jak vyndat čep na rameni

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

jak vyndat čep na rameni

Příspěvek od zero1724 »

Ahoj jak vyndám čep na rameni u ibizi tdi 81kw, povolil jsem jednu matku u těhlice ale ten šroub nejde totálně ven, páčil jsem ho všema zpusobama prostříknul WDčkem, poklepal kladivem,prostě to nejde. Nevim jak ho vyndat ven.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

nahřát a pokoušet se sním otočit jak se hne je tvůj
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

zkusim ho nahřát, seru se s nim přes hodinu... zm*d (LOL)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

myslíš nahřát šroub nebo okolo?
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2010, 11:35

Příspěvek od viktorddd »

čapy sa vyťahujú sťahovákom čapov, alebo poriadnym úderom kladiva, ale nie priamo na čap ale udrieť z boku do tej časti kde je ten čap malo by to vyskočiť
Ivanek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 02 led 2010, 10:38
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Ivanek007 »

jo dela se to kladivem. nejlepe uderem 2 kladiv proti sobě. chce to cvik.
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

vypadá to asi takhle

Obrázek
ta matka co je zde vidět je pryč,alle šrou je zašroubován do těhlice a nejde s nim vůbec hnout.Potřebovalo by to nahřát,ale nevim,kde,pokud nahřeju šroub,tak se ještě více roztahne,tak mě napadá nahřát těhlici v místě,kde drží ten šroub.Nebo co myslíte?
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1280
Odpovědi: 1
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Ivanek007 píše:jo dela se to kladivem. nejlepe uderem 2 kladiv proti sobě. chce to cvik.
V tom čepu je drážka, takže může použít třeba i čtyři kladiva a nepomůže to. Pokud ten čep nedostane ven, tak to nerozdělá. Nahřít, zkusit potočit na jednu a na druho stranu a je jasnej.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Proč ne? Jak napsal Ivánek, ze strany hlavy šroubu/vedle/ podržet větší kladivo a z druhé strany tomu dát pumu, ať se šroub zkurví nebo ne...Po několika ranách neodolá nic... :D
Naposledy upravil(a) jericho-3 dne 20 úno 2012, 14:41, celkem upraveno 1 x.
nepropadat panice...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

bacha na manžetu až to budeš nahřívat
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2010, 11:35

Příspěvek od viktorddd »

skúsil by som podložiť zdvihák pod ten čap a trochu nadvihnúť aby to nebolo napnuté , našrubovať tú matku na tú skrutku na pár závitov a udrieť kladivom po matke (tak nezkurvíš závit) a keď tú šrubu vytiahneš tak čap by už mal ísť von ľahko
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Abych to upřesnil,kloub je utrženej,takže tam neni rameno s tou miskou kloubu(je tam už jen taková hlavička v těhlici)
Stříkám na to WD,tak uvidíme.Radíte bušit kladivem do hlavy šroubu?Nebo do těhlice vedle šroubu?Zkoušel jsem tu hlavici a nic. :?
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ne, vedle hlavy šroubu dát špičku kladiva a pak mlátit z druhé strany na šroub, aby vylezl...Je to častý problém, protože montéři jsou líní, když šroub vyndají namazat jej grafitem...Pak to jde jako pohádka.. :)
nepropadat panice...
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Prostříknul jsem to WDčkem co to šlo, počkám hodinku a pujdu to zkusit,nemam to jak nahřát nemám hořák a za 1300 se mi ho kupovat moc nechce teda...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2009, 09:17

Příspěvek od kibi »

myslím že takováhle kravina by zrovna na nahřátí čepu - šroubu atd stačila...a nestojí to tolik ;)

http://aukro.cz/plynovy-pajeci-horak-13 ... 80376.html
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“