Golf IV tdi skube az chcipne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 31 led 2008, 15:19
- Bydliště: Batelov kdesi na Vysocine
Odpovědi: 0
Golf IV tdi skube az chcipne
Zdravim chlapy mam takovej problem. Jedna se o GIV 1.9 Tdi AHF najeto kolem 170 000 km
Jedna se o tuto zavadu
17 656 rizeni pocatku vstriku
Zakaznik je mlady kluk, tak jezdi trochu ostreji, pri normalnim jezdeni auto jede a chhyta v pohode, ale kdyz s tim jede osteji , coz znamena ze ho vice vytaci, kolem 4000ot\ min tak cca po 10 kilometrech auto zacne skubat, az teba samo od sebe chcipne a pak jakou dobu nejde nastartovat
Pritom startu vali do cerpadla skoro samy bubliny
vymen palivovy filtr a vycistena nadrz plovak osdtranena klapka v nadrzi
ventilky v plovaku neskutecne zasrany vedeni v pohode natlakovano vzduchem profouknuto...
a dela to jen kdyz je pod ctvrt nadrze nesetkal se s tim nekdo
dekuji za rady
Jedna se o tuto zavadu
17 656 rizeni pocatku vstriku
Zakaznik je mlady kluk, tak jezdi trochu ostreji, pri normalnim jezdeni auto jede a chhyta v pohode, ale kdyz s tim jede osteji , coz znamena ze ho vice vytaci, kolem 4000ot\ min tak cca po 10 kilometrech auto zacne skubat, az teba samo od sebe chcipne a pak jakou dobu nejde nastartovat
Pritom startu vali do cerpadla skoro samy bubliny
vymen palivovy filtr a vycistena nadrz plovak osdtranena klapka v nadrzi
ventilky v plovaku neskutecne zasrany vedeni v pohode natlakovano vzduchem profouknuto...
a dela to jen kdyz je pod ctvrt nadrze nesetkal se s tim nekdo
dekuji za rady
skoda octavia 1.9 Tdi GT asz, 312mm, katt off, power chip..... max spokojenost
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 31 led 2008, 15:19
- Bydliště: Batelov kdesi na Vysocine
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
nebo ti to přisává termoventilem,
já na to jde takto vemu špricku to je taková velká stříkačka na dolévání oleje do převodovek dám na ni průhlednou hadici napíchnu na hadici před čerpadlem a nasaju brutální podtlak, asi ti pujde pěna,
pak natáhnu před filtrem a pokud pěně nejde tak je to odkalovačem, nedotáhlou a prasklou hadičkou a nebo tím termoventilem,
já na to jde takto vemu špricku to je taková velká stříkačka na dolévání oleje do převodovek dám na ni průhlednou hadici napíchnu na hadici před čerpadlem a nasaju brutální podtlak, asi ti pujde pěna,
pak natáhnu před filtrem a pokud pěně nejde tak je to odkalovačem, nedotáhlou a prasklou hadičkou a nebo tím termoventilem,

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 31 led 2008, 15:19
- Bydliště: Batelov kdesi na Vysocine
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Rychly Jakub píše:Eddy91 píše:ventilek na sacim kosi,odvrtat a je pokoj,[/quote
tim myslis ten vystupek jak na nem drzi hadice co jde k cerpadlu????
diky za radu
ten výstupek ne vem stovku hřebík, sdělej hadici co vede ven z nádrže a píchni do té trubičky, nebo jestli ztomu říkáš výstupek, jestli se zastaví tak po 4 cm je tam ten ventilek,
ventilek je na obou tech vystupcich, musis zjistit ktera hadice je sání a ktera přepad,tusim ze cerná je sání jetsli se pletu opravte me nekdo,,,a ten ventilek na kterym je ta sací,odvrtej,nebo stovka hrebík a vymlatit ho,ale s cite protoze muzes ulomit vevnitr v kosi tu saci trubku,lepsi je odvrtat
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 31 led 2008, 15:19
- Bydliště: Batelov kdesi na Vysocine
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 31 led 2008, 15:19
- Bydliště: Batelov kdesi na Vysocine
Odpovědi: 0
jawettar píše:mám spodobný problém na GIV , když jede pmalu tak to jede jak se tomu začne dávat tak to po ohřátí ztratí výkon začne to kouřit bíle až to chcípne, pak to nejde nastartovat, nastatoval jsem to na odmaštovač a ujel km a opet to samé, nesetkal se s tím nikdo ?
jestli bíle kouří před zdechnutím,tak je málo nafty a hodne vzduchu,,,,hledej chybu proc tam nejde nafta,potrubí,saci kos,filtr a podobny veci
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba 
