Stránka 1 z 3

emisna kontrola vs. šilenec

Napsal: 03 dub 2012, 15:13
od semirr96
Ahoj Pani dnes som bol na emisnej kontrole. Chcem sa Vas tu teda popytat je to normalne ze ten chlapik tam tomu daval ako zmyslov zbaveny ty kokso je normalne ze to tam tomu nakladal casom az 4830 ot/min na tri krat. Kurva to snad neni normalne to akoze sa tomu motoru nic nemoze stat?

Napsal: 03 dub 2012, 15:24
od TDI tech
Je to sice nezmysel ale je to tak. A aby som nezabudol ten papier co si im pred meranim podpisal, hovori o tom ze ked z motora vyleti ojnica, oni zato nezodpovedaju a vsetky skody beries na vlastne triko :x

Napsal: 03 dub 2012, 15:30
od semirr96
do pice ja to hovorim furt to auto ma poprdel snimacov a ked nieco nieje v poriadku tzak to posiela do dilny. Tak ver tomu ze az by sa nieco odsralo na tom aute tak by som tam zasiel a to ostatne by ste videli v KRIMI novinach

Napsal: 03 dub 2012, 16:00
od Forest
Na rozumnych STKckach maji modifikatory signalu otacek a toci to tak do pulky, protoze toto je opravdu nesmysl a verim, ze treba duchodcovskemu autu s couravym provozem by se mohlo neco stat.

Napsal: 03 dub 2012, 17:03
od Thomy
Přesně tak, já sem se s tím celkem smířil, občas tomu taky dam za uši, ale nedej bože aby to tam takhle poslal nějakýmu dědovi kterej nejde přes 2000rpm, by ho chytil infarkt :D

Napsal: 03 dub 2012, 17:26
od Petráš
Zlatí Frantíci, motor 2DCi na místě netočí víc jak 2tis. Asi znají naše emise (noteeth)

Napsal: 03 dub 2012, 19:12
od dolar100
Petráš píše:Zlatí Frantíci, motor 2DCi na místě netočí víc jak 2tis. Asi znají naše emise (noteeth)
A ako potom palis gumy? (noteeth)

Napsal: 03 dub 2012, 19:24
od Tomas.cz
Petráš píše:Zlatí Frantíci, motor 2DCi na místě netočí víc jak 2tis. Asi znají naše emise (noteeth)
Ani když zmáčkneš tlačítko ESP?

Napsal: 03 dub 2012, 19:59
od Ladas
jsem zvědavej jak budou točit nové motory Vw-Audi když nejdou tůrovat na místě (rofl)

Napsal: 03 dub 2012, 20:05
od Tomas6
To chce jezdit na pořádnou stanici.Za kilo točí jen trochu a za dvě jenom píše. :D
Ale vím o jedné kde se nedaj ukecat ani za dvě kila k netočení a šlapou a šlapou.Zrovna nedávno jim z tama jelo auto na podvalu.
Jinak je pravda že se to podepisuje....

Napsal: 03 dub 2012, 21:28
od Forest
@Ladas: treba si poridej valce, chlazeni a odsavani ... proste takova oholena verze Motocomu ;)

@Toma6: nejhorsi na tom vsem je, ze oni jsou lidi, kteri by autu rozumet meli! Jenze oni Ti reknou, ze to auto je na to staveny a ze by mohlo k necemu takovemu dojit v beznem provozu a lepsi, kdyz se to stane u nich, nezli v beznem provozu ... a pokud toho neni schopno, nema na stanici STK a uz vubec ne na silnici co pohledavat - to mi bylo receno.

Kdyz nad tim tak premyslim, co by asi tak delali, kdyz bych prijel na emise a mel tam chip, ktery by naftu ustrihnul ve 2500 otackach? (LOL)

Napsal: 03 dub 2012, 22:56
od bembas
Proto jezdím na emise bez auta

Napsal: 04 dub 2012, 07:10
od subz3ro_tdi
Co je zle na tom vytocit na prevadzkovu teplotu zohriaty motor bez zataze do max. otacok? Ja osobne s tym nemam najmensi problem :) Pokial s tym ma motor problem, nemal vobec co prejst cez TK. Ale to uz je zrejme choroba nasich vodicov, ze jazdia v premavke s autami s rozmlatenymi volnobezkami, napinacimi kladkami, servo prip. klimpakompresormi pred smrtou a striktne intervaly vymeny rozvodov a oleja im moc zily netrhaju....
A teraz do mna... :roll: :D

Napsal: 04 dub 2012, 07:30
od este
subz3ro_tdi píše:Co je zle na tom vytocit na prevadzkovu teplotu zohriaty motor bez zataze do max. otacok? Ja osobne s tym nemam najmensi problem :) Pokial s tym ma motor problem, nemal vobec co prejst cez TK. Ale to uz je zrejme choroba nasich vodicov, ze jazdia v premavke s autami s rozmlatenymi volnobezkami, napinacimi kladkami, servo prip. klimpakompresormi pred smrtou a striktne intervaly vymeny rozvodov a oleja im moc zily netrhaju....
A teraz do mna... :roll: :D
souhlasím :)

Napsal: 04 dub 2012, 08:19
od bombastiq
běžně točim golfa v kvaltu na 5000ot
s emisema bych teoreticky problem neměl
akorát tu mašinu bych jim
asi zkurvil (noteeth)