LTO rakousko

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

LTO rakousko

Příspěvek od sikin1987 »

chcu se zeptat jestli kamso nekecal. vcera mi psal,ze si dovezl v kanystrech 300 l topneho oleje z rakouska a ze to tam je na kazde benzince za 1 euro. do nadrze to samozrejme nesmi a povoleny je pry 230 nebo 260 litru on vzal 300l.a ze mu klesla spotreba o pul litra. pro me nemyslitelny mam to 159 km a nemam to v cem odvest,ale jaktoze to tam prodavaji jen tak a u nas ne?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
mynames
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 01 říj 2006, 19:34
Bydliště: Dvůr králové

Příspěvek od mynames »

v nemecku se to taky prodava vsude mozne na benzine ne ale kde je uhli brikety a drevo tam vetsinou ano. maji tam jiny danovy system tot cele zduvodneni proc to tam maji jinak uz to tady bylo zminovane nekolikrat do CR muze privezt max plnou nadrz plus 20l v kanystrujakekoliv pohone latky samozrejme s doklady o koupi a samozrejme cervena nafta nesmi byt v nadrzi v nemecku je to nezajima proste se to prodava bez daane a ty akorat podepisujes to ze to nepouzijes jako pohonou latku. ale jakmile by jsi s tim zacouval zpatky do nemecka tak mas problem pac pres hranice muzes vezt zase jen 20l v kanystru moje osobni zkusenost s CR celni spravou i DE zoll spravou ale to uz jsem tady na foru psal jinak pokud te chytnou s cervenou v nadrzi/najdou ti to i kdyz vyjedes dalsich 5 naadrzi normalni nafty/tak v nemecku doplatis na miste spotrebni dan z veskereho mnozstvi ktere vezes plus maximalni mozne mnozstvi nadrze tveho auta i kdyz by jsi v ni mel treba jen 1 litr. naftu ti nechaji po doplaceni tady v cr ti ji seberou nic ti nereknou pockaji 30 dnu to je tvoje doba kdy by jsi mel doplatit spotrebni dan po 30 dnech propadne nafta statu a stejne zaplatis spotrebni dan plus 1000 pokuta plus 1000 ze jsi to mel v aute plus 500 za pozdni podani dane takze si to spocitej ono to 10x vyjde ale napo 11 uz treba ne
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG :-) nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
mynames
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 01 říj 2006, 19:34
Bydliště: Dvůr králové

Příspěvek od mynames »

jinak jeste k te spotrebe ano je to tak klesne cca o pul litru a auto znatelne ozije vlastni zkusenost 1.9TDI 96kw PD ono je vseobecne zname ze ceska nafta stoji fakt za hovno a je jedno jestli ONO ci shell ono prrvni naftovy motor stejne bezel na burakovy olej.............
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG :-) nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

jo presne to sem kamosovci rikal,ze to je hlavne tim,ze to je nemecka obarvena nafta a co ma o vic jak 5 cenatu jak na nejlepsich benzinkach v CR. ja bych to rad vyzkousel,ale kde to sehnat ze:( Ja se do zahranici nedostanu a nikdo mi to nedoveze. No nic jen sem se zminil,protoze kamos si to vychvaloval. ja v ramci uspor musim zacit michat i v zime benzin s olejem protoze nafta uz stoji 38 kc
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
mynames
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 01 říj 2006, 19:34
Bydliště: Dvůr králové

Příspěvek od mynames »

to mi povidej.... namichal jsem novouou poulicni smes tak 25l paliva za 250 Kč :-)
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG :-) nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

aha tak o tom si muzu nechat zdat. pokud stihnu koupit levny benzin na TANK ONO dokud nezdrazi a to s edivim,ze drzi cenu porad stejne no a sezenu oeljik za 25,tak mi to bude vychazet kolem 29 kc za litr vic to naredit nemuzu,protoze se prece jen bojim te zimy a s benzinem nemam zkusenosti. v lete sem redil cistou naftu olejem a jak sem dal vic oleje jak 1:1 uz sla podavacka doprdele
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

sikin1987 píše:...ze to je nemecka obarvena nafta a co ma o vic jak 5 cenatu jak na nejlepsich benzinkach v CR. ja bych to rad vyzkousel,ale kde to sehnat ze...
Takovou budeš shánět i v zahraničí těžko. Nejspíš takovou ani nikdo nevyrábí, pokud je to vůbec reálné vyrobit. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 25 zář 2010, 19:05

Příspěvek od hranicka »

Ještě jsem neslyšel o nikom, komu by policajt u nás nebo v zahraničí kontroloval obsah nádrže. Takže žádnej strach, i kdyby ti to 100x prošlo a jednou tě chytli, tak se to furt zdaleka vyplatí, než jezdit na naftu.
Taky to auto krmím imrvére sračkama a žádnej problém.
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
svars
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 02 dub 2011, 14:51

Re: LTO rakousko

Příspěvek od svars »

sikin1987 píše:chcu se zeptat jestli kamso nekecal. vcera mi psal,ze si dovezl v kanystrech 300 l topneho oleje z rakouska a ze to tam je na kazde benzince za 1 euro. do nadrze to samozrejme nesmi a povoleny je pry 230 nebo 260 litru on vzal 300l.a ze mu klesla spotreba o pul litra. pro me nemyslitelny mam to 159 km a nemam to v cem odvest,ale jaktoze to tam prodavaji jen tak a u nas ne?
kdyby se ti podařilo, hod sem odkaz treba pozice na mapě kde to tvuj kamoš bral. budu mit cestu do rakouska, zkusil bych to a dam vědět co a jak.
Škoda 1.9, 81
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Sikin
Ja se divim, ze po tech problemech, ktere jsi tady popisoval, se Ti vyplati redit olej benzinem, kdyz vyjde cena na temer 30 kc. Nehlede na problemy v zime. Zlate B100 za 30,50. Jen tak mimo, vyzkousej si jak se chova ta smes oil+benzin v mrazaku. Do jake miry je tekuta ;)
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 25 zář 2010, 19:05

Příspěvek od hranicka »

Když jsme u tý tekutosti, pustil jsem se do výroby esteru sádla na léto, docela sranda. Sud z venku vymrzlej, nechal jsem ho 24hodin doma, aby to roztálo a stejně jsem ho musel rozříznout a nabírat to lopatkou.
To bude zase přemáhání tam pak ten hotovej krásně tekutej ester nenalejt předčasně, aby mi to zase tak pěkně nezatuhlo, jako se mi to stalo loni (noteeth)
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

:DD
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
svars
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 02 dub 2011, 14:51

Příspěvek od svars »

hranicka píše:Když jsme u tý tekutosti, pustil jsem se do výroby esteru sádla na léto, docela sranda. Sud z venku vymrzlej, nechal jsem ho 24hodin doma, aby to roztálo a stejně jsem ho musel rozříznout a nabírat to lopatkou.
To bude zase přemáhání tam pak ten hotovej krásně tekutej ester nenalejt předčasně, aby mi to zase tak pěkně nezatuhlo, jako se mi to stalo loni (noteeth)
sem zkoušel před měsícem, pod tlakem, sádlo mělo kolem 85°C, vcelku sem se u toho klepal kdy to bouchne :-D z 20l sadla sem stočil necelých 12l, divny bylo že to bylo děsně tmavý, ale nezakalený. Po vyprání sem to nechal venku, a jak říkáš, druhý den sem na to šel s lopatkou :-D ale při pokojové teoplotě to bylo stejně tekutý jako meřo.
Škoda 1.9, 81
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 25 zář 2010, 19:05

Příspěvek od hranicka »

svars píše: sem zkoušel před měsícem, pod tlakem, sádlo mělo kolem 85°C, vcelku sem se u toho klepal kdy to bouchne :-D z 20l sadla sem stočil necelých 12l, divny bylo že to bylo děsně tmavý, ale nezakalený. Po vyprání sem to nechal venku, a jak říkáš, druhý den sem na to šel s lopatkou :-D ale při pokojové teoplotě to bylo stejně tekutý jako meřo.
Máš tam moc louhu, proto tak malá výtěžnost. tak 15% uber a dostaneš z toho víc. Osvědčilo se mi 45g tuhýho NaOH rozpustit v každým litru metanolu a pak už jen dávkovat. A nech to odležet, malým částečkám mejdla trvá i 3 dny, než se vysedimentují.
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
svars
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 02 dub 2011, 14:51

Příspěvek od svars »

podivam se kolik sem dal, ale osvědčila se mi titrace, je možné sem se sek při odečtu barvičky na lakmusu :-D davas 45g na litr metylu, a litr metylu lejes do 4litru sadla? (+-)
Škoda 1.9, 81
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“