Fabia Tdi 77kw ATD -špatný start!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Giovany
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 04 led 2012, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Fabia Tdi 77kw ATD -špatný start!

Příspěvek od Giovany »

Ahojte všichni příznivci tohohle fora, jsem zde nový a tímto vás zdravím ;)

Nezačínám nijak dobře.. prosba :(

Mám fabii 2002 a poslední dobou se mi stává že ráno za studena nemůžu nastartovat.. Hžaviče nové.. prostě zapnu klíč počkám jak natlačí čerpadlo v nádrži a startujii má to snahu ale nechytá.. musím to déle držet a přidat plyn. pak to chytne a chvilku to de na 3 válce po protočení motoru do vyšších otáček se chytne. Jinak výkon perfektní , nekouří teplý chytá okamžitě.

diagn psala jen vynechává 4 válec.. filtr je nový.

Nemůže to být relé čerpadla,,že by pouštělo méně proudu a tím niřší tlak??

Udělam test trysek za tepla a pak sem napíšu hodnoty jestli by se z toho něco dalo zjistit,,Připadá mi to jako by byl nizký tlak paliva za studena.. fakt nevim :( Děkuji vám za evnt radu .
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33874
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zkus třeba ráno zas vypnout klíček a znova zatočit čerpadlem a zas vypni, protě vícekrát dotlač naftu jestli dojde ke změně,

pak vyšroubuj žhaviče a zkus je připojit na aku aby oko vidělo zda špičky žhaví, že je něco nové to nic neznamená

taky se dobře d ívej zda jsou faječky na žhavky dobře zatlačené, ;)
yary1
Aktivista
Příspěvky: 1050
Registrován: 08 říj 2007, 21:56
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

Příspěvek od yary1 »

Skusil bych odpojit rano cidlo vody jak to bude startovat .
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
Giovany
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 04 led 2012, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Giovany »

Vyzkouším to i to, co se táká teploty tak ani po 15 km neni ručička na půlce tam vleze až po dlouhé době, termostat nový.Jinak ty hžavíče jsem zkoušel na baterce než jsem je tam dávál , ještě proměřím zda na ně jde z relé proud.

to,. yary1 kdyby po odpojení čidla chytalo tak je v haji čidlo?
Uživatelský avatar
omega001
Přispěvovatel
Příspěvky: 364
Registrován: 24 zář 2010, 11:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravsko!!!

Příspěvek od omega001 »

Giovany píše:Vyzkouším to i to, co se táká teploty tak ani po 15 km neni ručička na půlce tam vleze až po dlouhé době, termostat nový.Jinak ty hžavíče jsem zkoušel na baterce než jsem je tam dávál , ještě proměřím zda na ně jde z relé proud.

to,. yary1 kdyby po odpojení čidla chytalo tak je v haji čidlo?
Když odpojíš čidlo vody,ECU si myslí že je -40 a pořádně zažhaví
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

A ŘJ upravuje dávku apd vstřikování ne..?Nebo se pletu..?Mě to odpojení nepomohlo a startovalo to(ale při velkých mrazech) stejnak blbě..
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

omega001 píše:
Giovany píše:Vyzkouším to i to, co se táká teploty tak ani po 15 km neni ručička na půlce tam vleze až po dlouhé době, termostat nový.Jinak ty hžavíče jsem zkoušel na baterce než jsem je tam dávál , ještě proměřím zda na ně jde z relé proud.

to,. yary1 kdyby po odpojení čidla chytalo tak je v haji čidlo?
Když odpojíš čidlo vody,ECU si myslí že je -40 a pořádně zažhaví
-40 tezko, ecu si bere nahradni signal z jinych cidel.. tusim ze nouzova hodnota je pak -5.3st na studenej start spis vstriky, rozvody a opotrebeni motoru..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
yary1
Aktivista
Příspěvky: 1050
Registrován: 08 říj 2007, 21:56
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

Příspěvek od yary1 »

To ze voda tedka leze pomalu nahoru muze byt i egr off ..Pak to trva delej.I kdyz dostat se ted ze zlina do otrokovic je tak na vyvreni ale ridice...Podivej se na vstriky po startu a za tepleho motoru kolik tam mas.
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
Giovany
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 04 led 2012, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Giovany »

Tak rozvod jsem právě dělal novy, měřil jsem trysky při provozní teplotě..

1/ -0,20
2/ -0,18
3/ -0,23
4/ 0,00

Mě se zdají trysky???

Rano když otočím klíčem poprve tak slyším velmi nahlas čerpadlo ,jako po výměně filtru když se odvzdušnuje.. zkusím start a nic jen škytne točím 4 vteřiny ,druhé otočení klíčkem čerpadlo jde slyšet velmi tiše,, ale start zase nic jen už jako kdyby mělo více snahu chytnout.

Až na potřetí když to držím dele asi7 vteřin okamžitě chytne.

Pak jsem to okamžitě vypl ,a zkusil znovu start a chytlo to okamžitě.


Startovací dávka zvednuta na max.



Jinak to s tím startováním začalo z ničeho nic, prostě jako když utne!

Mě to přád připada jako kdyby tam nebyl dostatečný tlak ráno?

Čidlo jsem ještě nevytahoval ,zkusím to ale nevím.. napadlo mne ještě relátko čerpadla? Díval jsem se do něj ale neni natom nic vidět//že by za studena pouštělo meně proudu a tím čerpadlo nemělo dostatečný tlak.

Fakt nevim.
Giovany
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 04 led 2012, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Giovany »

Ještě dotaz.. musí se ty hodnoty tech jednotlivých měření trysek měnit nebo můžou být i kontstantní?? Ten 4 válec je pořad v 0,00 ostatní se malinko mění.

Ale motor jde velmi kultivovaně, za tepla také chytá ve vteřině.

Může se tento motor někama zavzdušnit?? Protože problém je vždy ráno a to nemusí byt ani mráz.Snad se mi zdá že pokud je v garaži že chytá podst líp. Jinak nekouří ani za tepla ani za studena
Giovany
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 04 led 2012, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Giovany »

Dnes jsem dělal ještě jedno měření trysek,,

1/ -0,40
2/ 0,20
3/ 0,23
4/ -0,09

Ale u každé to trochu kolísá.

Jinak dnes jsem to ráno startoval, chytlo zase na potřetí,nechal jsem to běžet na volnoběh asi 4 min to běželo normálně.. pak to začalo jít na 3 valce a zdechlo to,, pak sem musel dlouho točit starterem asi pul minuty a zase to chytlo a už to běží bez problémů.

Přemýšlím jestli neodchází tandemové čerpadlo,, nebo čerpadlo v nádrži... ale zlobí to jen ráno , pak to přes den chytá normálně..

Co myslíte s těma čerpadlama??
Uživatelský avatar
omega001
Přispěvovatel
Příspěvky: 364
Registrován: 24 zář 2010, 11:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravsko!!!

Příspěvek od omega001 »

Jak to dopadlo,kdyz nekolikrat otocis klicek a pak az startujes? Tak aby si to pripadne dotahlo naftu...
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

gumičky na vstřikách, tandem...
nekouří to bíle?
kolik km to má na tachometru?
Uživatelský avatar
JOKINO1982
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 15 úno 2009, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: SOBRANCE

Příspěvek od JOKINO1982 »

zmerat kompresne tlaky
AUTOBOSS V30,LEXIA PP2000,RENAULT CLIP,VAG,OPEL COM,OSCILOSKOP,327 ELM,BDM 100,MPPS,DECODER TMS 374,WILLEM 7,1, DIAGNOSTIKA, SERVIS, PREDAJ NAHRADNYCH DIELOV, AUTOFOLIE,GEOMETRIA PODVOZKOV
Uživatelský avatar
JOKINO1982
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 15 úno 2009, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: SOBRANCE

Příspěvek od JOKINO1982 »

niekedy tomu pomoze len uprava softu
AUTOBOSS V30,LEXIA PP2000,RENAULT CLIP,VAG,OPEL COM,OSCILOSKOP,327 ELM,BDM 100,MPPS,DECODER TMS 374,WILLEM 7,1, DIAGNOSTIKA, SERVIS, PREDAJ NAHRADNYCH DIELOV, AUTOFOLIE,GEOMETRIA PODVOZKOV
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“