Stránka 1 z 2
A4 TDI Po naštartovaní vysoké otáčky
Napsal: 30 pro 2011, 12:08
od slany
Audi A4 1,9TDI-AHU, 66KW, 1997. Zdravím neviete niekto poradiť v čom može byť problém keď....Naštartujem auto a hned ako chytí otáčky samovolne vyletia až na 2000ot a potom hned klesnú. Robí to vždy ked je zohriate. Navyše mi úplne prestalo ísť turbo. Pred tým mi sem tam auto padlo do núdzového režimu, koli vysokému tlaku v sacom potrubí, ale turbo šlapalo a štartovalo tiež normálne.
Vopred dakujem za rady.
Napsal: 30 pro 2011, 12:11
od Fantik
Vyměň selenoid na naftovym čerpadle

Napsal: 30 pro 2011, 12:14
od slany
Fantik píše:Vyměň selenoid na naftovym čerpadle

Prosím mohol by si mi to vysvetliť čo to je?..Dakujem

Napsal: 30 pro 2011, 12:26
od Fantik
Je to ventil co je na rozdělovací hlavě čerpadla.

Napsal: 30 pro 2011, 12:54
od slany
[quote="Fantik"]Je to ventil co je na rozdělovací hlavě čerpadla.
Aha super.ďakujem tak skusim ho zohnať a vymeniť. A myslíš že koli tomu nejde aj to turbo?
Napsal: 30 pro 2011, 13:52
od rudy5
možno stačí iba vyfúkať ale pozor až ti nevypadne strunka a ešte niečo mne to pomohlo kedysi
Napsal: 30 pro 2011, 13:58
od Pasat TDI PD 96 kw
na čerpadle bude v tom solenoidu vydřený pouzdro nebo v háji gumička a nebo bude vháji turbo a jede to na olej! sun dej sací hadici na turbu a zkus jestli hřídelka nemá vůly!
Napsal: 30 pro 2011, 14:00
od Pasat TDI PD 96 kw
kdyby jsi chtěl celé čerpadlo mám doma!!
Napsal: 30 pro 2011, 14:32
od slany
No tak som vybral ten selenoid a tá západka vnútri je v hornej polohe stale otvorena.skušal som klepať po nej a tak ale je to zaseknuté. Aj ked odpojím ten káblik z toho selenoidu tak auto ani neskape.
Napsal: 30 pro 2011, 15:14
od rudy5
ved ten ventil je nato aby skapalo skus ho vyfuknuť ale si to pridž až ti to s tej diery všetko nevyletí a našrobuj naspäť
Napsal: 30 pro 2011, 15:15
od rudy5
Pasat TDI PD 96 kw píše:kdyby jsi chtěl celé čerpadlo mám doma!!
kôli vetilku celé čerpadlo dobre že mu neponúkaš celý motor
Napsal: 30 pro 2011, 15:43
od slany
No ved musim ho vymeniť určite. Ta zapadka je stale v hornej polohe-otvorená. Len sa mi nezdá že koli tomu nejde turbo?
Napsal: 30 pro 2011, 17:09
od rudy5
to sa ti zdá že nejde turbo ide to tak na 50% aj mne to kedysi robilo na A4 ke urob čo ti píšeme a potom uvidíš
Napsal: 30 pro 2011, 17:17
od slany
rudy5 píše:to sa ti zdá že nejde turbo ide to tak na 50% aj mne to kedysi robilo na A4 ke urob čo ti píšeme a potom uvidíš
OK jasne.dakuje za rady.Potom napíšem výsledok
Napsal: 11 bře 2014, 06:37
od D.ave
Ahoj, mám přesně ten samý problém ale na na PD. Motor je ATJ. Dokázal by někdo poradit čím to je? Díky.