duplex

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tom1992
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 27 lis 2011, 10:07
Odpovědi: 0

duplex

Příspěvek od tom1992 »

zdravím...prečital som polku fora co sa vyfuku týky a som natom horšie ako predtým, jeden povie to, druhy niečo ine tretí to uplne vyvratí. mam octu I 81 kw + chip , chcel som riešit duplex,( z vizualneho hladiska), samozrejme ako každy čo najlacnejšie a aby to neubralo na výkone ,a teda prerobit seriovy vyfuk tak že jeden vývod potiahnut poza rezervu na druhu stranu,možno je to hlupy napad ale videl som tak spravených zopar vyfukov tak hadam to ničomu neubliži... rozmyšlal som že odstranim kat aby "nebrzdil" turbo pri nabehu .tu však niekto tvrdi že to ubere niekto že prida. niekto ze treba za turbom koli lepšiemu nabehu spravit "bulbinu " tak neviem.. tiež ma zaujma ako je to pri tomto aute s rezonatorom, tieš niekto tvrdi že pri tomto aute je neoddelitelnou častou zadneho tlmiča, niekto že ho vobec nema. niekto tu pisal ze rezonator je doležitou častou každeho vyfukoveho systemu.. tak nakoniec som mal v plane odstranit kat .. ..za turbom zvečšit priemer potrubia .. a miesto origo zadneho tlmiča dat športový (koli rozmerom) aby som poprinom mohol viest druhy vyvod poza rezervu na druhu stranu ... ak sa najde niekto kto mi to ozrejmi, poradi, vysvetli pripadne vynadá budem vdačny, ide mi viac menej oto nestratit vykon... diky moc ..

ilustračna foto
Obrázek
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Re: duplex

Příspěvek od Forest »

tom1992 píše:zdravím...prečital som polku fora co sa vyfuku týky a som natom horšie ako predtým, jeden povie to, druhy niečo ine tretí to uplne vyvratí. mam octu I 81 kw + chip , chcel som riešit duplex,( z vizualneho hladiska), samozrejme ako každy čo najlacnejšie a aby to neubralo na výkone ,a teda prerobit seriovy vyfuk tak že jeden vývod potiahnut poza rezervu na druhu stranu,možno je to hlupy napad ale videl som tak spravených zopar vyfukov tak hadam to ničomu neubliži... rozmyšlal som že odstranim kat aby "nebrzdil" turbo pri nabehu .tu však niekto tvrdi že to ubere niekto že prida. niekto ze treba za turbom koli lepšiemu nabehu spravit "bulbinu " tak neviem.. tiež ma zaujma ako je to pri tomto aute s rezonatorom, tieš niekto tvrdi že pri tomto aute je neoddelitelnou častou zadneho tlmiča, niekto že ho vobec nema. niekto tu pisal ze rezonator je doležitou častou každeho vyfukoveho systemu.. tak nakoniec som mal v plane odstranit kat .. ..za turbom zvečšit priemer potrubia .. a miesto origo zadneho tlmiča dat športový (koli rozmerom) aby som poprinom mohol viest druhy vyvod poza rezervu na druhu stranu ... ak sa najde niekto kto mi to ozrejmi, poradi, vysvetli pripadne vynadá budem vdačny, ide mi viac menej oto nestratit vykon... diky moc ..

ilustračna foto
Obrázek
1) kolik ma Tvuj motor valcu?
2) je to radovy nebo vidlicovy motor?
3) kolik ma ridicich jednotek motoru?
4) kolik ma turbodmychadel?
5) jaky bude vykon?

Kasli na to. Pokud chces tuzing, tak si dej dozadu dve koncovky a ani je nezapojuj (proste jen aby drzely). Jaster takto jezdil s jednou a jakou nadelal paradu :D

Navic, k tomu obrazku - to je vtip predpokladam. To, ze s tim nekdo jezdi neznamena, ze to neskodi. Ty 90° kolena to je humus na n-tou! To je topenarina.

Jinami slovy: vykon Ti to neprida, bude Te to stat akorat penize a zenskym je to jedno ... teda pokud nezvolis duplex ve stylu super-hyper-mega-uber zvlhcovac damskych kalhotek:
Obrázek

... a ted vazne - udelej jeden poradnej vyfuk z nerezu a uzivej si funkcniho auta;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
tom1992
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 27 lis 2011, 10:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od tom1992 »

:-) takuto nejaku odpoved som čakal .. až nato ze si somna spravil večšieho debila jak som hh . ale vpohode . proste sa mi luby duplex,nešlo mi tým o zvyšenie vykonua nechcel som dotoho jebat tolko panezi,tak či to endje inak ... ok v poho berem ... len som potreboval aby mi to dakto vysvetlil .. :kun:
Naposledy upravil(a) tom1992 dne 04 dub 2012, 20:11, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

kdyby jsi tam chtel opravdu duplex tak treba tady najdes inspiraci :)
http://www.tuning-in.cz/sportovni-vyfuk ... 70-mm.html
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

tom1992 píše:až nato ze si somna spravil večšieho debila jak som
Nevim, jaky jsi nebo nejsi "debil", podle me nejsi, protoze jsi prisel, zeptal ses, popsal jsi svuj zamer, ocekavani a bylo. Debil by to podle me udelal bez optani ... takze za me pristup na Obrázek
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
tom1992
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 27 lis 2011, 10:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od tom1992 »

takže ak tomu spravne chapem jedina normalna a prijatelna cesta jak sa dostat k duplexu je vicalit zan cca 250 e
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Funkcnimu? Asi ano, ale je to naprosta zbytecnost, jen machrovinka! A ja nevim na kolik prijdou jen koncovky, ktere by sis nejak pripevnil ... 500 kacek kus? :D
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
tom1992
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 27 lis 2011, 10:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od tom1992 »

naprosta zbytočnost takisto ako napr 18 disky,športova maska,xenonove lampy a milion dalšich veci ...... tieš nemaju s vykonom nič spoločne a ludia zane vyhadzuju kopec penez,niekomu ide o vzhlad niekomu o vykon (crazy) .. nechcem to tam nasilu jbt len ma zaujmalo či to ide aj inak .. toť všio
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

tak vyrobit jde vse . :)
mne se to osobne nelibi ale nebudu to druhym rozmlouvat.pokud po tom touzis bud kup hotovej tlumic a mas to bez prace nebo nakup material a zacni vymyslet svuj vyfuk.
jen rikam nebude to jednoduche .bude to chtit rozvahu,cas a pevne nervy :D jinak si s toho udelas tuzing .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
tom1992
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 27 lis 2011, 10:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od tom1992 »

šak ja som to nechcel vyrabat vo zveraku z lešenarskej trubky :D chcel som to spravit poriadne a tak ako sa ma . len som nevedel ako zacat tak som sa opytal no pan nad tebou ma obratil na posmech :-D
sakytu
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 črc 2010, 18:50
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK / Zlate Moravce

Příspěvek od sakytu »

inak ten "duplex" na tej skodovici sluzi ako zberac dazdovej vody => cim viac dier a cim vacsa rula, tym viac vody :D
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

tom1992 píše:no pan nad tebou ma obratil na posmech
... jsi necetl, co jsem psal na Tvou poznamku o "debilech"?
@sakytu: ne, to jsou sekundarne mobilni 4 musle (LOL)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

Idem riesit duplex na GIV v style R32 ale neviem ci na rozdvojenie pouzit ten isty priemer ako mam cely vyfuk 63 alebo mi bude staci 2x 51 priemer..
Jedna sa mi aby som si neubral z vykonu (209PS/450Nm).

takto to chcem ..
Obrázek
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Uživatelský avatar
talec
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 16 dub 2010, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od talec »

Champion: pěkná fotka :D bude to pecka ;)
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
Lupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 bře 2007, 11:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Orlickoústecko

Příspěvek od Lupino »

talec a jeho spodek (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“