ARL problém s kouřivostí!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

ARL problém s kouřivostí!!!

Příspěvek od TomášTDI »

http://uloz.to/xLBniQG/za-studena-po-ranu-v-5-mp4

takhle mi to kouří po ráním startu okolo 5° :( nevíme si rady už s tím,je tam všchno snad po GO a kouřilo to i před GO motoru :( jen co se vyndal KAT

heslo je: leon
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

CO vše máte po GO, ať vím od čeho se odrazit.
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

turbo po repasu,hlava(brus,tlak,vodítka,nové vložky uložení vstřiků,gůfírka,hydra+vačka) vyzkoušeny i jiné vstřiky,tandem,svazek ke vstřikům, C čidlo
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

ako to smrdi?
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

diagnostika nic nepíše,váha je OK turbo tlačí správně,kouří nejvíc v nízkých otáčkách okolo 1500
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

no někdo říká naftou někdo olejem že to smrdí
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

No tak to je zajímavý,jako zkušeností moc nemám s tímto, to ti musí říct někdo kdo to už řešil.Já jen zjistil co ste tam dělali za GO a pokud je vše OK a dělá to furt,tak to je zajímavý.Ale že až po vyndání katu.Spíš mě napadlo, že jako by tam byl problém s žhavením. Samotnýho mě to zajímá.
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

TomášTDI píše:no někdo říká naftou někdo olejem že to smrdí
Tak to papá olej, zkus pozorovat hladinu,ale zase,když si dělal gufera,tak by nemělo,jedině kroužkama!Co komprese?
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

právě,vyndal jsem KAT a začlo to! tak se postupně dělala hlava komplet a pořás stejný,pak turbo,pořád stejný,pak jiné vstřiky a stále stejný!mám podezdření na prasklý stírák ale nevím no :(
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

no právě tlaky se ještě nezkoušely,ještě přikládám video za plně ohřátého motoru

http://uloz.to/xH3u7t8/za-tepla-mp4

heslo:leon
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

No zkus kompresi a uvidíš jaký budou hodnoty a tu hladinu bych kontroloval,asi shoda náhod, ten kat by tohle neměl způsobovat.Pokud se nepletu,je to jen keramická vložka,takže tam by s kouřivostí jako je na videu neměl být problem.
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

největší prdél je tento problém řeší tady na foru ještě jeden klučina na stejným autě


http://ulozto.cz/xETvrJh/27122011347-mp4
heslo:zdenal
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Třeba to někdo rozlouskne, kdo to už řešil!
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

no zaplatil bych mu asi zlatem kdo mi porádí,jenže nikdo už neví co s tím,došly nápady,leda že to budou ty kroužky ale to by muselo mít objeto půl zeměkoule a to určo nemá mám tam sice 165000 ale určo to bude stáhlé ikdyž je to z Německa ;)
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Již se o tom hovořilo, a já četl nějakého experta, který tvrdil, že se stává po demontáži katu, že motor začne kouřit..Najdu to a ocituji..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“