Vrtřiky 1.5dCi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vrtřiky 1.5dCi
Jelikož nemam s těmahle autama moc zkušeností, prosím o radu tady. Mam tady dacii logan s motorem K9K a jsou v hajzlu 3ks vstřiků. Je tam systém delphi.
Umí někdo ty vstřiky zrepasovat? Případně nemá někdo nový za rozumnej peníz? Nechaj se jen tak vyměnit, nebo se na to musí z diagnózou?
Problém je že to auto je ještě v záruce a samozřejmě jí neuznali i když si majitel stěžuje od novýho auta na problematický starty, ale vždy ho poslali do pr... a zřejmě odcházel jeden po druhom a když se dostal na tři kousky tak to hodily na špatnou naftu a záruku neuznali. Jedině soudně a do toho majitel jít nechce.
Proto to chci vyřešit takhle.
Umí někdo ty vstřiky zrepasovat? Případně nemá někdo nový za rozumnej peníz? Nechaj se jen tak vyměnit, nebo se na to musí z diagnózou?
Problém je že to auto je ještě v záruce a samozřejmě jí neuznali i když si majitel stěžuje od novýho auta na problematický starty, ale vždy ho poslali do pr... a zřejmě odcházel jeden po druhom a když se dostal na tři kousky tak to hodily na špatnou naftu a záruku neuznali. Jedině soudně a do toho majitel jít nechce.
Proto to chci vyřešit takhle.
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
Najeto to má 76tis. Nafta špatná neni tankuje na benzině a vstřiky taky nejsou ucpaný, ale pouštěj hodně do přepadu. Mam tady akorát před sebou zkumavky a nejvíc na druhym válci, pak první, třetí a čtvrtej je ok.
Auto jede v pohodě, jen nahovno startuje, protože neni dostatečnej tlak v railu, kterej se ztrácí přes ty tři vstřiky z5 do zpátečky.
Auto jede v pohodě, jen nahovno startuje, protože neni dostatečnej tlak v railu, kterej se ztrácí přes ty tři vstřiky z5 do zpátečky.
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
Vyměňte všechny, v píči budou stejně. A hlavně otevřít hrdlo nádrže a rozříznou palivový filtr, jestli budou piliny nemá cenu na tenhle stav dávat nový vstřikovače.
Onehdá u jednoho kusu, taky nestartovalo, jsme dali jen dva ty nejhorší a stejně to nebylo ono, takže se daly nový i ostatní dva a je to v cajku.
Osobně beru vstřikovače tady:
http://eshop.r-auto.cz/
Co se týče kódování bylo by dobré zapsat čísla vstřiků do jednotky, ale tak před měsícem jsem nový vstřiky dokódovával do auta až po cca 3 měsícech provozu a majitel si nestěžoval, jelo to ok.
Onehdá u jednoho kusu, taky nestartovalo, jsme dali jen dva ty nejhorší a stejně to nebylo ono, takže se daly nový i ostatní dva a je to v cajku.
Osobně beru vstřikovače tady:
http://eshop.r-auto.cz/
Co se týče kódování bylo by dobré zapsat čísla vstřiků do jednotky, ale tak před měsícem jsem nový vstřiky dokódovával do auta až po cca 3 měsícech provozu a majitel si nestěžoval, jelo to ok.
Systém vstřikování Delphi je háklivý na čistotu a jakost nafty - to je známé. Jestliže auto je ještě v záruce, tak bych doporučoval navštívit nějaký velký značkový servis. Malé servisy se většinou nechtějí zabývat s velkou a nákladnou opravou. V tomto případě se musí vyčistit celá palivová soustava a zjistit poškození všech součástí. Vstřikovače jdou repasovat v Delphi servisech nebo u Renaultu objednat repasované vstřikovače. Špatné starty může také způsobovat vadné čerpadlo v nízkotlaké části vysokotlakého čerpadla. Ale těch možností je daleko více. Najdi dobrého mechanika nebo přijeď do Prahy.
Ok dík za radu.Tomas.cz píše:Vyměňte všechny, v píči budou stejně. A hlavně otevřít hrdlo nádrže a rozříznou palivový filtr, jestli budou piliny nemá cenu na tenhle stav dávat nový vstřikovače.
Onehdá u jednoho kusu, taky nestartovalo, jsme dali jen dva ty nejhorší a stejně to nebylo ono, takže se daly nový i ostatní dva a je to v cajku.
Osobně beru vstřikovače tady:
http://eshop.r-auto.cz/
Co se týče kódování bylo by dobré zapsat čísla vstřiků do jednotky, ale tak před měsícem jsem nový vstřiky dokódovával do auta až po cca 3 měsícech provozu a majitel si nestěžoval, jelo to ok.
Samo že kouknu na stav pal. soustavy. Jinak dík za odkaz maj tam pěkný ceny, počítám že jsou to repase co?
Jinak zapsat do jednotky čísla vstřiků zvlákne KTS 570??? Nebo musim splašit někoho s jinym strojem?
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
Martin.R píše:Ok dík za radu.Tomas.cz píše:Vyměňte všechny, v píči budou stejně. A hlavně otevřít hrdlo nádrže a rozříznou palivový filtr, jestli budou piliny nemá cenu na tenhle stav dávat nový vstřikovače.
Onehdá u jednoho kusu, taky nestartovalo, jsme dali jen dva ty nejhorší a stejně to nebylo ono, takže se daly nový i ostatní dva a je to v cajku.
Osobně beru vstřikovače tady:
http://eshop.r-auto.cz/
Co se týče kódování bylo by dobré zapsat čísla vstřiků do jednotky, ale tak před měsícem jsem nový vstřiky dokódovával do auta až po cca 3 měsícech provozu a majitel si nestěžoval, jelo to ok.
Samo že kouknu na stav pal. soustavy. Jinak dík za odkaz maj tam pěkný ceny, počítám že jsou to repase co?
Jinak zapsat do jednotky čísla vstřiků zvlákne KTS 570??? Nebo musim splašit někoho s jinym strojem?
Určitě bych nechal odkontrolavat i čerpadlo. Měl jsem Megana s motorem 1,5 a vstřikováním Delphi. Taky odešly prakticky všechny zároveň, ale primární příčinou bylo vydřený čerpadlo a piliny z něj ucpaly vstřiky.
Co se týče kodování, tak bez nákodovaných vstřiků vůbec nejede. (alespoň renault, nevím, jak dacia). Kodování jsme prováděli origo Clipem. S ničím jiným Renault ani nekomunikuje.
