Stránka 1 z 1
Turbo Garret 1.9TD, Peugeot, 98rok - pomoc
Napsal: 08 úno 2012, 19:32
od Foxicek
Ahoj kluci, dneska jsem si vyměnil turbo Garrett na mojem Peugeotu 306 1.9TD, 98rok, ale jaksi malo tahne, spíš oproti minulemu velmi malo, servisak mi ho zkontroloval před montáží a je v pořádku, chtěl jsem se zeptat zdali se to turbo nedá nějak poladit nebo prostě aby více táhlo či dříve sepínalo. Možná už tahle problematika zde byla řešena, ale nenašel jsem, díky moc, Honza.
Napsal: 08 úno 2012, 20:04
od Marek001
A čerpadlo máš v poriadku? Myslím teda hlavne tlakový korektor, resp. hadičku k nemu. Auto zadymí keď mu poriadne pridáš? Aký je plniaci tlak pri max. záťaži?
Napsal: 08 úno 2012, 20:05
od Foxicek
ted už nejsem v garáži, takže ten max. plnici tlak nevim, zitra kouknu, ale když jsem tomu dupnul tak to kuřilo lehce, puvodně jsem tam měl KKK Germany a ted mam Garrett ale zkontrolovany, takže říkáš že by to mohlo byt to čerpadlo jo?
Napsal: 08 úno 2012, 20:22
od Tomas.cz
Asi bude dříve otvírat obtoková klapka, nic jinýho mě nenapadá u týhle mechaniky.
Napsal: 08 úno 2012, 20:41
od Foxicek
díky moc, zkusím to pořešit, kdyby tě ještě něco napadlo, tak klidně napiš
Napsal: 13 úno 2012, 14:34
od fogous
taky sem mel kkk a dal sem garet a musel sem presroubovat obtokovy ventil-šroubek na te doze aby otviral dyl..pri vetším tlaku..pak jeste poladit cerpadlo atd a uz za tebou neni videt
