Mercedes Sprinter 315CDi problém s vysokotlakem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05 úno 2009, 22:52
Mercedes Sprinter 315CDi problém s vysokotlakem
Ahoj lidi, prosím Výs, setkal se už někdo s problémem vysokotlakého čerpadla na tomto vozidle?
Podávací čerpadlo je v pořádku, naftu dopraví až k vysokotlakému čerpadlu, z vysokotlakového výstupu do lišty mi jde též nafta, ale jen nízkotlak z dopravního čerpadla. Měl jsem to vysokotlaké rozdělané a nic jsem tam nezhledal, je to klasické třípístové čerpadlo, uvnitř čisté, bez rýh a škrábanců,gumičky v pořádku. Může mi někdo rozumně vysvětlit, proč nefunguje vysokotlak?
Jde o motor 2,2 TDCi 315 646.986 110kW r.v. 2006
Děkuji za jakoukoli radu
Přeji hezký den
Podávací čerpadlo je v pořádku, naftu dopraví až k vysokotlakému čerpadlu, z vysokotlakového výstupu do lišty mi jde též nafta, ale jen nízkotlak z dopravního čerpadla. Měl jsem to vysokotlaké rozdělané a nic jsem tam nezhledal, je to klasické třípístové čerpadlo, uvnitř čisté, bez rýh a škrábanců,gumičky v pořádku. Může mi někdo rozumně vysvětlit, proč nefunguje vysokotlak?
Jde o motor 2,2 TDCi 315 646.986 110kW r.v. 2006
Děkuji za jakoukoli radu
Přeji hezký den
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05 úno 2009, 22:52
Tlak měřen Diagnostikou.geo píše:musí tam být taky regulační ventil bud na čerpadle nebo na rail ten funguje?tlak měříš diag nebo budíkem je to skutečně bez tlaku?
V Rail liště požadovaný 365Bar
skutečný 13Bar
když startuji zvedne se na 18Bar
je to i poznat na tlaku do Rail lišty, je prostě nízkej, udržím jej zacpanej prstem.
Pokud by byl regulační ventil na Rail liště, šlo by z čerpadla stejně vysoký tlak a to nejde
Jinak ventily v pořádku, měřeny a zkoušeny
Chápu taknějak jak to vysokotlaké čerpadlo funguje (jako kompresor), ale nejde mi do hlavy proč nejde.
Profukoval jsem ještě čerpadlo vzduchem a na vstupu do pístku, mi vzduch vyfoukne až na vysokotlaku, pokud dám vzduch do vysokotlaku, nikam nejde, protože ho ventilky nepustí.
Co jsem slyšel, tak prej je KO čerpadlo, ale nenašel jsem, co by na něm mělo být KO, když je to mechanická záležitost a pokud fouknu do vstupu nad pístek, tak skrze něho žádný vzduch neuniká, takže těsní.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05 úno 2009, 22:52
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05 úno 2009, 22:52
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05 úno 2009, 22:52
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05 úno 2009, 22:52
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05 úno 2009, 22:52
děkujigeo píše:http://www.autohulda.cz/
vyzkouším
jsou veci, ktere lepsi prenechat lidem, co to delaj. nekdo si pretesni cerpadlo za cca 500kc a jezdi, jenze nejezdi 100tis za rok, ono se potom blbe resi, kdyz auto klekne 2000km od baraku. posledne privezli auto z it a za odtahovku platil 120tis. asi tak nejak, nejsem menic, ale takove veci je lepsi dat na stolici.