Stránka 1 z 5

Race 520

Napsal: 04 bře 2007, 22:19
od Huml
tak jsem namontoval na zkoušku Race 520 trysky na sériovou 110k Octávku a je to super, asi už je tam nechám. Zatím první zkušenosti jsou takový, že to jede jak z praku se sprint 764 kama se to nedá vůbec srovnat a kouří to jen na plnej plyn a rozhodně míň než očipovaný PDčko. Takže kdo chce zvedat výkon ať rovnou začne Raceovýma tryskama, vyplatí se to, i přes vyšší cenu to stojí za to. Měl jsem trochu strach jestli to třeba nebude padat do nouzáku, jako když se ohulí powerbox, ale vypadá to v pohodě, ješto to chci nalogovat. Nynější výkon odhaduju tak na 140-150k, bez problému to veme čiplou 100k Fabii (na 100kW) s krátkou převodovkou. To jsou zatím dosavadní zkušenosti, mám je tam jen dva dny. Píšu to sem hlavně proto, že tady vlastně nikdo nic takovýho neuvedl a pořád se špekuluje o tom jestli to bude nebo nebude hulit.

Napsal: 04 bře 2007, 22:39
od vita
Velmi dobrá informace :) . Mám teď nějaký volný finanční prostředky a o R520 sem vždycky snil :D . Pravděpodobně mi nikdo nebudete moci rozumě odpovědět ale: Chtěl bych si je dát na moje Vento, jenže tam už je nějakej čip. Nevím přesně co je zač, ale výkon mi moc zvedlej nepříde spíš má dost strmej nástup turbo (točák) 1800-2000 až do 3000 ot. a pak de dolu. Když bych tam dal R520 co se bude dít? Že to bude eště víc kouřit mi nevadí :D Ale co na to ŘJ? Bude stačit regulace pln. tlaku? Nebude to padat do nouzáku? Co se může vyskytnout za problém?

Napsal: 04 bře 2007, 22:39
od pafka
Ta Octava byla předtím seriová, bez úprav, jestli jsem to správně pochopil, že? Pak by to bylo dost dobrý, ale ještě by to chtělo turbínku, ne? :) Že bych je implantoval do stařečka Galaxy,66kw? Má dost najeto, tak přemýšlím jak ho povzbudit, sice tam je nějakej powerbox, ale to není ono.

Napsal: 04 bře 2007, 22:56
od Jim
vita: třeba moje zkušenost by ti mohla zčásti napovědet... :)
měl jsem S764, s přečipovanou ŘJ a 130HP turbem byl výkon kolem 160HP a 320Nm, dle brzdy...po výměně za Race520 je určitě přes 170HP, krouták těžko říct, ale VR6 spojka jen taktak drží... :D ale jen samotná výměna pomohla, auto znatelněji ožilo, reakce na plyn daleko lepší a vůbec se nechá daleko líp vytočit k 5000rpm...kouřivost při normálním ježdění zůstala prakticky stejná jako se Sprinty, při plným znatelně stoupla...tlak turba je 1,45b, do nouzáku zatím nepadá... 8)

Napsal: 04 bře 2007, 23:03
od pafka
Ještě jsem zapoměl , o kolik race 520, odhadem , tu 66-ku to zvednou?

Napsal: 04 bře 2007, 23:06
od Huml
Napsal jsem to hlavně proto, že jak jsem psal to jede jak prase a v podstatě by to tak mohlo klidně zůstat. Dal jsem to na 110k, na 90k motor bez VTG bych to asi nedával pokud bych neuvažoval v brzké době o nějakých dalších úpravách. Na 90k AGR jsem nedávno montoval sprinty 764 a tam už se začíná projevovat kouření, takže s Race 520 by to byl už asi hulík. A jak píše Jim, reakce na plyn a tah až do maximálních otáček je excelentní, takže asi tak.

Napsal: 05 bře 2007, 10:24
od scream
zajímavy. nedávno sem se na toto téma bavil s Reshou a tvrdil mi, že přesně tohle nechce a ze to odporuje i strategii FB. Dávat Race 520 do seriovejch aut.

Napsal: 05 bře 2007, 11:08
od dramatiq
potesujuce zistenie..

Napsal: 05 bře 2007, 11:27
od váha
scream píše:zajímavy. nedávno sem se na toto téma bavil s Reshou a tvrdil mi, že přesně tohle nechce a ze to odporuje i strategii FB. Dávat Race 520 do seriovejch aut.
a jak to jako zajistí aby se to nedávalo do sériových aut? (LOL)

Napsal: 05 bře 2007, 14:34
od Karl
dramatiq píše:potesujuce zistenie..

keď Som Ti To Hovoril si mi neveril :) ináč mám už pre teba to foto ;)

Napsal: 05 bře 2007, 19:10
od Bageta
Taky bych je tam rád dal,ale už na ně čekám měsíc a půl a stále nic (wallbash) .Nechápu strategii FB :?

Napsal: 05 bře 2007, 19:10
od chucky
váha píše:
scream píše:zajímavy. nedávno sem se na toto téma bavil s Reshou a tvrdil mi, že přesně tohle nechce a ze to odporuje i strategii FB. Dávat Race 520 do seriovejch aut.
a jak to jako zajistí aby se to nedávalo do sériových aut? (LOL)
co třeba cena ;)

Napsal: 05 bře 2007, 19:32
od Huml
pafka píše:Ještě jsem zapoměl , o kolik race 520, odhadem , tu 66-ku to zvednou?
nejdřív sem to překopal na 110k a až do toho dal ty race 520. Dát to do AGRka rovnou je blbost, turbo je moc malý a přeplňovací tlak je taky asi o 0,15 bar nižší. Nepředpokládám, že zůstane u této konfigurace, ale jak jsem psal, dával jsem je tam s tím, že to vyzkouším, alejak jsem zjistil, nárůst výkonu je super a kouřivost je podle mě v "normě", v létě až budou vedra to bude horší, ale do té doby s tím ještě něco provedu.

Napsal: 05 bře 2007, 19:43
od pafka
Dík za info, nějak se nemůžu rozhodnout co s tím.Jestli můžu, tak se pak ozvu přes SZ.

Napsal: 05 bře 2007, 20:42
od Venca
chucky píše:
váha píše:
scream píše:zajímavy. nedávno sem se na toto téma bavil s Reshou a tvrdil mi, že přesně tohle nechce a ze to odporuje i strategii FB. Dávat Race 520 do seriovejch aut.
a jak to jako zajistí aby se to nedávalo do sériových aut? (LOL)
co třeba cena ;)
To urcite ne - podivej se na dlouhodobe se snizujici cenu prave techto trysek. Neni proste zajem obchodovat se zbozim, ktere snizuje hranici zivotnosti motoru a hlavne se mohou dostat do rukou lidi, kteri nepochopi, ze sebemensi chybickou, kterou provedli pri instalaci motor znici. Tim se poskozuje dobre obchodni jmeno.