Stránka 1 z 2
Kam na vrakoviště pro O1
Napsal: 10 bře 2012, 13:42
od rehak6co
Jsem z Plzně, poradíte kam se vydat na vrakárnu pro O1 před FL předek, že by se něco povedlo v barvě....Zatím nebudu dávat fotku auta na díly bude až za měsíc, ale zabil sem dvě prasata a jedno sele...
Zatim mi bylo doporučeno Kladno
Re: Kam na vrakoviště pro O1
Napsal: 10 bře 2012, 21:10
od norok86
rehak6co píše:Jsem z Plzně, poradíte kam se vydat na vrakárnu pro O1 před FL předek, že by se něco povedlo v barvě....Zatím nebudu dávat fotku auta na díly bude až za měsíc, ale zabil sem dvě prasata a jedno sele...
Zatim mi bylo doporučeno Kladno
U nás v Ul toho má dost... kdyžtak se ozvy na SZ
Napsal: 10 bře 2012, 22:19
od Bóďa
Napsal: 11 bře 2012, 10:18
od rehak6co
OK, Díky za tipy. Klidně se pak projedu, protože lakování odhaduju na polovinu ceny opravy a lahvový zelený9595 musí bejt jak šafránu:D:D
Tet je v garáži a počká si do dubna na vejplatu...

Napsal: 11 bře 2012, 12:03
od ROMEK
.. nech to tak na tej poslednej fotke to vypadá dobre / aspoň sa ti tam vejde poradný intercooler/

Napsal: 11 bře 2012, 14:09
od rehak6co
ROMEK píše:.. nech to tak na tej poslednej fotke to vypadá dobre / aspoň sa ti tam vejde poradný intercooler/

Na mejch 90HP prý není třeba

původní je zdráv...
Napsal: 12 bře 2012, 23:53
od dolar100
tie kola su ako na formuli to musi byt poznat na 90 koni ten odpor, ci?
Napsal: 13 bře 2012, 08:58
od rehak6co
dolar100 píše:tie kola su ako na formuli to musi byt poznat na 90 koni ten odpor, ci?
normal 225, jasně že to poznáš na zrychlení a spotřebě, ale zas se to dá řídit v zatáčkách a líp to brzdí ikdyž tet to podle fotek nevypadá

Napsal: 13 bře 2012, 10:40
od Ladas
zelená lahev se bude schánět blbě...
Napsal: 13 bře 2012, 12:44
od dolar100
rehak6co píše:dolar100 píše:tie kola su ako na formuli to musi byt poznat na 90 koni ten odpor, ci?
normal 225, jasně že to poznáš na zrychlení a spotřebě, ale zas se to dá řídit v zatáčkách a líp to brzdí ikdyž tet to podle fotek nevypadá

aha 225, tak to mam aj ja na golfe 77kW tiez to citim oproti zimakom 195
Napsal: 21 bře 2012, 18:00
od Pašík TDI
rehak6co píše:dolar100 píše:tie kola su ako na formuli to musi byt poznat na 90 koni ten odpor, ci?
normal 225, jasně že to poznáš na zrychlení a spotřebě, ale zas se to dá řídit v zatáčkách a líp to brzdí ikdyž tet to podle fotek nevypadá

Tak větší pí...nu jsem ještě neslyšel, že na širokejch gumách to líp brzdí

Napsal: 21 bře 2012, 21:34
od rehak6co
Pašík TDI píše:rehak6co píše:dolar100 píše:tie kola su ako na formuli to musi byt poznat na 90 koni ten odpor, ci?
normal 225, jasně že to poznáš na zrychlení a spotřebě, ale zas se to dá řídit v zatáčkách a líp to brzdí ikdyž tet to podle fotek nevypadá

Tak větší pí...nu jsem ještě neslyšel, že na širokejch gumách to líp brzdí

Pán je zřejmě znalec a ještě mluví jak dlaždič

Já ti přeji abys vždy dobrzdil ať jezdíš třeba na kolečkách od salámu

Napsal: 21 bře 2012, 21:43
od rehak6co
Teť reším blatník, ceny od 900-2200, máte někdo negativní zkušenosti s levnými blatníky v černém základu(lícování atd.)? Nebo vzít pouze ten od 2000 v béžovém plniči jako originál?

Napsal: 21 bře 2012, 21:50
od prowmen
Ač to podle fotek co jsou výše nevypadá že to líp brzdí, tak je na tom dost pravdy. Lepší brzdný učinek tam není, ale auto se při brždění líp drží na cestě a při prudkým brždění rozhodně pozdějš nastupuje abs atd...prostě je to na kolech "ubrzditelnější."
Napsal: 23 bře 2012, 19:55
od Pašík TDI
Aha, tak když je to lepší, proč to tak nedělaj už z výroby? Malý brzdy a široký kola. Neni třeba to široký kolo těžší a když se roztočí, tak se hůř zastavuje?
Jo a k těm blatníkům. Určitě budou lepší ty laciný, přeju Ti hodně štěstí při pasování, Ty znalče.
