Zdvíhacie body Passat B5

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Zdvíhacie body Passat B5

Příspěvek od Milosss »

Možno divná otázka ale za aké body dvíhate B5ku s obyčajným hydraulickým zdvihákom? Na zadnej náprave je to relatívne jasné, ale ta predná neviem neviem furt. Podľa obrázku sa tak, ako je to dvihnuté, a podľa knižky Ako na to nemá dvíhať, písane v tom štýle, že za tie kolmé zvary prahu, čo vystupujú dodola sa to vpredu proste príručným zdvihákom nemá dvíhať.
Ja som to skúšal dvíhať aj za pozdĺžny nosník v tom zakrúžkovanom bode, no to je už relatívne dosť ku stredu auta.
Jedná sa mi iba o zdvíhanie vždy jednej nápravy napr pri prezúvaní. Pri zdvíhaní na portálovom zdviháku celé auto je to menej namáhané to jedno zdvíhacie miesto, to teda neriešim.
Ako teda zdvíhate vaše autá, pomocou origo zdviháku? Alebo za ktoré miesta? Vďaka za odpoveď.
Obrázek
[/img]
ace ventura
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 31 pro 2006, 19:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od ace ventura »

Superba vpředu zvedám za výstupek co je na držáku mezi kastlí - nápravnicí. Na tvém obrázku vpravo od tvého vyznač. bodu.
Škoda Superb 2,8 V6 Elegance, Anthracite Grey metallic, Exclusive Onyx, 17" Solid, Rhapsody + Digital Sound System
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Trochu OT, ale na OC1 jsem lidi, kteří mi opravují auto, vyměňují kola či dělají geometrii, musel taky parkrát pěkně "vymrdat" a donutit je k tomu, aby mi auto zvedali za zvedací body.
Každý to cpal pod prahy, prasata. Prej guma, prkýnko, králíček s mrkvičkou a červená Karkulka, ale prahy samo časem zničený.

Je skutečně až nepochopitelný, jak ti lidé, kteří by o autech měli něco málo vědět, absolutně nemají páru o tom, jak auto správně zvednout. (offtopic)
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Tak to by jsi v irsku nerozdejchal, tu to berou za prahy a to i vzadu a nebo kamkoliv jinde kam jim vyjde hever a bez nejake gumove podlozky pekne kov na kov nater spodku orvanej dolu, je uplne jedno jestli to je starej golf nebo novy bmw, mercedes nebo porsche.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

Ace: a neni to moc blízko stredu auta? Zdvihák tak v pohode vopcháš? Mne sa dal po ten môj vyznačený bod vopchať v pohode ale ručkovať už som chytal o spodok karosérie.
K tým zdvíhacím bodom, preto sa o to informujem lebo som tie kolmé zakončenia prahu mal už trocha ohlodané, tak som to prebrúsil, natrel odhrdzovačom a pretrel Bodyčkom, ako vidieť to čierne, nech to vydrží niečo.
Oproti tomu nové BMW je malina, od e36 e39 a e38 a vyššie majú vlastne v prahu presne určený zdvíhací bod, v tom bode je v prahu zosilnené miesto a zospodu gumová záslepka. A o toto miesto sa to vždy zdvíha, proste radosť s takým autom niečo robiť. Tu aby som maturoval, ako ten zdvihák dať aby som niečo tomu nespravil a nemusel opravovať.
Ináč tá Oct1 má predsa tiež robený prah štýlom že je zvarený do takého kolmého výstupku a má tam nejaké značky nie? Čiže tiež sa vlastne zdvíha za tie kolmé výstupky prahu nie?
ace ventura
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 31 pro 2006, 19:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od ace ventura »

Zvedám pojízdným heverem, je to jen tak tak. Miska heveru je pár cm pod tím výstupkem. Spíš délka heveru je malá. Musím koukat na dveře, abych je nepraštil tou pákou z heveru.

Richi: souhlas, to jsou prahy pak jak harmonika. Hlavně že mají vybavení a vymlouvají se na gumové podložky na heverech...
Škoda Superb 2,8 V6 Elegance, Anthracite Grey metallic, Exclusive Onyx, 17" Solid, Rhapsody + Digital Sound System
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

Jo presne rovnako som to myslel, že dĺžka heveru je už malá na zdvíhanie tak v strede. Fakt neviem ináč, za tie kolmé zvary to nechcem zdvíhať vôbec, keď je to vlastne najnáchylnejšia časť podvozku, lebo je úzka a najbližšie k vozovke, čiže najrýchlejšie zraniteľná.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“