passat w8

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
ferrymega
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2012, 00:01
Bydliště: český těšín

passat w8

Příspěvek od ferrymega »

zdravim, mate někdo passata W8, jste spokojeni?? nebo ma chyby?? diky :) Obrázek
opel omega 2.5tds
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Odpovědi: 1
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Jen sem slyšel že je na to dost drahej termostat..víc nevim
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... SV0DJKVzk8
....320cd
Uživatelský avatar
ferrymega
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2012, 00:01
Bydliště: český těšín

W8

Příspěvek od ferrymega »

diky přemyšlim pravě o W8 tak se tak zajimam
opel omega 2.5tds
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

mega drahe diely a servis.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
pdydkin
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2012, 10:08

Příspěvek od pdydkin »

taky jsem o ne, kdysi premejslel ale koukni ci stoji treba brzdovej kotouc a rozmyslis si to :-) to uz je lepsi 4.2ka od Audi. Ta i lepe jede...
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ako pise Milos, skus ten napad rozchlastat :D
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

díval jsem se do kelly a žádný mega ceny za kotouče nevidím
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Přesně tak, cena destiček i kotoučů je malinko víc než u normálních aut, ale dneska má každej druhej známýho v autodílech, takže podle mě to nebude nic extra. Ale například 12tisíc za termostat by mě docela bolela. Jak tady už ale někdo někdy uvedl, platí pravidlo monkey and banana (LOL)
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1286
Odpovědi: 1
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Já mám sice jen 2,8V6 syncro, ale W8 byla vždycky můj sen. A ještě lépe A8 4,2 4x4. To nemá chybu. Pravda až na tu spotřebu, ale s tím už se u takové mašinky musí počítat. Jinak měl jsem jich tu v opravě už pár a nějak extrémně drahé díly nebyly. Každé auto má něco. Jako třeba focu EGR za 12000 :o :o :o
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Má někdo zkušenost, kolik vydrží mechanika tohoto vozu?
nepropadat panice...
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1286
Odpovědi: 1
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

jericho-3 píše:Má někdo zkušenost, kolik vydrží mechanika tohoto vozu?
Co vím, tak třeba u V6 byly problémy s mazáním. Já když jsem jel z Bratislavy, tak mi začalo z ničeho nic vždycky při poklesu pod 2000ot pískat mazání. Oleje dost a ještě k tomu Schell HX8. Najeto 220000, takže nic moc. Teť právě řeším GO. Ale W8 už to měly vychytané a základ motoru je v podstatě nezničitelný. Já jsem u nich vždycky řešil jen nějaké prkotiny.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
pdydkin
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2012, 10:08

Příspěvek od pdydkin »

cippis píše:díval jsem se do kelly a žádný mega ceny za kotouče nevidím
to protože maj v kelly i jinejch obchodech špatně zadanou velikost kotouče v katalogu, veř mi ;) jeden kotouč stojí 7tisíc to je dost ne (noteeth)
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

no nevím, jednou jsem s tím jel v tiptroniku a je to mrtvola to Superb v 2.8 byl živější
Tel:776005385 Nový Bor
tanner540i
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2011, 20:28

Příspěvek od tanner540i »

Problem techto aut je servis. Dokud vsechno funguje, je to parada. Svezeni, zvuk, dokonce i spotreba neni nijak obrovska. Pak ale treba zacne motor pocukavat, muze to byt jen prkotina, ale zkus zajet nekam do servisu ze ti W8 nefunguje jak ma :) . Nikde na to nemaji zadny pripravky, prirucky, vetsinou to ani nikdy nevideli, takze te odkazou na autorizak. Tam vetsinou zadni odbornici nedelaj, a uz z principu se vsechny zavady resi vymenou za nove, velice predrazene dily s jeste predrazenejsi praci 8) .

Vim o cem mluvim, parkrat sem resil problem na sve A8 4.2 a tech lidi, kteri tomu u nas rozumeji je velice malo. Nehledne na to ze jsou zavaleni praci, takze to je na dlouhy lokty. A nutno rici, ze 4.2 neni zdaleka takovej exot, jako W8 nebo W12, z pohledu poctu aut ktere tu jezdi.

Oleje, filtry, brzdy, pneu a vseobecne spotrebak neni zadna hruza.

Proste dneska uz jsou to auta pro fandu znacky.
Čmoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Odpovědi: 0
Registrován: 15 říj 2006, 20:29
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Čmoud »

Kolega to má a žadný zazrak ten výkon. Jinak ty brzdy jsem mu dělal a ve VW mu řekli asi 13000kč za kotouč. Ja mu sehnal jeden za 6000kč a desky 2500kč. A jak mi děkoval za tu cenu (LOL)
VW Multivan 245ps už není, nyní A4 quattro
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“