,čidla,špína.
Napsal: 09 pro 2011, 15:16
od Mira_Brno
Ján Horosz píše:Ahoj, Zakladné nastavení ABS vo VAG-u bolo spravene?
Zkusím, ale už jsem to měnil podruhé a poprvé bylo vše ok.
Napsal: 09 pro 2011, 15:22
od Mira_Brno
martinsidlo píše:Naražený kroužek ABS při výměně ložisek,kabely,čidla,špína.
Kroužek byl nový na naboji, čidla nebo kabel by ukázal Vag, špína je možnost.( Dej někomu auto, ten to pošle dál a nakonec to všechno obsere majitel (já), protože nikdo za nic nemůže. )
Napsal: 09 pro 2011, 15:51
od live69
si to máš dát opravovat k někomu komu duvěřuješ a případný problém- což se muže stát uplně každému! se s ním nechá normální cestou řešit!!!
Napsal: 09 pro 2011, 17:05
od geo
dej si blok hodnot a sleduj jednotlivy kola jedno bude ukazovat jinak.musiš jet do 20 km jinak te to odpoji.
Napsal: 09 pro 2011, 17:10
od slovacek.milos
mě by zajímalo co to je vag OK
co se děje v bloku měřených hodnot když zadáš rychlost jednotlivých kol to jdou všechna stejně

za jízdy

Napsal: 09 pro 2011, 17:30
od caryo
Přesně takhle se chovala firemní Fabie SDI po výměně ložisek a kotoučů, pořád si s tím u nás na dílně lámali hlavu - nakonec to bylo způsobeno špatně nalisovaným ložiskem. Jak bylo nepatrně "povylezlý", mátlo snímač otáček u kola a aktivovalo to ABS. Při vyšší rychlosti se to chovalo normálně. Ložisko ještě trochu "domáčkli" a bylo vše ok.
Neříkám, že je to tvůj případ, jen kdyby došly nápady a problém trval...
Napsal: 09 pro 2011, 17:34
od origoš
"Hází" impulsní kolo a ABS to vyhodnotí jako menší rychlost.
Napsal: 09 pro 2011, 17:36
od slovacek.milos
když nedomáčkneš ložisko tak ho nezajistíš tou podložkou, a závadu zjistíš v bloku měřených hodnot

Napsal: 09 pro 2011, 18:45
od Mira_Brno
slovacek.milos píše:mě by zajímalo co to je vag OK
co se děje v bloku měřených hodnot když zadáš rychlost jednotlivých kol to jdou všechna stejně

za jízdy

V pondělí to zkusím projet, mám ko baterku na nb tak jsem to kontroloval jen staticky. Pokud ještě někoho něco napadne jen pište, díky za každou radu.
Napsal: 09 pro 2011, 18:59
od Jirka800
jsou to kabely. dělalo mi to taky přesně jak píšeš, a dej si pozor protože je to o hubu málem sem nezastavil. když proměříš čidla vepředu a budou ok tak je to vedení kabelu k čidlům já sem to tak měl. byl to prasklej drátek. pokud jsi měnil to co píšeš tak je to klidně možný.
Napsal: 09 pro 2011, 19:03
od slovacek.milos
nevím co frurt měřit když to hlavní najdeš v řj abs v bloku měřených hodnot

Napsal: 09 pro 2011, 19:36
od Jirka800
slovacek.milos píše:nevím co frurt měřit když to hlavní najdeš v řj abs v bloku měřených hodnot

odpor čidla, ono to sice vypadá že kolo neukazuje,muže to i vyhazovat chybu čidla ale v mém případě to čidlo nebylo ale v kablu