Kde je nejlevnejsi B100 v okoli Prahy (do 30km)?

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Sikin
Jelikoz je to primy vstrik, ktery v lete nepotrebuje zhavicky, takze zhaveni to asi nebude... U komurkace oblak bileho dymu tesne po startu spis indikuje aspon jednu spatnou zhavicku.
Koval(CZ)
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 13 pro 2007, 22:51
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od Koval(CZ) »

Známému v -15 ztuhla bionafta (na pumpě prý do -23) na tolik, že po ujetí 300m mu to chcíplo a už nenastartoval, má octavii tdi.
Octavia 1.9TDI ALH, 2002, S764.
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

jaka pumpa? B100 od Proma v pohode.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Koval(CZ)
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 13 pro 2007, 22:51
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od Koval(CZ) »

Armex, ale říkali, že si zatím nikdo nestěžoval.
Octavia 1.9TDI ALH, 2002, S764.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

radluk píše:Sikin
Jelikoz je to primy vstrik, ktery v lete nepotrebuje zhavicky, takze zhaveni to asi nebude... U komurkace oblak bileho dymu tesne po startu spis indikuje aspon jednu spatnou zhavicku.
to mi dělá taky ale žhavičky fungujou všchny (hm)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Jarda S. píše:
radluk píše:Sikin
Jelikoz je to primy vstrik, ktery v lete nepotrebuje zhavicky, takze zhaveni to asi nebude... U komurkace oblak bileho dymu tesne po startu spis indikuje aspon jednu spatnou zhavicku.
to mi dělá taky ale žhavičky fungujou všchny (hm)
no prave nav ic kamos rikal,ze by to treba muselo bezet na 3 valce a to vcera poprve,ale tak na 3 sekundy. No ja udelam jednoducou vec. kamos mi da to stare cidlo co vytahl zmerim odpory pri ruznych teplotach porovnam s tim co mam v aute a s oporem co je v parametrech cidla. nebudu zkouset pokus omyl za 500 kc.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Jarda S.
No a nebo tento jev znaci blizici se konec zhavicek (noteeth) , ono to treba par mesicu podymuje pri startu a pak kleknou z niceho nic (noteeth)
Pokud mas nove zhavice, tak spis horsi vstrikovace (mozna zakarbonovane?).
Naposledy upravil(a) radluk dne 04 úno 2012, 13:40, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Sikin
Nevim co resis, u tveho primeho vstriku neres nejake zhavice, ty jsou tam pro teploty pod 0°C a to jeste kdo vi, zda i tak zhavi. Primy vstrik musi chytat na drc bez zhaveni. Pokud nechyta, neni to zhavenim, problem je nekde jinde (tlaky v hajzlu, spatne vstriky, blby predvstrik, atp)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

radluk píše:Sikin
Nevim co resis, u tveho primeho vstriku neres nejake zhavice, ty jsou tam pro teploty pod 0°C a to jeste kdo vi, zda i tak zhavi. Primy vstrik musi chytat na drc bez zhaveni. Pokud nechyta, neni to zhavenim, problem je nekde jinde (tlaky v hajzlu, spatne vstriky, blby predvstrik, atp)
je -15 CR startuje kdyz je v top stavu bez zhaveni do -10.
jinak by nemely zadne diesel v tehle mrazech problemy se startem
jo a neplet si drc s TDI a JTD. JTD ma nekolik otacek na vytvreni vysokyho tlaku aby chytlo.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Tak vidis, zhavky ani u JTD neres, mozna ted v techto teplotach, ale jinak ne. To neva, kdyz se toci, chyti, to je dulezite. Jestli o 3,546214 vterin pozdeji jak TDi, neva, ale jede i bez zhaveni.
U komurkace si ani v lete bez zhaveni neuprdnes (studeny motor), muzes tahat, tocit... (noteeth)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

ja vim. v lete to startuje okamzite aj kdyz nenacham zhasnout kontrolky a dotlacit podavacku. proste otocim a jedu. Na ten dym sem dneska kamos divala rikal,ze je spis domodra,takze zhavice asi ne a teda spis turbo nakonec. je zajimavy,ze to dela jen zastudena v lete aj v zime. ale turbo tlaci maximalni tlak a vule jsou vpohode a olej to nebere vubec nedolival sem nikdy behem roku.
Jo jeste otazka. laboroval sem v lete s tema palivakama daval tam kvuli oleji ten nejelvensji mam palivak na predkomurku a ne pro primi vstrik. myslel jsem,ze to je stejny kdyz to pasuje na prirubu,ale kamos mi rikal neco o prepoustaku nebo co. ze ten filtr je 3x levnejsi protoze tam nema neco co ten pro CR jo a proto to taky startuje kapec hur. normalni JTD je tak 2-3 otacka ja mival kolem 5 nekdy kdyz melo naladu tak min,ale spis vic. muze na to ten filitr ted mit vliv?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

radluk ať kouknu na jakejkoliv diesel tak po studeným startu hulí bíle všechny (LOL)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Jarda S.
Budes se mozna divit, ale Felcka (origo Lucas), nez zacaly odchazet zhavky, tak v lete ani pri studenem startu (a v srpnu uz je rano treba kolem 8-10°C) jediny naznak dymu, motor 280 tkm ;) Ale neco jineho je -10°C/-15°C ted... ale treba Sikin psal, ze mu to huli i v lete ;)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

jo huli proste jak je to studeny pri teprlote vody dejme tomu pod 30 stupnu.
toc idlo stejne nejak nemuzu vytahnout musle bych domontovat vic veci,tak an to kaslu beztak je dobry
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07

Příspěvek od peopleman »

Tak Renault dti 72kW versus bio nafta -20C:starty v pohodě napodruhé(ve sklince za oknem neprůhledný hnědý juice:)
Jezdím na vše co teče..
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“