1.9TDi, 77kW, typ BXE - nechytí na 1x
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.9TDi, 77kW, typ BXE - nechytí na 1x
Dobrý deň,
potrebujem sa poradiť a vyriešiť môj problém s prvým štartom. Mám 45100 km a motor sa pri prvom štarte správa tak, že nie vždy chytí ráno na prvý krát. Ale až na druhý alebo tretí a to točím cca 10 sekúnd. Mám pocit akoby mu chýbalo viac nafty potrebného na štart. Tento problém má už viacero majiteľov týchto 77kW octavií. No neviem zatiaľ o nikom, kto tento problém na type motora BXE, rok výroby 10/2008 už úspešne vyriešil. Je to faceliftová úprava (ako 3-ová). Ak by mal niekto podobný problém s týmto typom motora a rokom výroby 2008, bol by som rád, keby sa ozval. Ak to už niekto vyriešil, prosím nech sa ozve. Ešte dodám pre doplnenie, že som pred týždňom vymenil komplet žhaviče, palivový filter aj čidlo teploty chladiacej kvapaliny. Ďakujem.
potrebujem sa poradiť a vyriešiť môj problém s prvým štartom. Mám 45100 km a motor sa pri prvom štarte správa tak, že nie vždy chytí ráno na prvý krát. Ale až na druhý alebo tretí a to točím cca 10 sekúnd. Mám pocit akoby mu chýbalo viac nafty potrebného na štart. Tento problém má už viacero majiteľov týchto 77kW octavií. No neviem zatiaľ o nikom, kto tento problém na type motora BXE, rok výroby 10/2008 už úspešne vyriešil. Je to faceliftová úprava (ako 3-ová). Ak by mal niekto podobný problém s týmto typom motora a rokom výroby 2008, bol by som rád, keby sa ozval. Ak to už niekto vyriešil, prosím nech sa ozve. Ešte dodám pre doplnenie, že som pred týždňom vymenil komplet žhaviče, palivový filter aj čidlo teploty chladiacej kvapaliny. Ďakujem.
Naposledy upravil(a) mauditt dne 02 bře 2012, 23:47, celkem upraveno 1 x.
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 112
- Registrován: 19 úno 2007, 09:06
- Bydliště: Teplice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Měl jsem ten samý problém se starty.Je to bolest PD motorů.Ale jen škodovky.VW stím moc netrpěj.Takže bych to vyděl na špatnej soft z výroby.
Uprava softu,přidání nafty na start, určitě pomůže na 100%.Je to levnější než nový startér či baterie,která ne vždy pomůže.
Uprava softu,přidání nafty na start, určitě pomůže na 100%.Je to levnější než nový startér či baterie,která ne vždy pomůže.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Dnes sa mi to stalo opäť. Auto stálo asi 25 hodín a vonku je 1,5 stupňa nad nulou. Naštartovalo až na 4-tý krát. A pocit zo štartu akoby mu fakt chýbala nafta. Som laik a preto sa opýtam - čo je to ten tandem ? Je možné pridať naftu úpravou softu v tomto type BXE s rokom výroby 10/2008 ? Ďakujem.
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
no ja to měl napojene přes start kabely na 180Ah baterku, sice to točilo líp ale stejně to nechytlo hned..tandem ok, těsnění pod ním nové.. do start dávky jsem ještě nedrbal.. nafta snad nikde nepadá.. zpětný ventil vypadá ok.. tak nevim jestli ještě zkusit změnit tu start. dávku... jinak to dělá většinou po ránu.. dojedu odpo domu a rano už to toči tak 2-3s.. a pak už pokažde přes den ok i když to stoji několik hodin
polo 1.4tdi AMF
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 112
- Registrován: 19 úno 2007, 09:06
- Bydliště: Teplice
Pokud máš na mysli úpravu pomocí VAGu, tak u TDI PD nejde.mauditt píše:Dnes sa mi to stalo opäť. Auto stálo asi 25 hodín a vonku je 1,5 stupňa nad nulou. Naštartovalo až na 4-tý krát. A pocit zo štartu akoby mu fakt chýbala nafta. Som laik a preto sa opýtam - čo je to ten tandem ? Je možné pridať naftu úpravou softu v tomto type BXE s rokom výroby 10/2008 ? Ďakujem.
Golf Plus 1,9TDI, 2007,77kW, BXE