Ducato 2,3 88kw rok2011...po pridani plynu v tahu chcipe

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Funstorm
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 25 lis 2006, 11:17
Odpovědi: 0

Ducato 2,3 88kw rok2011...po pridani plynu v tahu chcipe

Příspěvek od Funstorm »

zdravim mam ducato od nova ze zari 2011...ted mam najeto cca 43tis km a rozsvitila se mi kontrolka motoru a nasledne to chciplo...kdyz opet nastartuju jedu jen kdyz slapu na plyn opravdu jemne....jakmile je tahlejsi kopec ci pridam prudce auto chcipne po par vterinach znova...jedu s tim do servisu rad bych vedel co me zhruba tak ceka...diky
VW Passat TDI PD 96kW+Chip+EGR OFF+N18 OFF
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

kdyby to bylo 1é let stray auto,tak reknu s velkou pavdepodobnosti pri nejmensim DRV a pri nejhorsim spis vysokotlake cerpadlo, ale pri najezdu do 150 tis a hlavne stari komponentu nemozne pokud by to jezedilo na benzin s necim co rozezira gumu.
asi v tech novych motorech bude nejaka soucastka co ve starycj JTD neni a muze to zpusobovat
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Funstorm
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 25 lis 2006, 11:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Funstorm »

taky je mi divny ze by cerpadlo bylo KO...jezdim dalky a opravdu na spotrebu...nehonim to...a aby bylo neco zanesenyho bych rekl taky nesmysl...takze snad jen ten regulator...no uvidime
VW Passat TDI PD 96kW+Chip+EGR OFF+N18 OFF
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ja si prave myslim,ze regulator by musle byt vadny aby odesle tak brzo. ty krouzky se nemaji sanci tak brzo rozpadnout. a cerpadlo muze vydrzet bez repasu klidne 500 tis
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Funstorm
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 25 lis 2006, 11:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Funstorm »

a naftovej filtr to bejt nemuze ? ikdyz to by nesvitila kontrolka preci
VW Passat TDI PD 96kW+Chip+EGR OFF+N18 OFF
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

tak ten se za tu dobu menil ne? nebo jak jsou servisni intervaly a nebo spis prohlidky?
naftovy filtr dokaze udleat bordel,ale kdyz ti reknu,ze sem najel 4 tis km na hodne spatne filtrovany vyfrit a filtr byl vpohode a cely problem byl jen v cerpadlech a DRV tak to asi vyloucis.
Jako zaklad u poruch palivoveho systemu u ropaku je jako prvni vymenit filtry a zkontrolovat tesnosti,ale ja docela nechapu proc to tak resisi kdyz to je v zaruce, tak at klidne vymeni cely cerpadlo aj vstriky
jo a ucpany filtr rozvitit kontrolku dokaze,ale to uz musi kolisat tlak opravdu brutalne
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Funstorm
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 25 lis 2006, 11:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Funstorm »

nemenil jelikoz prvni prohlidka je v 45tis km...na tu pojedu tento tyden...resim to protoze jsem uz nekolikrat mel tu cest s nekym kdo skoro nemel paru a ja potrebuju jezdit jelikoz me to zivi...a aby me to stalo nekde jen tak na dilne to fakt nejde...
jinak zajmava zmena...dneska co to pres noc stalo v garazi...otocim klickem svitila kontrolka....otocim znova a uz nesvitila a auto jete i po zahrati tak jak ma uplne bez problemu...takze nejspis ten filtr...uz bude na rade...
VW Passat TDI PD 96kW+Chip+EGR OFF+N18 OFF
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

to mají i na olej 45tis interval?
Funstorm
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 25 lis 2006, 11:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Funstorm »

presne tak i olej az po 45tis km
VW Passat TDI PD 96kW+Chip+EGR OFF+N18 OFF
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Jaky tam ide olej?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

asi ta long time selenia 5w40.
chapu tve obavy a ted jeste vic pokud se to neprojevujetrvale,tak oni ti auto vrati,ze se zavada neprojevila a ses v haji a nasrany.
je moznost,ze ve filtru je voda po tech km nevim jestli na to je u tech novejsich aut specialni ontrolka,ale to by nezdechalo motor.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

počkej až to načtou.třeba přežehlej soft a bude pokoj.Nás trápil 3l kolísal volnoběh sem tam cukl a nakonec to vyřešil fleš.
Funstorm
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 25 lis 2006, 11:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Funstorm »

dalsi zajmavost...po doplneni nadrze a stani pres celou noc v garazi chyba pryc....najedu cca 750km a kontrolka se rozsvitila cca pri ctvrtce nadrze....po dalsich 100km zacalo opet chcipat....opet sem dotankoval...a pres noc na dnesek opet vyjizdel bez chyby...a po cca 300km se mi pro zmenu rozsvitilo abs a ne motor....
VW Passat TDI PD 96kW+Chip+EGR OFF+N18 OFF
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

jejda to je zaklete auto. vedet schema systemu jak to je v nadrzi treba by se dalo neco vymyslet.bordel to nebude takze by vzduch?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Funstorm
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 25 lis 2006, 11:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Funstorm »

dalsi poznatek...opet jsem natankoval a dneska cca 450 km...a chyba se rozsvitila kdyz jsem mel cca pres pulku nadrze...ale kdyz auto bezi nebo predtim nez nastartuju a otocim klickem tak bylo slyset natlakovani palivovy soustavy...ale ted to mnohem vic piska...tak uvidime...zejtra me ceka servis
VW Passat TDI PD 96kW+Chip+EGR OFF+N18 OFF
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“