Budík tlaku turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pedro299
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 03 lis 2011, 19:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Budík tlaku turba

Příspěvek od Pedro299 »

Čaute chalani,kam napojiť hadičku z budíka,ked nechcem vrtať vedenie fmic a ani diera do sania sa mi nepozdáva.poradte.dakujem
Octavia 4x4 Combi kachle
Ex Golf 2 VR6 Syncro
BMW 530XD E61
Audi S3 8L
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

auto/motor?
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Pedro299
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 03 lis 2011, 19:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pedro299 »

Tdi PD 74kw s VB turbom a Fmic.
Octavia 4x4 Combi kachle
Ex Golf 2 VR6 Syncro
BMW 530XD E61
Audi S3 8L
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Nejlepší by to bylo asi do náhrady za EGR pokud máš.
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Re: Budík tlaku turba

Příspěvek od luke.bean »

Pedro299 píše:ked nechcem vrtať vedenie fmic a ani diera do sania sa mi nepozdáva
...v tom případě si to můžeš napojit třeba do motorku ostřikovačů,protože moc jiných možností už není (LOL) (LOL)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

do egr zaslepky na sani...
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Predesilam, ze je to reseni "na hulvata" ala hobbybastltuning: udelat diru do hadice (treba pajkou, nebo rozzhavenym dratem proste ne vrtat ale tavit) a dat tam ventilek z nakladaku - nicmene nasledne poradne zatahnout a nejlepe i pouzit vhodne lepidlo. Jezdil jsem takto pomerne dlouho ale kdyz jsem zacal foukat dva bary, tak se to zacalo trhat ... ale ja to mel vyvrtanou diru vrtakem a nemel jsem to zalepene, jen utazene, takze je mozne, ze tim vrtanim tam vznikla prasklinka - proto rikam vypalit/vytavit a zalepit, aby se to jakoby "zacelilo".
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

ja se uz setkal i s timhle.jedno auto s kterym jsem jel na STK :D
Obrázek
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Pedro299
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 03 lis 2011, 19:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pedro299 »

Tak to je iná divočina!
Octavia 4x4 Combi kachle
Ex Golf 2 VR6 Syncro
BMW 530XD E61
Audi S3 8L
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ja som vrtal do plastu, rezal zavit a poistil dvojzlozkovym lepidlom, ked pouzijes spravne pripojky vyzera to dobre a 100% plni ucel. Ja tam mam kolienko na hadicku Ø6.
Obrázek
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

taky možnost

Příspěvek od Smoke »

a co vrtnout do plastu, udělat závit a dát odvzdušnovák
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

máme to vrtlé v plastovém vedení a nový ventilek.Nikdy nebyl problém
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Co tam placnout epesni nahradu EGR vcetne pripravy pro budik? ;) ;)
Od Bořka s HHS:
http://www.hothatchshop.cz/skoda/fabia- ... t-182.html

Navod i s popsanim instalace;)
http://hothatchclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=570

Paní Krabička! :)
Obrázek

Vnitřnosti paní krabičky! :P
Obrázek

Vnitřnosti paní krabičky rozházené po stole! :lol:
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek ;)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5116
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Nejlépe do železa,hlíníku ( EGR ) na závit.Ostatnímu bych nevěřil při těch Vašich tlakách.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lukkas
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 pro 2009, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Lukkas »

čus,
nemáte někde někdo nějakej návod s fotodokumentací, kam nejlépe vrtat dirky kudy táhnout kabely a hadičky na tlak turba a teplotu oleje ? díky.
(golf III 1.9TDI)
VW Golf III 1.9 GT TDI + trysky P764 + FMIC
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“