Stránka 1 z 1
audi A 4 2002 1.9 tdi 96Kw
Napsal: 18 bře 2012, 19:22
od hafr
Při klesání otáček na volnoběh hrčení v turbu.Neví někdo co to je?
Napsal: 18 bře 2012, 20:09
od sparco gti
a neni to nahodou v zotrvacniku?
Napsal: 18 bře 2012, 20:17
od prowmen
Zkontroluj si jak ti to reguluje (táhlo) bude určitě drhnout. Taky to teď řeším, mám rozdělaný turbo, bez vůlí, jen podkládám regulaci. Snad to zmizí.
Napsal: 18 bře 2012, 21:03
od Pasat TDI PD 96 kw
mám to to samé až bude čas půjde turbo ven tet tady mám rozebranýho peugeota potkanýho transportéra a dalšího peudeota na čerpadlo!
Napsal: 18 bře 2012, 21:37
od octaviask
2 hmota

Napsal: 18 bře 2012, 21:42
od Pasat TDI PD 96 kw
tak u mě to dvou hmota nejni ta je nová!!! řek bych u mě je to regulace turba!
Napsal: 18 bře 2012, 21:44
od octaviask
myslel som prvy prispevok, prva vec co kazdeho napadne je 2 hmota. z vnutra tazko poznat ci to chrasti turbo alebo zotrvak. Treba ist vylucovacou metodou.
Napsal: 18 bře 2012, 21:52
od Pasat TDI PD 96 kw
dvouhmotu poznáš snadno když přidáš drnčí to!!! a na volnoběh zadrhává a ozívá se kovové cvaknutí!
Napsal: 18 bře 2012, 22:17
od JohnyFlat
a co tam máte za turbo, to je origo, nebo repas už nějakej? a začalo to z ničeho nic?
Napsal: 19 bře 2012, 19:49
od Pasat TDI PD 96 kw
já mám origo!!!
Napsal: 21 bře 2012, 21:35
od prowmen
Turbo mi při prohrábnutí chrastilo při odfuku, při prudkém šlápnutí na plyn syčelo. Rozebral jsem ho, vyčistil regulaci, zvětšil vůli (podložil) a je to pryč. Doporučuju tohle udělat + vyčistit egr, sání, nová těsnění... a bude to jezdit jako nový.