Syncro

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

cudla1986
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18 led 2009, 14:10
Odpovědi: 0

Syncro

Příspěvek od cudla1986 »

Nazdar lidi mám Wv Transportér T4 syncro a v rejdu se šaruje jako prase a rovně jde krásně volně mohla by to dělat ta spojka co je u zadního diferáku.Předem děkuji za radu.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

To je daň za fulltime 4x4. Není nad to si to tam dořadit ručně.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Re: Syncro

Příspěvek od rudy5 »

cudla1986 píše:Nazdar lidi mám Wv Transportér T4 syncro a v rejdu se šaruje jako prase a rovně jde krásně volně mohla by to dělat ta spojka co je u zadního diferáku.Předem děkuji za radu.
a ten zvuk ide zozadu?
BMW 330 ix
cudla1986
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18 led 2009, 14:10
Odpovědi: 0

.

Příspěvek od cudla1986 »

Ne ne to ani nehučí akorát je cítit jak to auto jde strašně težko v rejdu a když se to naloží tak se to ani neutáhne a chcípne to.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

ťažko takto treba dať na zdvihák skusiť naprádzno točoť kolesmi ako ide a ak drhne odpojiť kardan a tak
BMW 330 ix
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Na zvedaku nebude drhnout vubec nic.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
cudla1986
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18 led 2009, 14:10
Odpovědi: 0

.

Příspěvek od cudla1986 »

No právě že je to celé natvrdo.Jinak já vúbec netusím jak funguje ten zadní diferák s tou spojkou.Nemáte někdo nějaký popis?
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

některý T4 měli uzávěrku , asi bych hledal problém tam. syncro určitě není na tvrdo už z principu jak pracuje.
:-@
cudla1986
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18 led 2009, 14:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od cudla1986 »

typ uzávěrky by byl tím pádem samosvorný.Jinak jsem skoušel zvíhnuotu zadní nápravu a ta funguje jako by to bylo s uzávěrkou a přední kola jdou do zaběru když točím jedním kolem a druhým ve stejných otáčkách v zadu na nápravě.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

To je spravne, je to spojeny prez tu vyskozni spojku trvale s prednim nahonem. ale smerem dozadu by melo jit otacet volne prez volnobezku. A uzaverka by byla na naprave ne mezi napravou.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

já si nevzpomenu jak je to ovládaný, ale samosvor tam neni. neni čudlík na sloupku pod volantem?
:-@
cudla1986
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18 led 2009, 14:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od cudla1986 »

jo a taky jsem to měl na brdových valcích a když jsem tam měl přední nápravu a roztočilo se to tak mi zadí naprava začala hrabat.Jinka čudlík jestli tam je to nevím ale k diferáku si myslím že žádné kabely nevedou.Hlavě mě zaráží to šarování v rejdu.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

cudla1986 píše:jo a taky jsem to měl na brdových valcích a když jsem tam měl přední nápravu a roztočilo se to tak mi zadí naprava začala hrabat.Jinka čudlík jestli tam je to nevím ale k diferáku si myslím že žádné kabely nevedou.Hlavě mě zaráží to šarování v rejdu.
System je to pekelný. Ta viskospojka bude pořád přenášet nějaký kroutící moment, jinak by "spínala" s velkou prodlevou. Navíc to bude mít najeto hafo km, takže to medium uvnitř bude pěkně přepálené. Takže budeš mít stálý náhon tak 80% předek 20% zadek. Přičti si ještě nějaké to tření v zadním diferenciálu a pak se div, že ti to tlačí přední kola do smyku.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

to musi zadek hrabat to je taky v poradku, jinak by to nemelo funkci 4kolky prece. Ted jde o to jestli nejakej kutil nespojil viskozku natvrdo a nebo jestli nedoslo k nejake destrukci a neni natvrdo. Na difecu zezadu je elektropneumatickej ventil na ovladani volnobezky a zvrchu na diferencialu by bylo podtlakovy ovladani uzaverky dif. pokud je jim auto vybaveno. nech zrepasovat viskozku a hned uvidis jestli se to zlepsi nebo ne.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
cudla1986
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18 led 2009, 14:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od cudla1986 »

Takže to že se to v rejdu nemůže útáhnout je asi nejspís jedním diferákem?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“