LTO rakousko

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
etylek
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 27 zář 2008, 11:56

Příspěvek od etylek »

Přes 3 roky jezdim každý měsíc do reichu a ještě mě nezastavili 8) V německu mám s nimi z minulosti jen dobré zkušenosti narozdíl od česka a východní evropy.
Fordak
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 14 lis 2011, 09:42

Příspěvek od Fordak »

Bydlim 3km od hranic s Nemeckem,za poslednich 6 let me v Nemecku nikdo nezastavil,i kdyz stoji policie temer na kazdem rohu,v civilnich autech nebo sluzebnich.Jezdil jsem tam fabii,ted galaxem,ale nikdy si me ani nevsimly.Jdou hlavne po drogach a trave,stavej vsechny pricmoudla vsech narodnosti,polaky a hlavne mladochy,ve vsech tuzinkovejch autech.Ty mladochy docela lustrujou,osobni prohlidka na miste,do trenek,komplet prohlidka auta se psem,prohrabani vsech veci v aute a test na drogy.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

u nás policajti kotrolujou tak žárovky,papíry, a zelenou kartu,

když se stavíš v hospodě je tam smradu a cigára borcům svítí jak dálková světla

to nikoho nezajímá ;)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

po česku můžeš vozit max 24O itrů v nádobách max 6O litrů

a těch dvacet litrů můžeš vézt když překročíš čáru ;)
Fordak
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 14 lis 2011, 09:42

Příspěvek od Fordak »

V cervene nafte je bud barvivo Sudan I nebo Solvent Yellow 124.
Tak chemici poradte,jak to dostat ven?


2011/544/EU: Prováděcí rozhodnutí Komise ze dne 16. září 2011 o určení společné látky pro daňové značení plynových olejů a petroleje (oznámeno pod číslem K(2011) 6422)

Úřední věstník L 241 , 17/09/2011 S. 0031 - 0032

Prováděcí rozhodnutí Komise

ze dne 16. září 2011

o určení společné látky pro daňové značení plynových olejů a petroleje

(oznámeno pod číslem K(2011) 6422)

(2011/544/EU)

EVROPSKÁ KOMISE,

s ohledem na Smlouvu o fungování Evropské unie,

s ohledem na směrnici Rady 95/60/ES ze dne 27. listopadu 1995 o daňovém značení plynových olejů a petroleje [1], a zejména na čl. 2 odst. 2 uvedené směrnice,

vzhledem k těmto důvodům:

(1) Aby bylo zajištěno řádné fungování vnitřního trhu a zamezeno daňovým únikům, zavedla směrnice 95/60/ES společný systém daňového značení plynových olejů spadajících pod kód KN 27100069 a petroleje spadajícího pod kód KN 27100055, které jsou propuštěny pro domácí spotřebu s osvobozením od spotřební daně nebo které podléhají snížené sazbě spotřební daně. Od roku 2002 byla první podpoložka s přihlédnutím k obsahu síry plynových olejů rozdělena do tří podpoložek KN 27101941, 27101945 a 27101949 a druhá podpoložka byla transponována jako KN 27101925.

(2) Rozhodnutím Komise 2006/428/ES ze dne 22. června 2006 o určení společné látky pro daňové značení plynových olejů a petroleje [2] byl produkt s vědeckým názvem N-ethyl-N-[2-(1-isobutoxyethoxy)ethyl]-4-(fenylazo)anilin (Solvent Yellow 124) vybrán jako společná značkovací látka, jak ji stanoví směrnice 95/60/ES, pro daňové značení všech typů plynových olejů a petroleje, které nejsou zatíženy základní sazbou daně platnou pro tyto energetické produkty používané jako pohonné látky.

(3) Článek 2 rozhodnutí 2006/428/ES vyžaduje, aby uvedené rozhodnutí bylo přezkoumáno nejpozději k 31. prosinci 2011 vzhledem k technickému vývoji v oblasti značkovacích látek a s přihlédnutím k nutnosti zamezit podvodnému užívání minerálních olejů, které jsou osvobozeny od spotřební daně nebo podléhají snížené sazbě spotřební daně.

(4) Jako součást přezkumného procesu byla provedena konzultace s členskými státy. Členské státy jsou obecně přesvědčeny, že látka Solvent Yellow 124 splnila svůj cíl, zamezit podvodnému užívání minerálních olejů, které jsou osvobozeny od spotřební daně nebo podléhají snížené sazbě spotřební daně.

(5) Při používání látky Solvent Yellow 124 nebyly hlášeny žádné problémy týkající se účinků na zdraví a životní prostředí.

(6) Žádný alternativní produkt, jako potenciální náhrada za látku Solvent Yellow 124, jenž by splňoval všechna kritéria, na základě kterých byla látka Solvent Yellow 124 vybrána jako společná značkovací látka pro daňové značení, nebyl dosud předložen či doložen relevantními vědeckými informacemi.

(7) Z těchto důvodů by měla být látka Solvent Yellow 124 nadále používána jako společná značkovací látka pro daňové značení ve smyslu směrnice 95/60/ES a podřízena podmínkám stanoveným v uvedené směrnici.

(8) Toto rozhodnutí nezprošťuje žádný podnik povinností, které mu připadají podle článku 102 Smlouvy.

(9) S ohledem na možnosti, které nabídne budoucí vědecký vývoj, by měla být stanovena lhůta pro přezkoumání tohoto rozhodnutí.

(10) Rozhodnutí by však mělo být přezkoumáno dříve, pokud vyjde najevo, že Solvent Yellow 124 je předmětem rostoucích daňových úniků nebo má vedlejší škodlivé účinky na zdraví nebo životní prostředí.

(11) V zájmu jasnosti a transparentnosti by rozhodnutí 2006/428/ES mělo být nahrazeno.

(12) Opatření stanovená tímto rozhodnutím jsou v souladu se stanoviskem Výboru pro spotřební daně,

PŘIJALA TOTO ROZHODNUTÍ:

Článek 1

Společnou značkovací látkou, jak ji stanoví směrnice 95/60/ES, pro daňové značení všech typů plynových olejů spadajících pod kódy KN 27101941, 27101945 a 27101949 a petroleje spadajícího pod kód KN 27101925 je látka Solvent Yellow 124, jak je popsána v příloze tohoto rozhodnutí.

Členské státy stanoví obsah značkovací látky nejméně 6 mg a nejvýše 9 mg značkovací látky na litr minerálního oleje.

Článek 2

Toto rozhodnutí bude přezkoumáno nejpozději k 31. prosinci 2016 s přihlédnutím k technickému vývoji v oblasti značkovacích látek a k nutnosti zamezit podvodnému užívání energetických produktů, které jsou osvobozeny od spotřební daně nebo podléhají snížené sazbě spotřební daně.

Rozhodnutí bude přezkoumáno dříve, pokud vyjde najevo, že Solvent Yellow 124 způsobuje zvýšení daňových úniků nebo má vedlejší škodlivé účinky na zdraví nebo životní prostředí.

Článek 3

Rozhodnutí 2006/428/ES se zrušuje.

Článek 4

Toto rozhodnutí je určeno členským státům.

V Bruselu dne 16. září 2011.

Za Komisi

Algirdas Šemeta

člen Komise

[1] Úř. věst. L 291, 6.12.1995, s. 46.

[2] Úř. věst. L 172, 24.6.2006, s. 15.

--------------------------------------------------

PŘÍLOHA

1. Identifikace podle Colour indexu: Solvent Yellow 124.

2. Vědecký název: N-ethyl-N-[2-(1-isobutoxyethoxy)ethyl]-4-(fenylazo)anilin.
Uživatelský avatar
Pelep
Přispěvovatel
Příspěvky: 367
Registrován: 08 črc 2014, 17:07
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od Pelep »

Nevíte někdo prosím, kde natankovat LTO poblíž tomuto hraničnímu přechodu? http://mapy.cz/zakladni?x=14.9379116&y= ... base&id=90
Hledal jsem to všude možně na netu, ale nic moc jsem nenašel. Je tam v okolí pár benzínek, projel jsem jejich webovky ale chytrej z toho nejsem... Za případný info nebo zkušenosti díky moc :-)
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

začni to tankovat do nádrže baba zavolá benga a auto ti zabaví :roll:

cena je ted 3O korun tak jestli se to to vyplatí? a dej si do kufru kolo at nemusíš jít domů pěšky (LOL)
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57

Příspěvek od sineDko »

no ved netreba do auta. staci zobrat dva 60l sudy a tam si to moze natankovat nie?
Uživatelský avatar
Pelep
Přispěvovatel
Příspěvky: 367
Registrován: 08 črc 2014, 17:07
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od Pelep »

Právě, mam to za rohem a mam 120l plastovy sudy, prej je cena euro, usetril bych tri stovky tejdne oproti 35 za naftu...
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mají to skoro u každé pumpy není to na totemu jen na stojanu haisoloil, vozit se dá max 24O litrů v nádobách max 6Ol a musíš mít hasičák, přes čátrru se může vozi max 1O až 2O litrů jinak jak tě chytnou zaplatíš z litru 12 korun, a pokutu a stojí to euro deset za ečko jsem to už nikde neviděl
Uživatelský avatar
Pelep
Přispěvovatel
Příspěvky: 367
Registrován: 08 črc 2014, 17:07
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od Pelep »

No tak to se fakt nevyplatí... :roll: Takže budu v zimě odkázanej na ty židovský benzínky. Do minus kolika se da jezdit na B100, maj ho tu za 29,50 a lita to na nej překvapive dobře :-)
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
paja08
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 21 črc 2011, 19:22

LTO

Příspěvek od paja08 »

Jestli za 30 červenou nebo za 33 klasiku, to už si myslím nemá smysl riskovat a vozit jí. (rofl)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Pelep píše:No tak to se fakt nevyplatí... :roll: Takže budu v zimě odkázanej na ty židovský benzínky. Do minus kolika se da jezdit na B100, maj ho tu za 29,50 a lita to na nej překvapive dobře :-)
na bio se už jezdí celoročně, přes mrazy jsem do toho přilíval ten hajzl ale to ještě neskurvili éčko stál 25 korun, bral jsem 24Ol baba vylezla podívala se řekl jsem ji gutentak zaplatil kartou a čau, na přímo není úplně dobrý j ultra lehký topný skurví čerpadlo ;)
Uživatelský avatar
Pelep
Přispěvovatel
Příspěvky: 367
Registrován: 08 črc 2014, 17:07
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od Pelep »

Dobrý vědět, aspoň mám o starost míň, budu jezdit na b100 + to co mám za 25 a budu mít klid :) 350 litrů oleje mi bramborák už schroustal, v kaufu maj do zejtra na akci slunečnici za 21,50 tak možná se tam stavim, čert ví jak to bude s cenama příští rok :-)
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Reider
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 26 kvě 2014, 22:03
Bydliště: Česká republika

Příspěvek od Reider »

takze uz tu nikdo LTO nevozi?
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“