Vrtřiky 1.5dCi

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Vrtřiky 1.5dCi

Příspěvek od Martin.R »

Jelikož nemam s těmahle autama moc zkušeností, prosím o radu tady. Mam tady dacii logan s motorem K9K a jsou v hajzlu 3ks vstřiků. Je tam systém delphi.
Umí někdo ty vstřiky zrepasovat? Případně nemá někdo nový za rozumnej peníz? Nechaj se jen tak vyměnit, nebo se na to musí z diagnózou?

Problém je že to auto je ještě v záruce a samozřejmě jí neuznali i když si majitel stěžuje od novýho auta na problematický starty, ale vždy ho poslali do pr... a zřejmě odcházel jeden po druhom a když se dostal na tři kousky tak to hodily na špatnou naftu a záruku neuznali. Jedině soudně a do toho majitel jít nechce.
Proto to chci vyřešit takhle.
Elektronika auta a technika........
776 829390
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Kolik to ma najeto rozpadaji se vačky v čerpadle pak tam kolují ty zbytky a ucpavaji vstriky.Jednou jsem dal jiny vstriky do clia jezdilo to den a znovu ucpane.pokud chceš mit jistotu tak nech udělat aspon rozbor nafty jestli v ton neco nelita.
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Najeto to má 76tis. Nafta špatná neni tankuje na benzině a vstřiky taky nejsou ucpaný, ale pouštěj hodně do přepadu. Mam tady akorát před sebou zkumavky a nejvíc na druhym válci, pak první, třetí a čtvrtej je ok.
Auto jede v pohodě, jen nahovno startuje, protože neni dostatečnej tlak v railu, kterej se ztrácí přes ty tři vstřiky z5 do zpátečky.
Elektronika auta a technika........
776 829390
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Vyměňte všechny, v píči budou stejně. A hlavně otevřít hrdlo nádrže a rozříznou palivový filtr, jestli budou piliny nemá cenu na tenhle stav dávat nový vstřikovače.

Onehdá u jednoho kusu, taky nestartovalo, jsme dali jen dva ty nejhorší a stejně to nebylo ono, takže se daly nový i ostatní dva a je to v cajku.

Osobně beru vstřikovače tady:

http://eshop.r-auto.cz/

Co se týče kódování bylo by dobré zapsat čísla vstřiků do jednotky, ale tak před měsícem jsem nový vstřiky dokódovával do auta až po cca 3 měsícech provozu a majitel si nestěžoval, jelo to ok.
jarda117
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 20 lis 2011, 15:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od jarda117 »

Systém vstřikování Delphi je háklivý na čistotu a jakost nafty - to je známé. Jestliže auto je ještě v záruce, tak bych doporučoval navštívit nějaký velký značkový servis. Malé servisy se většinou nechtějí zabývat s velkou a nákladnou opravou. V tomto případě se musí vyčistit celá palivová soustava a zjistit poškození všech součástí. Vstřikovače jdou repasovat v Delphi servisech nebo u Renaultu objednat repasované vstřikovače. Špatné starty může také způsobovat vadné čerpadlo v nízkotlaké části vysokotlakého čerpadla. Ale těch možností je daleko více. Najdi dobrého mechanika nebo přijeď do Prahy.
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Tomas.cz píše:Vyměňte všechny, v píči budou stejně. A hlavně otevřít hrdlo nádrže a rozříznou palivový filtr, jestli budou piliny nemá cenu na tenhle stav dávat nový vstřikovače.

Onehdá u jednoho kusu, taky nestartovalo, jsme dali jen dva ty nejhorší a stejně to nebylo ono, takže se daly nový i ostatní dva a je to v cajku.

Osobně beru vstřikovače tady:

http://eshop.r-auto.cz/

Co se týče kódování bylo by dobré zapsat čísla vstřiků do jednotky, ale tak před měsícem jsem nový vstřiky dokódovával do auta až po cca 3 měsícech provozu a majitel si nestěžoval, jelo to ok.
Ok dík za radu.
Samo že kouknu na stav pal. soustavy. Jinak dík za odkaz maj tam pěkný ceny, počítám že jsou to repase co?
Jinak zapsat do jednotky čísla vstřiků zvlákne KTS 570??? Nebo musim splašit někoho s jinym strojem?
Elektronika auta a technika........
776 829390
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Jo sorry teď jsem na to kouknul podrobnějc a čtu repasovaný vstřiky se zárukou.
Elektronika auta a technika........
776 829390
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Diag je diag
Naposledy upravil(a) Tomas.cz dne 22 kvě 2013, 21:59, celkem upraveno 1 x.
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Já KTS nemam, pojedu s tim ke známímu, proto se ptám.
Ten první u setrváku už jsem taky kdysi zjistil, ale dík za oživení paměti.
Francouzum se snažim vyhybat, ale jsou situace kdy to nejde.
Elektronika auta a technika........
776 829390
jufa
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 20 pro 2011, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od jufa »

Martin.R píše:
Tomas.cz píše:Vyměňte všechny, v píči budou stejně. A hlavně otevřít hrdlo nádrže a rozříznou palivový filtr, jestli budou piliny nemá cenu na tenhle stav dávat nový vstřikovače.

Onehdá u jednoho kusu, taky nestartovalo, jsme dali jen dva ty nejhorší a stejně to nebylo ono, takže se daly nový i ostatní dva a je to v cajku.

Osobně beru vstřikovače tady:

http://eshop.r-auto.cz/

Co se týče kódování bylo by dobré zapsat čísla vstřiků do jednotky, ale tak před měsícem jsem nový vstřiky dokódovával do auta až po cca 3 měsícech provozu a majitel si nestěžoval, jelo to ok.
Ok dík za radu.
Samo že kouknu na stav pal. soustavy. Jinak dík za odkaz maj tam pěkný ceny, počítám že jsou to repase co?
Jinak zapsat do jednotky čísla vstřiků zvlákne KTS 570??? Nebo musim splašit někoho s jinym strojem?

Určitě bych nechal odkontrolavat i čerpadlo. Měl jsem Megana s motorem 1,5 a vstřikováním Delphi. Taky odešly prakticky všechny zároveň, ale primární příčinou bylo vydřený čerpadlo a piliny z něj ucpaly vstřiky.
Co se týče kodování, tak bez nákodovaných vstřiků vůbec nejede. (alespoň renault, nevím, jak dacia). Kodování jsme prováděli origo Clipem. S ničím jiným Renault ani nekomunikuje. (wallbash)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Diag je diag
Naposledy upravil(a) Tomas.cz dne 22 kvě 2013, 21:59, celkem upraveno 1 x.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Nám to jde KTS také.Bez kodu to vrčí také až navyjímky ale to je u všech cr stejny.
jufa
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 20 pro 2011, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od jufa »

geo píše:Nám to jde KTS také.Bez kodu to vrčí také až navyjímky ale to je u všech cr stejny.
Ten můj se tehdy nenechal. Šlo to jenom s originálem. Proto jsem to sem napsal..... :?
Asi to byl nějaký hybrid..... :x
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Tady bych řek že postupně odcházel jeden po druhom, protože se to v průběhu času zhoršovalo. No uvidíme, páníček našetří a po novom roce se do toho pustim.
Elektronika auta a technika........
776 829390
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“