Stránka 1 z 3

Problém so štartovaním po výmene rozvodov

Napsal: 05 bře 2007, 12:10
od Vidal
Ahojte! Podobný problém tu už bol vickrát spomenutý, ale aj tak by som poprosil niekoho o pomoc. Po výmene rozvodov auto zle štartuje, musím dlho točiť motor a šlapať na plyn. pedál, keď to chytí, dosť to zadymí (biely dym). Robí to pri studenom motore, ale párkrát aj keď je auto zohriate. Rozvody menili u známeho v srvise, asi prvý krát, značili si to farbou. Prosím poraďte ako mám postupovať. Mám si to dať urobiť niekde inde ešte raz, alebo ísť na VAG a dať skontrolovať všetky hodnoty? Robili tam aj diagnostiku, ukázalo závadu 17570 - menič teploty palivového potrubia. Poraďte prosím o akú závadu môže ísť a ako ju odstrániť. Ďakujem!

Napsal: 05 bře 2007, 12:37
od Rybízek
ja myslím že je jasne že rozvody jsou špatně udělané

Napsal: 05 bře 2007, 12:39
od Marek77
Přesně tak - špatně načasovaný rozvod. Zvláště, pokud to značili barvou na kolech, to je prasárna jako hrom!!!

Moc s tím nejezdi a dej to fofrem doladit, jinak můžeš motor vážně poškodit.

Napsal: 05 bře 2007, 12:41
od váha
Marek77 píše:Přesně tak - špatně načasovaný rozvod. Zvláště, pokud to značili barvou na kolech, to je prasárna jako hrom!!!

Moc s tím nejezdi a dej to fofrem doladit, jinak můžeš motor vážně poškodit.
proč? (noteeth) neni nad to udělat si pěkný rysky (LOL)
Zrovna v sobotu to jeden kamarád ladil na PD (LOL) ...že prej má velkou spotřebu že hned s kolem co je na vačce,sem povidal ať to nedělá,nene fixou udělal rysky a jel.Nejdřiv to nenatočil,signál z hallova snímače na klice nebo vačce mimo toleranci,pak to ještě poladil už to bylo dobrý a včera nebo kdy po ránu to o5 nenatočilt,ak to dal zpátky podle rysek,tak sem na to zvědaví (noteeth)

Napsal: 05 bře 2007, 12:46
od Marek77
U PD-čka bych to už vůbec neriskoval !!!

Ale kdo chce kam, ...................... (až se ucho utrhne).

Napsal: 05 bře 2007, 13:52
od laurin.clement
A co je to za auto.Jestli je to TDI s elektronickým plynem tak to na něj můžeš šlapat jak chceš,stejně ti to nepomůže při startu,plyn pedál je vyřazený.Pokud si udělali rysky i na vstřik,čerpadle tak věřím tomu,že to čerpadlo je klidně i o zub někde jinde to se musí zajistit,proti pohybu.

Napsal: 05 bře 2007, 14:05
od Mik
Chlapi, keď nastavíte zotrvák na značku, vačku zistíte prípravkom a čerpadlo na kolík sadne Vám to alebo povolujete tie tri skrutky na čerpadle? Pýtam sa na motory s rot. čerpadlom, nie PD.

Napsal: 05 bře 2007, 14:10
od BH motor
Mik píše:Chlapi, keď nastavíte zotrvák na značku, vačku zistíte prípravkom a čerpadlo na kolík sadne Vám to alebo povolujete tie tri skrutky na čerpadle? Pýtam sa na motory s rot. čerpadlom, nie PD.
kluka na rysku, odstrelit vackove kolo zaistit vacku,povolit 3 sroby na cerpadle zakolikovat cerpadlo kalibrom, naspanovat remen na predpis skontrolovat rysku na zotrvaku ci sa neposunula a zatiahnut vacku aj s cerpadlom. Ak to vsetko urobis takto tak ti aj predvstrek bude na 90 percent sedet. Len ho prekontroluj. :)

all

Napsal: 05 bře 2007, 14:13
od midnight_man
no uz si to mal ist dat spravit!!!! Zle nastavene rozvody ... daj si to spravit niekomu kdo to vie :-D

Napsal: 05 bře 2007, 20:42
od raja
Cekaj me udelat rozvody a chtel jsem to dat do nejakeho servisu.Ale kdyz to tady tak ctu , tak budu radci kdyz me poradite nekoho kdo to udela dobre a vi co dela.Nekde v Praze nebo v okoli Ceskeho Brodu.Nerad bych si zbytecne zkomplikoval zivot destrukci motoru (wallbash)
Dik

Napsal: 05 bře 2007, 22:04
od radimes
Marek77 píše:Přesně tak - špatně načasovaný rozvod. Zvláště, pokud to značili barvou na kolech, to je prasárna jako hrom!!!

Moc s tím nejezdi a dej to fofrem doladit, jinak můžeš motor vážně poškodit.
(LOL)

To je pěkná blbost. I v autorizovaném servise používají barvu na řemen a kolečka a jede to stejně... Než se s tím dupat...nastavovat...
Měnil jsem teď taky rozvody,taky s barvou,všechno v poho,akorát se mě zdá,že mi to kapku víc žere,ale starty,akcelerace,vše v klidu,tak nevím. Nevím,s čím by se mělo pohnout,když se mění ten řemen a kladka a žádným kolem se nehýbe? Co vy na to mechanici? (rofl)

Napsal: 05 bře 2007, 22:33
od bubocbr
Kolo sa ti nepohne ale ked to spanujes a mas novy remen ktory je menej natiahnuty vtedy sa to malinko pohne

Napsal: 05 bře 2007, 22:43
od radimes
bubocbr píše:Kolo sa ti nepohne ale ked to spanujes a mas novy remen ktory je menej natiahnuty vtedy sa to malinko pohne



(wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash)

Tak to jsi mě malinko fakticky vystrašil,protože jsme to fakt napínali a ta spotřeba se mi fakt teďka nezdá:
(offtopic)

Mám s tím zajet na VAG a nechat to přesně nastavit? Jde to přes PC nebo musí zase rozvod dolů,jak je to???
Natankuju a pojedu delší trasu a pořádně to změřím..

Napsal: 05 bře 2007, 22:49
od Karl
To radimes : Si Akurát Uveidol Príklad Toho, že čo sa stáva pri nesprávnej montáži :) Potom Sa Nediv, že Ti To horšie štartuje viac žere Alebo Iné Nepekné Sprievodné Javy Lenže Horšie Štartovať ti To Bude Napríklad V Zime a potom Budeš Meniť Vecy Jedna radosť a zistíš, že Je Chyba V Zlom Nastavení rozvodov. A To Ešte Nehovorím o Značkách na TDI PD (noteeth)

Napsal: 05 bře 2007, 22:55
od radimes
No uvidíme.... Můj mechoš mě přesvědčoval,že je to naprosto běžný postup výměny rozvodů. Ale jinak žádné nežádoucí jevy,startuje super,nekouří,turbo jede akorát ta spotřeba.. No uvidíme,změříme,zahulíme,dám vědět.. (R) (R) (R) (R)