Suzuki SX4 1,6 r.v. 2008 1,6 79kW
Problém je ve startech, ráno když je motor studený tak chytne na drc potom popojedu cca 500m k bráně zhasnu motor otevřu bránu, startuju 5 vteřin a potom až to blafne, nebo po dvou vteřinách točení to nechám zdechnout a znovu otočím klíčkem a chytne to na drc, občas se stane když je to teplý to samý. Diagnostika nehlásí žádný chyby. Najeto to má 130.000km, mysleli jsme že to je svícema, ale po výměně furt stejné.
Nevíte někdo čím by to mohlo být ?
Suzuki SX4 - podivné starty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Suzuki SX4 - podivné starty
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Dlouhodobá spotřeba na palubáku je 7L/100km a na nádrž se dá najet kolem 600km. Nevím jestli je to normální, je to auto známého takže z dlouhodobého hlediska to nemám vypozorovaný. Ale když jsem to projížděl nezdá se že by to mělo nějaký zvláštní zvuk, nebo propady ve výkonu a jede to poměrně slušně na benzín
A taky kdyby vstřiky prokapávaly tak by to bylo určitě poznat na původních svíčkách ne, který teda nevykazovali žádný velký opotřebení.

A taky kdyby vstřiky prokapávaly tak by to bylo určitě poznat na původních svíčkách ne, který teda nevykazovali žádný velký opotřebení.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Tak mám opět problém s touhle Asijskou popelnicí.
Studený motor start, běží na volnoběh je zapnutý sytič ( 1200ot/min) když sytič vypne tak otáčky motoru klesnou někam mezi 500ot/min a 600ot/min popojedu k bráně jdu jí otevřít skočím zpátky do auta a když nešlápnu lehce na plyn tak problikne kontrolka motoru a auto zdechne. Prostě to nedrží volnoběh. Když je to teplý tak to volnoběh drží kolem 800ot/min
Jinak výkon při jízdě to má, válce nevynechávají.
Že by čidlo teploty nebo snímač otáček ? Nevíte.
Zkusím to ještě píchnout diagnózis ale mám jenom unoverzál ELM 327 tak uvidím.
Studený motor start, běží na volnoběh je zapnutý sytič ( 1200ot/min) když sytič vypne tak otáčky motoru klesnou někam mezi 500ot/min a 600ot/min popojedu k bráně jdu jí otevřít skočím zpátky do auta a když nešlápnu lehce na plyn tak problikne kontrolka motoru a auto zdechne. Prostě to nedrží volnoběh. Když je to teplý tak to volnoběh drží kolem 800ot/min
Jinak výkon při jízdě to má, válce nevynechávají.
Že by čidlo teploty nebo snímač otáček ? Nevíte.
Zkusím to ještě píchnout diagnózis ale mám jenom unoverzál ELM 327 tak uvidím.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Diagnostikou jsem to projel chyby žádný jen na volnoběh to ukazuje poloha plynového pedálu 15% což asi není normální
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Takže závada se našla. Je to EGR ventilem nový 10.500,-
stojí to v origo servisu kde jim trvalo půl dne než na to přišli.
Teď jde o to zda není jenom zasviněnej a stačilo by ho to vyčistit nebo je úplně K.O.
Ale to už si nějak poradím

stojí to v origo servisu kde jim trvalo půl dne než na to přišli.
Teď jde o to zda není jenom zasviněnej a stačilo by ho to vyčistit nebo je úplně K.O.
Ale to už si nějak poradím
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag