
Daigbostika
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Daigbostika
Zdar. Je tady někdo z KV kraje, kdo mi naloguje za jízdy auto a zjistí, proč to padá do nouzáku? Divný je, že to v nouzáku nezůstane. Stačí povolit úplně plyn a zase to jede. Pak to tam zase občas spadne, zase pustim plyn, pak to třeba 10-20 minut jede normál 3-4 tisíce ot v poho a pak z ničeho nic šup do nouzáku. Prohledal jsem všechny témata, ale všude se jen píše, že se musí vypnout klíček-což už jsem taky jednou měl, hadička v řiti. Teď je mi divný, že nemusim vypínat klíček, jen ubrat a zase to jede
Tak kdyby tu byl nějakej borec, co mi zjistí co s tim je, budu happy. Dík všem.

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Nene, je to nouzák. Měl jsem to před 3 rokama. Jedu a jakmile se dostanu na 2,5 tisíce, tak to klasicky skočí do nouzáku. Pak to jede 90-100 i když trochu uberu. Jakmile ale pustim plyn uplně-na sekundu a přidím, tak to zase jede normál. Naložim tomu plnej 3-4 tisíce a jede 140-150. Pak to šolíchám 120 do kopce trochu přidám a zase 2,5 tisíce a konec
No musim někoho s vagem ať to projede za jízdy.

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
No ted bych si dovolil oponovat, včera jsem řešil passata, kde byl prasklý intercooler, a po delší jízdě zvlaště do kopce to jakoby padlo do nouzáku, ubrala se vstřikovaná dávka, a po chvili to zase jelo a tak pořád do kola, ale je pravda že jsem se takto s tím setkal poprvé, váha dobrá ele málý tlak.slovacek.milos píše:nouzák je ale charakteristický ím že se ho nezbavíš že musíš vypnout motor a znova nastartovat![]()
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já to měl třeba na meganu 2,2 dci, pak se to zhoršovalo, nakonec jsi musel i vypnout motor, a pak čekat i půl hodiny,
s kts jsme měřili kde co ale podívat se na čidlo teploty to nás blbce nenapadlo a bylo to čidlo teploty nesmyslný signál,
pitrisek možné je všechno neoponuj nebo spadne opona
železná 
s kts jsme měřili kde co ale podívat se na čidlo teploty to nás blbce nenapadlo a bylo to čidlo teploty nesmyslný signál,
pitrisek možné je všechno neoponuj nebo spadne opona


Půl železný by možná bylo zapotřebíslovacek.milos píše:já to měl třeba na meganu 2,2 dci, pak se to zhoršovalo, nakonec jsi musel i vypnout motor, a pak čekat i půl hodiny,
s kts jsme měřili kde co ale podívat se na čidlo teploty to nás blbce nenapadlo a bylo to čidlo teploty nesmyslný signál,
pitrisek možné je všechno neoponuj nebo spadne oponaželezná

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
dej pokoj bys jezdi v šáde a shánel hadičku na benál nebo destičku na kotouč, maximálně tak 115 medvěda s lanostarterem, zahraniční dovolená na slovensku a sem tam za drát do naftalínového mundůru, pokud bys vyčníval sejmul tě první PSVB a v TELEVIZI ala pugačevová nebo miláčik žien karol duchon a plnění 16 sjazdu KSČ, VŘSR, a se sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak, nebo tank,http://www.youtube.com/watch?v=sJ7iqWUbZNIpitrisek píše:Půl železný by možná bylo zapotřebíslovacek.milos píše:já to měl třeba na meganu 2,2 dci, pak se to zhoršovalo, nakonec jsi musel i vypnout motor, a pak čekat i půl hodiny,
s kts jsme měřili kde co ale podívat se na čidlo teploty to nás blbce nenapadlo a bylo to čidlo teploty nesmyslný signál,
pitrisek možné je všechno neoponuj nebo spadne oponaželezná
lituji jen toho že se nedožiju společností jiné než prorostlé komunisty

Tak problém snad vyřešen-teda modlim se!!! Prolejzal jsem hadičky a ejhle. Za nádobkou na brzdovku byla rozpojena hadička na snímání tlaku do řj. Vůbec jsem netušil, že tam je spojka. V pondělí jí vyměnim, aby byla v celku až za budíky. Asi to už dřív někdo dělal a nechtělo se mu to protahovat za budíky. Byl jsem to projet-teda jen kousek- a zatim OK. Tak snad. V po i s hadičkou vyměnim filtr paliva, ať mám jistotu. Jestli se to zase objeví, tak mě asi j..e, ve čt jedu do rakous na lyže a to by byl opruz jet s tim 90-100
Jinak dík všem za reakce.
