Ducato 2,3 88kw rok2011...po pridani plynu v tahu chcipe
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ducato 2,3 88kw rok2011...po pridani plynu v tahu chcipe
zdravim mam ducato od nova ze zari 2011...ted mam najeto cca 43tis km a rozsvitila se mi kontrolka motoru a nasledne to chciplo...kdyz opet nastartuju jedu jen kdyz slapu na plyn opravdu jemne....jakmile je tahlejsi kopec ci pridam prudce auto chcipne po par vterinach znova...jedu s tim do servisu rad bych vedel co me zhruba tak ceka...diky
VW Passat TDI PD 96kW+Chip+EGR OFF+N18 OFF
kdyby to bylo 1é let stray auto,tak reknu s velkou pavdepodobnosti pri nejmensim DRV a pri nejhorsim spis vysokotlake cerpadlo, ale pri najezdu do 150 tis a hlavne stari komponentu nemozne pokud by to jezedilo na benzin s necim co rozezira gumu.
asi v tech novych motorech bude nejaka soucastka co ve starycj JTD neni a muze to zpusobovat
asi v tech novych motorech bude nejaka soucastka co ve starycj JTD neni a muze to zpusobovat
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ja si prave myslim,ze regulator by musle byt vadny aby odesle tak brzo. ty krouzky se nemaji sanci tak brzo rozpadnout. a cerpadlo muze vydrzet bez repasu klidne 500 tis
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
tak ten se za tu dobu menil ne? nebo jak jsou servisni intervaly a nebo spis prohlidky?
naftovy filtr dokaze udleat bordel,ale kdyz ti reknu,ze sem najel 4 tis km na hodne spatne filtrovany vyfrit a filtr byl vpohode a cely problem byl jen v cerpadlech a DRV tak to asi vyloucis.
Jako zaklad u poruch palivoveho systemu u ropaku je jako prvni vymenit filtry a zkontrolovat tesnosti,ale ja docela nechapu proc to tak resisi kdyz to je v zaruce, tak at klidne vymeni cely cerpadlo aj vstriky
jo a ucpany filtr rozvitit kontrolku dokaze,ale to uz musi kolisat tlak opravdu brutalne
naftovy filtr dokaze udleat bordel,ale kdyz ti reknu,ze sem najel 4 tis km na hodne spatne filtrovany vyfrit a filtr byl vpohode a cely problem byl jen v cerpadlech a DRV tak to asi vyloucis.
Jako zaklad u poruch palivoveho systemu u ropaku je jako prvni vymenit filtry a zkontrolovat tesnosti,ale ja docela nechapu proc to tak resisi kdyz to je v zaruce, tak at klidne vymeni cely cerpadlo aj vstriky
jo a ucpany filtr rozvitit kontrolku dokaze,ale to uz musi kolisat tlak opravdu brutalne
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
nemenil jelikoz prvni prohlidka je v 45tis km...na tu pojedu tento tyden...resim to protoze jsem uz nekolikrat mel tu cest s nekym kdo skoro nemel paru a ja potrebuju jezdit jelikoz me to zivi...a aby me to stalo nekde jen tak na dilne to fakt nejde...
jinak zajmava zmena...dneska co to pres noc stalo v garazi...otocim klickem svitila kontrolka....otocim znova a uz nesvitila a auto jete i po zahrati tak jak ma uplne bez problemu...takze nejspis ten filtr...uz bude na rade...
jinak zajmava zmena...dneska co to pres noc stalo v garazi...otocim klickem svitila kontrolka....otocim znova a uz nesvitila a auto jete i po zahrati tak jak ma uplne bez problemu...takze nejspis ten filtr...uz bude na rade...
VW Passat TDI PD 96kW+Chip+EGR OFF+N18 OFF
asi ta long time selenia 5w40.
chapu tve obavy a ted jeste vic pokud se to neprojevujetrvale,tak oni ti auto vrati,ze se zavada neprojevila a ses v haji a nasrany.
je moznost,ze ve filtru je voda po tech km nevim jestli na to je u tech novejsich aut specialni ontrolka,ale to by nezdechalo motor.
chapu tve obavy a ted jeste vic pokud se to neprojevujetrvale,tak oni ti auto vrati,ze se zavada neprojevila a ses v haji a nasrany.
je moznost,ze ve filtru je voda po tech km nevim jestli na to je u tech novejsich aut specialni ontrolka,ale to by nezdechalo motor.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
dalsi zajmavost...po doplneni nadrze a stani pres celou noc v garazi chyba pryc....najedu cca 750km a kontrolka se rozsvitila cca pri ctvrtce nadrze....po dalsich 100km zacalo opet chcipat....opet sem dotankoval...a pres noc na dnesek opet vyjizdel bez chyby...a po cca 300km se mi pro zmenu rozsvitilo abs a ne motor....
VW Passat TDI PD 96kW+Chip+EGR OFF+N18 OFF
jejda to je zaklete auto. vedet schema systemu jak to je v nadrzi treba by se dalo neco vymyslet.bordel to nebude takze by vzduch?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
dalsi poznatek...opet jsem natankoval a dneska cca 450 km...a chyba se rozsvitila kdyz jsem mel cca pres pulku nadrze...ale kdyz auto bezi nebo predtim nez nastartuju a otocim klickem tak bylo slyset natlakovani palivovy soustavy...ale ted to mnohem vic piska...tak uvidime...zejtra me ceka servis
VW Passat TDI PD 96kW+Chip+EGR OFF+N18 OFF