Mercedes Sprinter 315CDi problém s vysokotlakem

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ajakoamper
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 05 úno 2009, 22:52
Odpovědi: 0

Mercedes Sprinter 315CDi problém s vysokotlakem

Příspěvek od ajakoamper »

Ahoj lidi, prosím Výs, setkal se už někdo s problémem vysokotlakého čerpadla na tomto vozidle?
Podávací čerpadlo je v pořádku, naftu dopraví až k vysokotlakému čerpadlu, z vysokotlakového výstupu do lišty mi jde též nafta, ale jen nízkotlak z dopravního čerpadla. Měl jsem to vysokotlaké rozdělané a nic jsem tam nezhledal, je to klasické třípístové čerpadlo, uvnitř čisté, bez rýh a škrábanců,gumičky v pořádku. Může mi někdo rozumně vysvětlit, proč nefunguje vysokotlak?
Jde o motor 2,2 TDCi 315 646.986 110kW r.v. 2006

Děkuji za jakoukoli radu

Přeji hezký den
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

musí tam být taky regulační ventil bud na čerpadle nebo na rail ten funguje?tlak měříš diag nebo budíkem je to skutečně bez tlaku?
ajakoamper
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 05 úno 2009, 22:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od ajakoamper »

geo píše:musí tam být taky regulační ventil bud na čerpadle nebo na rail ten funguje?tlak měříš diag nebo budíkem je to skutečně bez tlaku?
Tlak měřen Diagnostikou.
V Rail liště požadovaný 365Bar
skutečný 13Bar
když startuji zvedne se na 18Bar

je to i poznat na tlaku do Rail lišty, je prostě nízkej, udržím jej zacpanej prstem.

Pokud by byl regulační ventil na Rail liště, šlo by z čerpadla stejně vysoký tlak a to nejde

Jinak ventily v pořádku, měřeny a zkoušeny

Chápu taknějak jak to vysokotlaké čerpadlo funguje (jako kompresor), ale nejde mi do hlavy proč nejde.
Profukoval jsem ještě čerpadlo vzduchem a na vstupu do pístku, mi vzduch vyfoukne až na vysokotlaku, pokud dám vzduch do vysokotlaku, nikam nejde, protože ho ventilky nepustí.
Co jsem slyšel, tak prej je KO čerpadlo, ale nenašel jsem, co by na něm mělo být KO, když je to mechanická záležitost a pokud fouknu do vstupu nad pístek, tak skrze něho žádný vzduch neuniká, takže těsní.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

v tom případě to na to čerpadlo vypadá ale co v něm odešlo to ti neporadím posílame to dělat jinam.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tady je problém, že ústy těžko vytvoříš situaci, kdy čerpadlo vytváří ten vysoký tlak..Může přesto propouštět...
nepropadat panice...
ajakoamper
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 05 úno 2009, 22:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od ajakoamper »

jericho-3 píše:Tady je problém, že ústy těžko vytvoříš situaci, kdy čerpadlo vytváří ten vysoký tlak..Může přesto propouštět...
zkoušel jsem to kompresorem na vzduch cca 7baru,
akoráte mi prostě nejde do hlavy, že z ničeho nic nejde, prostě jako KO hned?
ajakoamper
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 05 úno 2009, 22:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od ajakoamper »

geo píše:v tom případě to na to čerpadlo vypadá ale co v něm odešlo to ti neporadím posílame to dělat jinam.
kam jej posíláte?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

bud pas zábřeh
ted docela auto hulda
ajakoamper
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 05 úno 2009, 22:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od ajakoamper »

geo píše:bud pas zábřeh
ted docela auto hulda
zábřeh jezdím taky, ale je to raketa za opravu
Teď majitel dával bezmála 80tisíc za nový motor a ono to nejede, tak věř tomu, že každá investice je pro něho už limitem, když auto stojí a nevydělává
Proto se snažím jakokoli pomoci
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

hulda je levnejší domluva dobrá sežene co potřebujem kolem vstřikovaní
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

veř že pokud se budeš snažit aby to bylo co nejlevnější a nějak to vošulíš tak se ti to hodně rychle vrátí jako bumerang pokud chce jezdit tak zaplatí na cr to platí dvojnásob
ajakoamper
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 05 úno 2009, 22:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od ajakoamper »

geo píše:hulda je levnejší domluva dobrá sežene co potřebujem kolem vstřikovaní
to neznám, kde to najdu?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

ajakoamper
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 05 úno 2009, 22:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od ajakoamper »

děkuji
vyzkouším
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

jsou veci, ktere lepsi prenechat lidem, co to delaj. nekdo si pretesni cerpadlo za cca 500kc a jezdi, jenze nejezdi 100tis za rok, ono se potom blbe resi, kdyz auto klekne 2000km od baraku. posledne privezli auto z it a za odtahovku platil 120tis. asi tak nejak, nejsem menic, ale takove veci je lepsi dat na stolici.
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“