Kde je nejlevnejsi B100 v okoli Prahy (do 30km)?

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

zflek
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 82
Registrován: 13 srp 2011, 21:05
Bydliště: Semily

Příspěvek od zflek »

nojo, Praha.. nedokoukl jsem :D ale ONO má stejný ceny na všech čerpačkách :)
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

ale v praze ani okoli nema bio ani smesnou:((
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
m4xp0w3r7
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 28 dub 2010, 23:45
Bydliště: Zlín a Fryšták

Příspěvek od m4xp0w3r7 »

Ta mapa je hodně divná. Ve Zlínském kraji je 80% uvedených benzínek špatně (nemají nic bio), a ty co tu směsnou nebo b100 mají, tam na mapě naopak vůbec nejsou (LOL)

Jinak co jsem bral naposledy B100 na Unicornu, tak mi stoupla spotřeba o neuvěřitelných 30% oproti B100 v létě. Nevím jestli to je tou zimou nebo čepují horší než v létě, ale radši jsem už bral směsnou u ONA za 32,50kc. A co jsem viděl, tak teď stojí ekonafta na unicornu 30,70kč.
Hyundai Getz 2003 1.5CRDi 60KW@80KW
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

m4xp0w3r7 píše:
Ta mapa je hodně divná. Ve Zlínském kraji je 80% uvedených benzínek špatně (nemají nic bio), a ty co tu směsnou nebo b100 mají, tam na mapě naopak vůbec nejsou (LOL)

Jinak co jsem bral naposledy B100 na Unicornu, tak mi stoupla spotřeba o neuvěřitelných 30% oproti B100 v létě. Nevím jestli to je tou zimou nebo čepují horší než v létě, ale radši jsem už bral směsnou u ONA za 32,50kc. A co jsem viděl, tak teď stojí ekonafta na unicornu 30,70kč.
tak úak napis jak ses spokojenej s tim tank ono a smesnou.
ja sem vcera startoval letos poprve ve vetsim mrazu a bylo citit,ze to startuje 2x dyl aspon 5 otacek,ale ono je pravda zepri -6 uz asi zhaveni potreba je a me nefunguje RJ. a ta smesna asi lip startovat taky nebude:D
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
doncarlos
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 07 led 2012, 21:38

Příspěvek od doncarlos »

nevim....já sem tak koukal severní-záp. čechy a kde se pohybuju já a ty benzínky sedí..všechny co znam že maj bio nebo směsnou tam jsou a žádná navíc, kdy by ho neměli taky ne
kdo se bojí jezdí k benzince...
Koval(CZ)
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 13 pro 2007, 22:51
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od Koval(CZ) »

Cca 350km od Prahy, 29,50kč (po slevě), benzínka Armex. O 0,2l více žere, ale furt se to vyplatí. :)
Octavia 1.9TDI ALH, 2002, S764.
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07

Příspěvek od peopleman »

Mě to na bio jede hůř a tím pádem žere víc.. :(
Jezdím na vše co teče..
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

Tak u nas vcera bylo -16C a auto tezce startovalo (poprve), nakonec po druhem toceni naskocilo a cely den dobre (na SMN30).
Jsem si rikal co to je za sracku palivo, ale pro jistotu jsem nechal dneska u mechose zkontrolovat svicky (btw. diky za rychle vyrizeni Martine!) a zjistili sme, ze jsou vsecky v prdeli a auto chyta bez zhaveni :DDDD
(LOL) (LOL) (LOL)
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

u nás -15C. Auto stálo 3 dny venku bez pohybu. Mám směsnou od ONA, bez aditiv. První start dnes ráno cca 3 vteřiny a nic, druhý start 3 vteřiny a zakašlal a napotřetí chytil a celý den OK, trochu než se ohřál se mi zdálo že to jede hůř,ale paliváč už tam mám taky asi 2roky (50 tis km)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

Ja uvidim az budou zhavky, bez nich to nastesti zatim naskoci.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

tvl ja nevim jestli to je tou smesnou,ale me to zacalo delat bordel jak prase. to ze to bez zhaveni a predehrevu startuje 5 minut na 5x chapu,ale jak to naskocilo,tak to po zdechnuti zaclo startovat jak TDI a ne CR co se musi natlakovat. hledel sem jak cip. su zvykly drzet klicek a ted sem otocil a driv nez sem mrknul to jelo. a to aj po dalsich 3 hodinach v mrazu,kdy to uplne zchladlo. nic sem na aute neopravoval nic nelil. jediyn co bylo,ze v mrazu se nejak roztahla svorka na baterce na minusu a ěx predtim mi to pri otoceni klicku vyhodilo elektriku a prisle sem an to,ze to je navolno,tak sem tam vrazil medenej drat a zacalo to delat tohle. samozrejme nez sezenu origo svorku musim tam dat plech po cely plose svorky.
myslite,ze to muze nejak souviset? zitra to samozrejme nechytne kdyz je -18 a nezhavi ani jedne zhavic, ale uvidim co pak. jo ejste dodam. kdyz sem vypl motor nskublo to sssebou jako vzdycky v setrvaku a silentblocich,
ale vyplo jak nejaky luxusni benzinovy 8mivalec.
jeste otazka ,kdyz jsme v tom. kdyz motor po startu huli bile je pravda,ze to muze byt spatny cidlo teploty voda,ktery dava spatnou smes? u em to bude tim,ze to nezhavi na 99%,ale ja se belbec nechal zlakat kamosem co me utvrdil v tom cidel a zitra mi ho koupi.
me to huli jak v zime tak v lete jemnounce bile dokud se to nezahreje a turbo to neni urcite
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

No tak dneska uz to bylo bez zhavek silne na hrane -21C a moc se tomu nechtelo :D Dneska je musim koupit.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 25 zář 2010, 19:05

Příspěvek od hranicka »

Dnes -18°C a v homemade SMN30 v hadičce před čerpadlem zamrzly bublinky, párkrát jsem protočil startérem a pak jsem šel radši na autobus (noteeth)
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

:DD
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

kurva rikate,ze dneska nenastartuju vubec ?:D doprdele.
ale huvno tocil sem minutu v kuse a napodruhe to chytlo. zamrzly to asi neni. ja tam daval 6l benzinu. ale porad se to chova jako sem psal. zdecha to bez cuknuti a druhy start je jak u benzinaku
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“