Stránka 1 z 3

Ford Galaxy 85kw po výměně hlavy problém - vyřešeno

Napsal: 01 led 2012, 17:13
od OťasTDi
Zdravím.mám tu jeden novoroční problém.kamarád má galaxy PD 85kw...má problém nastartovat.když už nastartuje (po delší době točení),tak jen na tři válce a za chvíli to chcípne uplně...byl na diagnostice a tam se jim vypsala chyba vstřikovače na prvním váci...jenže se mi pochlubil,že před tím měnil hlavu a mě napadlo,že tam něco po....vil...jde o to,co se tam dá podělat při té výměně...gumičky na vstřiky dával nový...pak taky kontroloval podávací čerpadlo v nádrži (už nevěděl co dělat)...zítra mu na to mrknu vagem já,ale je mi jasný,že to má spojitost s tou výměnou hlavy...k čemu tam mohlo dojít? synchronizaci vačka klika dělal (to překontroluji) díky za nápady

Napsal: 01 led 2012, 17:25
od Pasat TDI PD 96 kw
ahoj no sinchronizace vačka klika by vysvětlovala to startování na hodnota by měla být na 0 pokud diag. píše náký PD asi bych zkusil prohodit mezi válcema a pokud se to posune s přehozením tak je to jasný jinak zjisti jestli dával nový gumičky na PD a jak jsou PD na koníkách seřízený!!!

Napsal: 01 led 2012, 17:45
od geo
také mohli poškodit gumičku vstřiku při montáži a není tlak na tandemu a proto nevrčí nebo jen chvilku koukni na olej jestli ho neni hodně na 3 vstriky to normalně vrčí.Záleží na co si ta jednotka vlastně stěžuje jestli na obvod vstřiku nebo na to že nepálí.Až to přečteš budeš určitě chytřejší.

Napsal: 01 led 2012, 17:46
od OťasTDi
gumičky dával nový,ale právě to mi vrtá v hlavě...když vyndám vstřik (a to i v případě že by je popsal,kde který byl) musí se pak nějak při montáži seřizovat??? tu synchronizaci omrknu,pokud to alespoň trochu bude možné (chcípá to) a na motoru co neběží to neudělám...

Napsal: 01 led 2012, 17:48
od OťasTDi
geo myslíš že by šla nafta do oleje?nebo proč mrknout na stav oleje?

Napsal: 01 led 2012, 18:09
od Pasat TDI PD 96 kw
pokud byly PD v poradí 1-2-3-4 a dáš je 2-3-4-1 je to jedno ale musí se seřídit!točíš motorem po směru koník co mačká PD jde dolů a mačká PD ve chvíly kdy je uplně dole a ty pořád točíš a koník stojí zastavíš a matku na koníku povolíš a inbus utahuješ dokad necítíš tvrdý odpor pak povolíš o 180 stupnů matku utáhneš!!! a ještě třikrat opakuješ!!!

Napsal: 01 led 2012, 18:12
od Pasat TDI PD 96 kw
ano nejspíš kvůli tomu aby nešla nafta do oleje(můj názor) na chcípajícím motoru jsem to taky už dělal jde to ale jde o to jak dlouho to běží!!! jinak to jde ještě na přípravky!!! To je podle mně jistější!!

Napsal: 01 led 2012, 18:53
od pavel2727
Proč byla hlava dole?????

Napsal: 01 led 2012, 18:56
od live69
geo píše:také mohli poškodit gumičku vstřiku při montáži a není tlak na tandemu a proto nevrčí nebo jen chvilku koukni na olej jestli ho neni hodně na 3 vstriky to normalně vrčí.Záleží na co si ta jednotka vlastně stěžuje jestli na obvod vstřiku nebo na to že nepálí.Až to přečteš budeš určitě chytřejší.
tlaku na tandemu bych se rozhodně nebál protože, to de na tři i když z jednoho poleje nafta jak z ................. nevím z čeho (LOL)

Napsal: 01 led 2012, 19:03
od OťasTDi
není to mé auto,tak nevím,jestli bylo ko těsnění,nebo i prasklá hlava,ale to že ji měli dole vím určitě...před tím prý problém neměl...má ho až teď po tom zásahu,takže jsem si téměř jistý,že to má spojitost a jde mi právě o to,co se tam dá potentočkovat ... :D zítra se na to jdu mrknout,tak budu chytřejší...a taky sem napíšu tu závadu,co vypisuje vag

Napsal: 01 led 2012, 20:03
od geo
je divny že nechce vrčet pokud je vtřik vadny tak normálně jede.Skusil bych mu pomoc sprejem at víš že na to mechanicky má a pak to jedině po nich přejít znovu nastavit vstiřk.Pokud by nesedela sinchronizaze tak by si na to asi jednotka stěžovala.

Napsal: 01 led 2012, 21:45
od dhfool
geo píše:je divny že nechce vrčet pokud je vtřik vadny tak normálně jede.Skusil bych mu pomoc sprejem at víš že na to mechanicky má a pak to jedině po nich přejít znovu nastavit vstiřk.Pokud by nesedela sinchronizaze tak by si na to asi jednotka stěžovala.
To jo, ale muselo by to být dost hozené. Tak -+10° to už je o hubu.

Jestli to chytne a zdechne, tak dochází nafta. Takže bych nejdřív mrknul, jestli je vše správně zapojené.

Napsal: 01 led 2012, 21:53
od OťasTDi
jak jsem psal,auto po nějakém tom týrání chytne,ale běží na tři a pak zdechne,takže start sprej používat nebudu...uvidíme zítra

Napsal: 02 led 2012, 18:48
od OťasTDi
tak mám tu nějaké výsledky.vypisuje to chybu 16686....dlouho točí,než chytne.pak když chytne jede na čtyři válce,v tu chvíli je diagnostika ok...stabilizace CF je -0,5 a množství paliva na vstřikách je vyrovnané,pak asi po minutě začne vynechávat 2 válec,řj se to snaží vyrovnat,proto tak rozhozené vstřiky viz obr...v tu chvíli je na druhém válci konstantně 3mgr....a cf se změní na 0,8 po přidávání a ubrání plynu se to ještě zhorší a pak to chcípne....mohlo by pomoct napružit kontakty na vstřikách? hlava byla dole a zabrušovala se...pd seřízeno u člověka co to dělá běžně,ókroužky na vstřikách vyměněny...jeden člen fóra doporučuje vyměnit elektrickou konzoli...ObrázekObrázek

Napsal: 02 led 2012, 20:16
od geo
to vypadá jako že je problem s kompresí nebo přicpany vstřik plusové hodnoty znamenají že je příslušny valec pomalí.Možná skusit vstřik přehodit jinam a kontrolovat zda se závada přestěhuje popř. změřit kompresi.tu kabelaž v hlavě jsi kontroloval?když už to vrčí nekouří to?