Stránka 1 z 2
Reklama na TATRU :)
Napsal: 03 úno 2012, 17:06
od Bugs.Bunny
Napsal: 03 úno 2012, 17:55
od RUNDA

super
Napsal: 04 úno 2012, 16:19
od jericho-3
Už jsem to kdysi viděl, ale jsem neustále v ůžasu..Nejvíc při rozházení auta na dálnici /o autocrosu nemluvě/, u auta s motorem vzadu..Za války bylo rozkazem zakázáno důstojníkům Wehrmachtu a SS používat bez řidiče vozy Tatra 87 kvůli častým haváriím , protože na vozy s tímto náhonem nebyli zvyklí, a jelikož dosahovaly téměř 150km/h byly havárie většinou smrtelné. Odvažuji se tvrdit, že takhle rozházet Superb l s jeho zadní nápravou a nedobrými jízdními vlastnostmi , půjde o život..

Napsal: 05 úno 2012, 09:49
od dan.co
Luxusní..bez dechu, to byla ještě auta, jsem se vyučil na Tatra 613..ale to je už dávno...klip No.1..
Napsal: 05 úno 2012, 10:36
od jericho-3
dan.co- Byla realita, že první T 613 s výkonným motorem a velkou spotřebou , po výměně vaček, hlav a karburátorů spadla na spotřebu 12,4 litrů /100km a byla to továrně zaručená spotřeba..? Můj známý to absolvoval s "jeho" Tatrou 613 a byl zděšen kopicemi vyhozených vaček a hlav v bednách, které šli patrně do šrotu..Bylo to v opravnách Tatry v ČB..Já jen zda jsi se s tím setkal..Byl jsem vždy potěšen, když jsem zastavil za Tatrou a viděl její ukázkově šedé výfuky, jak motor bezvadně spaluje, což dnes, kdy jsou motory vpředu a většinou samé chrochtáky člověk již nezahlédne...

Napsal: 05 úno 2012, 11:36
od bjukemen
..tatru 603 sme mali bezmala 5 rokov jazdila paradne len bolo treba par drobnych uprav a to vymeniť klasicky rozdelovač za bezkontaktny a doložiť ho tyristorovím zapalovaním robilo sa origo potom to už tahalo ako víno,oproti serii dosť rozidel
Napsal: 05 úno 2012, 17:12
od dan.co
613..byla velice inovativní autíčko..motorárna se zabývala i v servisu kde jsem praxoval i vačkami a karburátory..ale snad jen u prvních modelů...( chrom ) pozdější s bezkontaktním zapalováním jezdili jen na brzdy, tlumiče a běžný servis..výfuky šedé - suché...auto jezdilo krásně.
Pozn. Brzd.kapalina Synthol HD 205 byla vyvinuta právě pro Tatru první 603...měli z výroby kapalinu francouzké výroby zn.nevím...právě kvůli bodu varu......
Napsal: 05 úno 2012, 17:16
od dan.co
Ještě k spotřebě ta v rozmezí 12 - 15 litrů dle spůsobu jízdy a ročního období...ale je pravda že v zimě víc ....... tam hrálo i roli přivírání klapek na chlazení...pomalej se zahřívala...ale jinak auto ok...zvuk...motor ...luxus..
Napsal: 08 úno 2012, 08:37
od mtapaj
nadhera:o)))
sam som ju ako 19r mladik mal ,,,, super auto aj na xxx:o)
ked som mal slabe baterky,chitalo to na pol otacky klukou:o)
Napsal: 08 úno 2012, 09:09
od jericho-3
To víš, ty dnešní sráče potřebují pořádné zatočení, aby blafly..A dneska je to samý ůředník, který dostává neschopenku za tenisový loket z práce na computeru..Dát mu do ruky kliku, jde na důchod...

Napsal: 08 úno 2012, 14:34
od dolar100
skoda Tatry robili svetove auta, takuto 603 by som bral hned krása
Napsal: 08 úno 2012, 19:43
od Bugs.Bunny
dolar100 píše:skoda Tatry robili svetove auta, takuto 603 by som bral hned krása
Na prodej je jich dost
http://auta.yauto.cz/tatra-603-963724.html
http://auta.yauto.cz/tatra-603-mod-69-p ... 25288.html
Napsal: 08 úno 2012, 19:55
od jericho-3
Nevím, jak je to dlouho jak bláznili s tím odhlašováním papírů na nepojízdná auta a byly fronty ještě u policajtů.A kdy se zničily papíry na různé veteránské skvosty, tak moje žena měla papíry /živé/na T 603 a já je nabízel za symbol veteránistům apod. a nikdo neměl zájem..Bylo mi to divné, ale tak je odhlásila...

Napsal: 08 úno 2012, 20:53
od Bugs.Bunny
jericho-3 píše:Nevím, jak je to dlouho jak bláznili s tím odhlašováním papírů na nepojízdná auta a byly fronty ještě u policajtů.A kdy se zničily papíry na různé veteránské skvosty, tak moje žena měla papíry /živé/na T 603 a já je nabízel za symbol veteránistům apod. a nikdo neměl zájem..Bylo mi to divné, ale tak je odhlásila...

Takové auto je lepší s průkazem historického vozidla. Já osobně mám nejradši variantu - Původní TP, původní SPZ, průkaz historického vozidla, veteran RZ.

Napsal: 08 úno 2012, 23:23
od jericho-3
To je fakt a všichni to tak berou, ale má to jednu nevýhodu..Jelikož jsou lidi pitomci a na veterán papíry podnikají, všude vypráví, jaká je to sranda, že za 500 kč má číslo i s atestací, tak na to vlítnou a kdoví co. Ale bílá čísla mají jinou platnost, ta ti jen tak někdo nezruší. Znám vocasa, který z V3S jezdí pod bagrem na vet. číslech a blbové který s MB 123 dělají "taxika"..
