Kde napojit drát z alarmu pro dálkový start?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
radeksisin
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 14 říj 2011, 16:50
Odpovědi: 0

Kde napojit drát z alarmu pro dálkový start?

Příspěvek od radeksisin »

Zdar všichni,potřebuju poradit,kde přesně mám zapojit dráty z alarmu(ŘJ) pro dálkový start.

V manuálu je napsané: šedo-černý vodič-vstup pro ovládání chodu motoru. Vstupní odpor ne menší než 10 kOhm,citlivost vstupu 1.0V

Ovládání motoru pomocí alternátoru-připojit šedo-černý drát k výstupu alternátoru,který je...(in ist turn) připojen k signálce v přístrojové desce. Úspěšné nastartování je kontrolováno přítomností kladného napětí(+12V) na výstupu generátoru během chodu motoru. Pokuď je šedo-černý vodič správně připojený,startér by měl vypnout součastně s naskočením motoru nezávisle na naprogramované době trvání aktivace startéru(délka točení). Nastavit na 3 sekundy.

Ovládání motoru pomocí senzoru otáček motoru-připojit šedo-černý drát k senzoru otáček motoru. Nastartování motoru je diagnostikováno změnou frekvence signálu.Pokuď je šedo-černý vodič správně připojen,startér by měl vypnout součastně s naskočením motoru nezávisle na naprogramované době chodu startéru(délka točení). Nastavit na 3 sekundy.

Ovládání motoru pomocí napětí systému vozu-Pokuď je obtížné nalézt obvod senzoru otáček nebo alternátoru,je dovoleno ovládat startování motoru pomocí systémového napětí vozu. V tomto případě šedo-černý drát není připojen a musí být izolován. Start motoru je potvrzen automaticky když proběhne. Nevýhoda této metody ovládání spočívá v pevné době aktivace startéru. Pro správný chod startéru bez nadměrné aktivace(délky točení) je nutné nastavit požadovanou dobu trvání jeho aktivace na dobu 800,1200,1800 nebo 3000 ms.

Kde a jak přesně to nejjednodušeji napojit???
Díky moc za všechny rady a návody.
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od alreadys »

No napsaný hezky ale ještě musíš napsat na jaký auto a co za alarm jestli potřebuješ bypass a tak
radeksisin
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 14 říj 2011, 16:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od radeksisin »

O2 combi 2007,alarm SPY 5000,dvoucestný,2x LCD paeger. Všechno už je zapojené a funguje jak má,jde mi jenom o ten jeden šedočerný drát,který je asi důležitý pro dálkový start,aby startér netočil zbytečně dlouho,když motor natočí. Neměl jsem překlad k manuálu tak ho maník raději nezapojil a tvrdil mi,že je třeba dokoupit snímač otáček,ale to se mi moc nezdá,když v manuálu píšou,že se má napojit na alternátor,snímač otáček nebo startovat podle napětí či co,kdy ale nebude dokonale chráněný startér. Podle mě nic už kupovat nemusím a stačí to někde napojit na alternátor nebo snímač otáček,obojí je v autě. Jde teda o to,ve kterém místě to napojit a Jak. Jestli to stačí někde v motoru nebo pod palubovkou odizolovat,naletovat,zaizolovat nebo koupit nějakou redukci na snímač otáček na který jde připojit další drát.
Ten drát je napojený v ŘJ alarmu a druhý konec musím někde napojit.
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od alreadys »

No a bypass tam náš jinak nebude dálkovej start fungovat jestli sám nevíš jak zapojit tak někomu dej udělat jinak si přiděláš akorát starosti
radeksisin
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 14 říj 2011, 16:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od radeksisin »

Je tam. Z ŘJ vede už jenom ten poslední šedo-černý drát,který by se měl napojit na snímač otáček nebo alternátor.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“