turbo vs vaha

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Bydliště: Partizánske, SK

turbo vs vaha

Příspěvek od misope »

zdravim vas, je turbo zavisle od vahy vzduchu?podla coho vie turbo kolko ma tlacit?podla vahy?pred tyzdnom bolo turbo cistene no od 1500 do 2100ot je auto uplne hnile, meneny taktiez ventil n75, banka je ok, moze sposobovat vadna vaha vzduchu maly tlak turba v malych otackach? momentalne mam v uate vahu znacky i2s, nechcem ale zbytocne kupovat druhu, prikladam aj log, aktualny je pod cislom 11, dakujem

http://leteckaposta.cz/472942599
g4 81kw ahf
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Váha se zdá dobrá, (občas teda dává trochu míň - v jedné části logu až o 100), jinak je taky trošku závislá na plnění. Když ti tlačí turbo moc nad požadavek, tak se to projeví i na hodnotě váhy. Ta regulace tlaku se mi jeví - nic moc
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
milan59
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2008, 18:38
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od milan59 »

Podívej se na sítko v sacím potrubí mezi filtrem a přední maskou.To sítko najdeš za spojem vedle baterie.Bývá to pěkně ucpané.Po vyčištění auto pořádně ožije.Když nemůže turbo sát,tak nemůže ani tlačit.
Octavia I Tour PD 74 kW AXR
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

to sitko som uz cistil, hadicky pomenene, banka skontrolovana, uz fakt len ta vaha
styblow
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Odpovědi: 0
Registrován: 10 črc 2011, 11:15
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od styblow »

gigidpietro píše:Váha se zdá dobrá, (občas teda dává trochu míň - v jedné části logu až o 100), jinak je taky trošku závislá na plnění. Když ti tlačí turbo moc nad požadavek, tak se to projeví i na hodnotě váhy. Ta regulace tlaku se mi jeví - nic moc
Prosim te, kde hodnota vahy vzduchu je pod mezi? Nabeh turba dobrej, trosicku na zacatku prestreli, ale dale regulace reguluje v mezich.

To Misope: Loguj klidne az nekam pres 4200 rpm. Jinak ti doporucim, tedy pokud mas zaslepeny egr ventil, toto: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=75016

To by ti melo vyloucit nakou vadnou vahu. S tou diodou ti to bude konstantne drzet 1275mg/h. Az po 4000rpm bude lehce polevovat.
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

egr je zaslepeny, nad diodou som rozmyslal ale co som cital tak pri plnom plyne ide spotreba hore pretoze davkuje viac paliva no a taktiez dymenie vo vacsej miere
styblow
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Odpovědi: 0
Registrován: 10 črc 2011, 11:15
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od styblow »

jg"misope" píše:egr je zaslepeny, nad diodou som rozmyslal ale co som cital tak pri plnom plyne ide spotreba hore pretoze davkuje viac paliva no a taktiez dymenie vo vacsej miere
Ty jezdis stale na plny plyn? Me to teda nekouri. U nachipovanych se kourivost zvysi.
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

styblow, tady mu zrovna dává trochu mín, ale většinově mu dává dost.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“