V pondeli zamrzla a zatim nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pluton
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 25 led 2006, 15:33
Odpovědi: 0

V pondeli zamrzla a zatim nestartuje

Příspěvek od pluton »

Okta (ALH), 66kW: pondeli rano (asi -19) jsem nastartoval, zaradil zpatecku a po par centimetrech mi to zdechlo. Po nekolika pokusech nastartovat, kdyz uz mi to zacalo ukazovat velikou cervenou olejnicku s upozornenim, ze neni tlak oleje, sem toho nechal. V nadrzi mam v nafte asi 20 % rostlinneho oleje :-? plus aditivum sheron na snizeni teploty zamrzani.
Vcera zase asi minuta zkouseni a nic.

Dnes (pri -4) jsem pul hodiny zahrival palivovy filtr (igelitove sacky s teplou vodou) a nic. Tak jsem ho sundal, sel profouknou bez problemu, palivo tekuty a pusou jsem potahl i naftu primo z nadrze (jsou i prijemnejsi veci nez tohle :shock: ). Pak asi minuta toceni starterem plus kontrolka oleje. Nechal jsem toho az kdyz napeti baterky kleslo tak, ze se mi vynulovali palubni hodiny.
Je jeste neco, co bych mohl amatersky zkusit ? Nemam ani dilnu, ani vybaveni.

Nejake napady ? :oops:
Uživatelský avatar
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Re: V pondeli zamrzla a zatim nestartuje

Příspěvek od travel242fx »

pluton píše:Okta (ALH), 66kW: pondeli rano (asi -19) jsem nastartoval, zaradil zpatecku a po par centimetrech mi to zdechlo. Po nekolika pokusech nastartovat, kdyz uz mi to zacalo ukazovat velikou cervenou olejnicku s upozornenim, ze neni tlak oleje, sem toho nechal. V nadrzi mam v nafte asi 20 % rostlinneho oleje :-? plus aditivum sheron na snizeni teploty zamrzani.
Vcera zase asi minuta zkouseni a nic.

Dnes (pri -4) jsem pul hodiny zahrival palivovy filtr (igelitove sacky s teplou vodou) a nic. Tak jsem ho sundal, sel profouknou bez problemu, palivo tekuty a pusou jsem potahl i naftu primo z nadrze (jsou i prijemnejsi veci nez tohle :shock: ). Pak asi minuta toceni starterem plus kontrolka oleje. Nechal jsem toho az kdyz napeti baterky kleslo tak, ze se mi vynulovali palubni hodiny.
Je jeste neco, co bych mohl amatersky zkusit ? Nemam ani dilnu, ani vybaveni.

Nejake napady ? :oops:
dat to do tepla :D ...ja vim nemas dilnu
a ked zapnes klucik zhaviti to?
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
pietromasoni
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2006, 16:31
Odpovědi: 0

Re: V pondeli zamrzla a zatim nestartuje

Příspěvek od pietromasoni »

pluton píše:Okta (ALH), 66kW: pondeli rano (asi -19) jsem nastartoval, zaradil zpatecku a po par centimetrech mi to zdechlo. Po nekolika pokusech nastartovat, kdyz uz mi to zacalo ukazovat velikou cervenou olejnicku s upozornenim, ze neni tlak oleje, sem toho nechal. V nadrzi mam v nafte asi 20 % rostlinneho oleje :-? plus aditivum sheron na snizeni teploty zamrzani.
Vcera zase asi minuta zkouseni a nic.

Dnes (pri -4) jsem pul hodiny zahrival palivovy filtr (igelitove sacky s teplou vodou) a nic. Tak jsem ho sundal, sel profouknou bez problemu, palivo tekuty a pusou jsem potahl i naftu primo z nadrze (jsou i prijemnejsi veci nez tohle :shock: ). Pak asi minuta toceni starterem plus kontrolka oleje. Nechal jsem toho az kdyz napeti baterky kleslo tak, ze se mi vynulovali palubni hodiny.
Je jeste neco, co bych mohl amatersky zkusit ? Nemam ani dilnu, ani vybaveni.

Nejake napady ? :oops:
jsi blazen do oktavky olej...musis to dat do tepla jinak s tim nic nenadelas az vyjedes nadrz tak vymen filtr a na olej se vyser na tom neusetris
punto 1.7TD 46kw
pluton
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 25 led 2006, 15:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od pluton »

Zhaveni mi to ukazuje, nevim ale jestli taky zhavi (predpokladam ale ze ano, ten motor nema jeste mnoho za sebou a baterka je po asi 20-ti startech vcelku slaba).
Cerpadlo cuca, tak mi z toho vychazi ze to bude zgelovatene nekde od cerpadla do valcu, teda nejspis trysky nebo vedeni k nim.
pietromasoni
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2006, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od pietromasoni »

pluton píše:Zhaveni mi to ukazuje, nevim ale jestli taky zhavi (predpokladam ale ze ano, ten motor nema jeste mnoho za sebou a baterka je po asi 20-ti startech vcelku slaba).
Cerpadlo cuca, tak mi z toho vychazi ze to bude zgelovatene nekde od cerpadla do valcu, teda nejspis trysky nebo vedeni k nim.
a jeste chvili jezdi na olej a pristi zimu nenastartujes vubec
punto 1.7TD 46kw
Raptor181
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 23 led 2006, 14:06
Odpovědi: 0
Bydliště: West Slovakia - Ba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Raptor181 »

A preco nesetrit poriadne a neliat tam vyjazdeny olej? ved ked pridas petrolej tak by to slo.....

Preboha ludia, naco si niektory kupujete auta ked chcete setrit? Ved auto je stratova investicia.
Škoda SuperB Combi
-- na úvod řekla "ale já nekouřím" ... a já si v duchu říkal "ale začneš" --
Autodiagnostika, autoelektrika, montáž temp., autoalarmy, parkovacie, central.
dodiak
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 23 led 2006, 19:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodiak »

pri startovani ti pretaca motorom po cely cas rovnako alebo pretoci len dva krat a potom toci ako bez kompresie?
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Ked som mal 20% oleja v nafte, tak nastal problem uz pri -5°C. Auto bez uprav.
Nic proti oleju nemam, ale ja mam zatial naftu lacnejsie ako olej. Pri oleji sa asi ziadny parafin pri nizkych teplotach nevylucuje, ale ztuhne a znepriechodni palivovu sustavu :( Aditivum asi oleju nepomoze.
Ak sa raz diesel kvoli ztuhnutiu paliva zastavi, je to problem znovu rozbehat.
Podmienka je nabita bateria a vacsinou je nutne zlozito odvzdusnit cerpadlo a trysky, pripadne si pomaham benzinom do sania. Je velmi dobre, ked su na to dvaja. Jeden startuje a druhy experimentuje.
Cim vyssia teplota, tym vacsia sanca na uspech. Ale napriklad vcera som to rozbehal aj pri -9°C.
Vela zdaru.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“