ford 1,6Tdci nejde natočit
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ford 1,6Tdci nejde natočit
Ford focus 1,6TDCI 80Kw G8DB r.v06 motor nejde naštartovať. Na aute ešte ked jazdilo vyleteli otáčky na 4000ot/min auto zdechlo a už nejde natočit. KTSka bez závad. V live datach je videť že je nedostatečný tlak na raily nejakých 11bar pri točení motorem.Bylo podezdrení na čerpadlo bylo demontované a poslane do dieselplus na stolicu a je OK že mu nic není a davá dostatečný tlak.Meral sem prepady na vstrekoch nejde ani kapka.Motor na štart sprej chytne a zdechne tak mechanická závada by nemala byt. Skušal sem aj čerpadlo napojit prímo na kanystr s naftu take nejde. Tak už nevím kde by mohla byt chyba dík
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
a do vstriku naftu tlaci? jestli jo, tak bych sel po senzoru horni uvrate, u opla 1.3 je ve ventildeklu na vacce. prave tohle jsem mel v loni na tom opliku, diag nic a auto hluchy
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
žiadne chyby tam neboli len nejaká blbosť s CAN-Bus po vymazání tam neni.
Ten snímač tlaku na raily mňa také napadel lebo ked zapnem kluček tak ukazuje nejakých 9bar a u točenia motorem 11Bar ,ale výstup ze snímača je nejakých 0,524mV jak má byt.Neviem si nijako vysvetliť príčinu tých 4000/ot než to skapalo. Ešte mňa napadli vstreky či ich netrefil šlak a neteču priamo do valcov
Ten snímač tlaku na raily mňa také napadel lebo ked zapnem kluček tak ukazuje nejakých 9bar a u točenia motorem 11Bar ,ale výstup ze snímača je nejakých 0,524mV jak má byt.Neviem si nijako vysvetliť príčinu tých 4000/ot než to skapalo. Ešte mňa napadli vstreky či ich netrefil šlak a neteču priamo do valcov
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
neber to jako rejpani ale co tim rozborem vyresis. dozvis se akorat to co uz vis a zakaznik by za rozbor mel novy jeden vstrik.
jestli se hejbe nafta a cerpadlo dava tak bud se tlak musi nekde stratit nebo keca elekrika a cidlo v railu.. 11 bar je dost ubohy.
jestli se hejbe nafta a cerpadlo dava tak bud se tlak musi nekde stratit nebo keca elekrika a cidlo v railu.. 11 bar je dost ubohy.
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Tenhle problém řešil známého tchán na C-MAXu 1.6TDCi, motor začal jít naprd, měl nad maximum dva litry oleje / či mixu s naftou /, tak to rozebrali a dva vstřiky vypadali přesně takhle.
Motor po opravě šel dobře, ale začal být problém s DPF auto v nouzáku a nejelo, nakonec jsem zjistil, že je pán z Plzně tak jsem mu dohodnul u chiptuninga dpf off + úprava softu a od té doby jezdí auto dobře, jen říkal chiptuning, že občas zazlobí egr a patrně od doby co zlobil dpf je načaté turbo
Chlap / starší pán / mi skoro brečel do telefonu, co už do toho nasypal za peníze, turbo, egr, 4 vstřiky apod, nakonec byl rád že mu to Jirka udělal za pěknou cenu s jasným výsledkem.
Motor po opravě šel dobře, ale začal být problém s DPF auto v nouzáku a nejelo, nakonec jsem zjistil, že je pán z Plzně tak jsem mu dohodnul u chiptuninga dpf off + úprava softu a od té doby jezdí auto dobře, jen říkal chiptuning, že občas zazlobí egr a patrně od doby co zlobil dpf je načaté turbo

Chlap / starší pán / mi skoro brečel do telefonu, co už do toho nasypal za peníze, turbo, egr, 4 vstřiky apod, nakonec byl rád že mu to Jirka udělal za pěknou cenu s jasným výsledkem.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33658
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice