Seat toledo 1L , 1.6L 74Kw - problém s motorem-VYŘEŠENO :-)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Seat toledo 1L , 1.6L 74Kw - problém s motorem-VYŘEŠENO :-)
Ahoj
Toledo 1.6L 74Kw. Auto nejde normálně nastartovat. Musí se dát plyn na podlahu a pak nastartuje, ale neudrží otáčky musí se držet plyn tak na 2000 otáček. do 2000 otačék škube, ale nad 2000 je plynulý. A do 2000 otáček má špatné spalovaní, jako by se přechlastával protože pokuřuje. Zkoušel jsem měnit klapku za jinou ale žádná změna. Odpojení váhy vzduchu taky nic nemění, odpojení lambdy také ne ........... napadá Vás po čem dále jít ?
Děkuji
Toledo 1.6L 74Kw. Auto nejde normálně nastartovat. Musí se dát plyn na podlahu a pak nastartuje, ale neudrží otáčky musí se držet plyn tak na 2000 otáček. do 2000 otačék škube, ale nad 2000 je plynulý. A do 2000 otáček má špatné spalovaní, jako by se přechlastával protože pokuřuje. Zkoušel jsem měnit klapku za jinou ale žádná změna. Odpojení váhy vzduchu taky nic nemění, odpojení lambdy také ne ........... napadá Vás po čem dále jít ?
Děkuji
Naposledy upravil(a) miklopan dne 15 dub 2012, 20:38, celkem upraveno 1 x.
Seat toledo 1.9D, Golf cabrio III 1.8i, Golf II 1.6L ,Ford escort RS2000
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
klapka je nastavena? neprisava pod domkem klapky levej vzduch? benzinfiltr ok? vag nerika nic? volnobeh ok?
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
klapku je treba nastavit vagem, a co vicko s palcem?
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
a taky, jakou teplotu ukazuje vag pri sepnuti ventilatoru, takhle jsem vychytal tu moji svini, kdy pri zapnuti ventilatoru a na budiku 85, ale na vagu 50, pak jsem dal novy cidlo a juchajda
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Chlapy ....volnoběh to neudrží psal jsem to v popisu. Teplota ve vagu je v pořádku a s palivem tlakem by problém být neměl, protože auto nad 2 tis otáček jede úplně bez problémů. Jediná chyba ve vagu co je je chyba lambdy, ale to přisuzuji tomu drkocání a kouření do těch 2 tis otáček, protože do těch 2 tis otáček jakoby se to přechlastávalo
Seat toledo 1.9D, Golf cabrio III 1.8i, Golf II 1.6L ,Ford escort RS2000
S válcema problém není....píšu, že se to nedrží volnoběh a kucká to, protože v otáčkách pod 2 tis se to přechlastává a kouří, ale válce jedou všechnyomega001 píše:Zkus zmerit tlaky,je mozne ze se nejkay valec chyta az ve vetsich otackach
Seat toledo 1.9D, Golf cabrio III 1.8i, Golf II 1.6L ,Ford escort RS2000
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
ja bych prubnul moji vyzkousenou metodu, pri natocenym motoru strikej v oblasti sani vsude mozne startsprey a jak motor zareaguje tak tudy bere levej luft
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Tak , provedena těsnost sani a okoli.....vysledek nikde neprisava. Tlaky motoru OK. Dale vytazene vstriky a vsechny prasi uplne stejne, Vracim se k tomu. ze neni mozne, aby klekly vsechny vstriky naraz. Jedna se me o to, ze to auto se chova, tak ze dava moc paliva a proto do 2 tisic kouri bile a smrdi benzinem. Od 2 tisic ma vyrovanany chod a jede bez problemu jako ohen. Neudrzi volnobeh protoze je v malych otackach prechlastenej. Vsechny svicky okamzite uchlasta pokus startuju bez plynu na podlaze
Seat toledo 1.9D, Golf cabrio III 1.8i, Golf II 1.6L ,Ford escort RS2000