Seat toledo 1L , 1.6L 74Kw - problém s motorem-VYŘEŠENO :-)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
miklopan
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 04 pro 2009, 11:38
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Seat toledo 1L , 1.6L 74Kw - problém s motorem-VYŘEŠENO :-)

Příspěvek od miklopan »

Ahoj

Toledo 1.6L 74Kw. Auto nejde normálně nastartovat. Musí se dát plyn na podlahu a pak nastartuje, ale neudrží otáčky musí se držet plyn tak na 2000 otáček. do 2000 otačék škube, ale nad 2000 je plynulý. A do 2000 otáček má špatné spalovaní, jako by se přechlastával protože pokuřuje. Zkoušel jsem měnit klapku za jinou ale žádná změna. Odpojení váhy vzduchu taky nic nemění, odpojení lambdy také ne ........... napadá Vás po čem dále jít ?

Děkuji
Naposledy upravil(a) miklopan dne 15 dub 2012, 20:38, celkem upraveno 1 x.
Seat toledo 1.9D, Golf cabrio III 1.8i, Golf II 1.6L ,Ford escort RS2000
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

klapka je nastavena? neprisava pod domkem klapky levej vzduch? benzinfiltr ok? vag nerika nic? volnobeh ok?
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Uživatelský avatar
miklopan
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 04 pro 2009, 11:38
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od miklopan »

Je jedno jakou klapku tam dam mam klapku z funkčního vozu a žádná změna......pod klapkou nepřisává, z přívodem paliva není problém, palivo jde .
Seat toledo 1.9D, Golf cabrio III 1.8i, Golf II 1.6L ,Ford escort RS2000
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

klapku je treba nastavit vagem, a co vicko s palcem?
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

jaká je teplota tlak paliva?
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

a taky, jakou teplotu ukazuje vag pri sepnuti ventilatoru, takhle jsem vychytal tu moji svini, kdy pri zapnuti ventilatoru a na budiku 85, ale na vagu 50, pak jsem dal novy cidlo a juchajda
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Uživatelský avatar
miklopan
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 04 pro 2009, 11:38
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od miklopan »

Chlapy ....volnoběh to neudrží psal jsem to v popisu. Teplota ve vagu je v pořádku a s palivem tlakem by problém být neměl, protože auto nad 2 tis otáček jede úplně bez problémů. Jediná chyba ve vagu co je je chyba lambdy, ale to přisuzuji tomu drkocání a kouření do těch 2 tis otáček, protože do těch 2 tis otáček jakoby se to přechlastávalo
Seat toledo 1.9D, Golf cabrio III 1.8i, Golf II 1.6L ,Ford escort RS2000
Uživatelský avatar
miklopan
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 04 pro 2009, 11:38
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od miklopan »

Nikdo se nesetkal s takovou závadou u této motorizace ? 1.6 74 Kw toledo 1L
Seat toledo 1.9D, Golf cabrio III 1.8i, Golf II 1.6L ,Ford escort RS2000
Uživatelský avatar
omega001
Přispěvovatel
Příspěvky: 364
Registrován: 24 zář 2010, 11:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravsko!!!

Příspěvek od omega001 »

Zkus zmerit tlaky,je mozne ze se nejkay valec chyta az ve vetsich otackach
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
Uživatelský avatar
miklopan
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 04 pro 2009, 11:38
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od miklopan »

omega001 píše:Zkus zmerit tlaky,je mozne ze se nejkay valec chyta az ve vetsich otackach
S válcema problém není....píšu, že se to nedrží volnoběh a kucká to, protože v otáčkách pod 2 tis se to přechlastává a kouří, ale válce jedou všechny
Seat toledo 1.9D, Golf cabrio III 1.8i, Golf II 1.6L ,Ford escort RS2000
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

jaká je doba vstřiku , motor se tak chová stále nebo jen za studena? kolik ukazuje váha pokud málo tak si to přisává pod gumičkma v sáni uhlavy sundej část sání a uvidíš trěba budou tvrdý.
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

ja bych prubnul moji vyzkousenou metodu, pri natocenym motoru strikej v oblasti sani vsude mozne startsprey a jak motor zareaguje tak tudy bere levej luft
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
fenix85
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 30 kvě 2010, 17:17
Odpovědi: 0
Bydliště: skalice

Příspěvek od fenix85 »

Jednou sem se setkal u toho motoru s podobnym problemem byly to vstřiky ale vag nic neukazal a hlasil taky něco s lambdou ale na to si již nevspomenu je to tak dva roky spět
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Taky bych to tipoval, teď to řeším také, došel benzin a poté se začaly kravit vstřikovače..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
miklopan
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 04 pro 2009, 11:38
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od miklopan »

Tak , provedena těsnost sani a okoli.....vysledek nikde neprisava. Tlaky motoru OK. Dale vytazene vstriky a vsechny prasi uplne stejne, Vracim se k tomu. ze neni mozne, aby klekly vsechny vstriky naraz. Jedna se me o to, ze to auto se chova, tak ze dava moc paliva a proto do 2 tisic kouri bile a smrdi benzinem. Od 2 tisic ma vyrovanany chod a jede bez problemu jako ohen. Neudrzi volnobeh protoze je v malych otackach prechlastenej. Vsechny svicky okamzite uchlasta pokus startuju bez plynu na podlaze
Seat toledo 1.9D, Golf cabrio III 1.8i, Golf II 1.6L ,Ford escort RS2000
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“