které tvoříme ve spolupráci s www.motordiag.cz a www.autocomsoft.cz byl uvolněn!
Motordiag Autocomsoft Simos Manager 1.03 Free

Hlavní funkce programu:
Program dokáže vyřešit známý problém vozidel Škoda Felicia s motorem 1.3 MPI 40/50kW se zvýšeným či nepravidelným volnoběhem, který nelze řešit standardní diagnostikou a projeví se např. po vyčištění nebo výměně škrtící klapky.
Díky přímému zásahu do do paměti EEPROM, dokáže tento program nastavit adaptační hodnoty řídící jednotky do stavu, který odpovídá nové jednotce. Tím se volnoběžné otáčky vrátí na původní požadovanou hodnotu. Vyhnete se tak velmi drahé výměně řídící jednotky, což je postup používaný běžně v servisech.
V programu je pro usnadnění používání integrován průvodce který provede uživatele vymazáním adaptačních hodnot, tak že to zvládne i méně zkušený mechanik.
Podporovaná vozidla
Tento program je učen pro vozidla Škoda Felicia 1,3 MPi s řídící jednotkou SIMOS 2P, u kterých se projevuje závada se zvýšeným volnoběhem.
Potřebné vybavení:
Běžný diagnostický kabel do USB nebo do seriového portu, tzn. Fast KKL USB nebo Fast K-COM KKL
http://www.motordiag.cz/motordiag/produ ... kabely/010
http://www.motordiag.cz/motordiag/produ ... kabely/020
(měly by fungovat i kabely jiných výrobců, ale to je už bez záruky)
Počítač PC s OS Windows 95,98,2000,XP
Program je šířen zdarma!

download:
http://www.motordiag.cz/motordiag/msm/
Věřím, že program bude užitečným doplňkem vybavení Vaší dílny a nahradí tak důstojně poněkud omšelý VAGProg Free.
Současně bych chtěl tímto poděkovat všem, kdo mi pomohli a podpořili mne při vývoji, zejména legendě české autodiagnostiky, panu J.Svobodovi a v neposlední řadě dvěma služebním Feliciím firmy ADART COMPUTERS s.r.o., jmenovitě "Zelenině" a "Červenině", které statečně přežily náročné testování programu a důkladné vyčištění zablemcaných škrtících klapek, včetně známého problému s volnoběhem.
K tomu nemohu nevzpomenout ještě jednu neznámou hrdinnou Felicii, jenž neváhala položit život na to, abych mohl mít doma v pracovně na stole k experimentům řídící jednotku Siemens. Zvláštní dík pak patří ještě nejmenované kuně, která zavřela svá malá očka naposledy v kabině právě této Felicie a tím jí následně proměnila v zásobárnu náhradních dílů

Vagus