Daigbostika

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pepino.73
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 03 úno 2011, 19:17
Odpovědi: 0

Daigbostika

Příspěvek od pepino.73 »

Zdar. Je tady někdo z KV kraje, kdo mi naloguje za jízdy auto a zjistí, proč to padá do nouzáku? Divný je, že to v nouzáku nezůstane. Stačí povolit úplně plyn a zase to jede. Pak to tam zase občas spadne, zase pustim plyn, pak to třeba 10-20 minut jede normál 3-4 tisíce ot v poho a pak z ničeho nic šup do nouzáku. Prohledal jsem všechny témata, ale všude se jen píše, že se musí vypnout klíček-což už jsem taky jednou měl, hadička v řiti. Teď je mi divný, že nemusim vypínat klíček, jen ubrat a zase to jede :-( Tak kdyby tu byl nějakej borec, co mi zjistí co s tim je, budu happy. Dík všem.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to asi nouzák nebude chybí ti palivo když ubereš tak se doplní vyměn palivový filtr je zasrán bliosajrajtem ;) a mrkni na bublinky co se přisávají termoventilem na filtru ;)

zkus ten vag pokud zjistíš hovno kulové tak je to jak píšu ;)
pepino.73
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 03 úno 2011, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepino.73 »

Nene, je to nouzák. Měl jsem to před 3 rokama. Jedu a jakmile se dostanu na 2,5 tisíce, tak to klasicky skočí do nouzáku. Pak to jede 90-100 i když trochu uberu. Jakmile ale pustim plyn uplně-na sekundu a přidím, tak to zase jede normál. Naložim tomu plnej 3-4 tisíce a jede 140-150. Pak to šolíchám 120 do kopce trochu přidám a zase 2,5 tisíce a konec :-( No musim někoho s vagem ať to projede za jízdy.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nouzák je ale charakteristický ím že se ho nezbavíš že musíš vypnout motor a znova nastartovat (wallbash) :scooter:
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

slovacek.milos píše:nouzák je ale charakteristický ím že se ho nezbavíš že musíš vypnout motor a znova nastartovat (wallbash) :scooter:
No ted bych si dovolil oponovat, včera jsem řešil passata, kde byl prasklý intercooler, a po delší jízdě zvlaště do kopce to jakoby padlo do nouzáku, ubrala se vstřikovaná dávka, a po chvili to zase jelo a tak pořád do kola, ale je pravda že jsem se takto s tím setkal poprvé, váha dobrá ele málý tlak.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já to měl třeba na meganu 2,2 dci, pak se to zhoršovalo, nakonec jsi musel i vypnout motor, a pak čekat i půl hodiny,

s kts jsme měřili kde co ale podívat se na čidlo teploty to nás blbce nenapadlo a bylo to čidlo teploty nesmyslný signál,

pitrisek možné je všechno neoponuj nebo spadne opona :) železná :?
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

slovacek.milos píše:já to měl třeba na meganu 2,2 dci, pak se to zhoršovalo, nakonec jsi musel i vypnout motor, a pak čekat i půl hodiny,

s kts jsme měřili kde co ale podívat se na čidlo teploty to nás blbce nenapadlo a bylo to čidlo teploty nesmyslný signál,

pitrisek možné je všechno neoponuj nebo spadne opona :) železná :?
Půl železný by možná bylo zapotřebí :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pitrisek píše:
slovacek.milos píše:já to měl třeba na meganu 2,2 dci, pak se to zhoršovalo, nakonec jsi musel i vypnout motor, a pak čekat i půl hodiny,

s kts jsme měřili kde co ale podívat se na čidlo teploty to nás blbce nenapadlo a bylo to čidlo teploty nesmyslný signál,

pitrisek možné je všechno neoponuj nebo spadne opona :) železná :?
Půl železný by možná bylo zapotřebí :)
dej pokoj bys jezdi v šáde a shánel hadičku na benál nebo destičku na kotouč, maximálně tak 115 medvěda s lanostarterem, zahraniční dovolená na slovensku a sem tam za drát do naftalínového mundůru, pokud bys vyčníval sejmul tě první PSVB a v TELEVIZI ala pugačevová nebo miláčik žien karol duchon a plnění 16 sjazdu KSČ, VŘSR, a se sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak, nebo tank,http://www.youtube.com/watch?v=sJ7iqWUbZNI

lituji jen toho že se nedožiju společností jiné než prorostlé komunisty ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

:D Až ti staří hazlové vychcípají /bohužel je to kapitalistické zdravotnictví vyladilo na dlouhověkost/, vzniknou nový pitomci s rudou hvězdou , minimálně magistři a s Evropským rozhledem...
nepropadat panice...
pepino.73
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 03 úno 2011, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepino.73 »

Tak problém snad vyřešen-teda modlim se!!! Prolejzal jsem hadičky a ejhle. Za nádobkou na brzdovku byla rozpojena hadička na snímání tlaku do řj. Vůbec jsem netušil, že tam je spojka. V pondělí jí vyměnim, aby byla v celku až za budíky. Asi to už dřív někdo dělal a nechtělo se mu to protahovat za budíky. Byl jsem to projet-teda jen kousek- a zatim OK. Tak snad. V po i s hadičkou vyměnim filtr paliva, ať mám jistotu. Jestli se to zase objeví, tak mě asi j..e, ve čt jedu do rakous na lyže a to by byl opruz jet s tim 90-100 :-( Jinak dík všem za reakce.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“