Stránka 1 z 2
Cerapala jso stejna?
Napsal: 12 dub 2012, 11:29
od pitypaldy
Ahoj ,chtel bych se optat,zdali pasuje cerpadlo ze seata 19TDI 66KW kod motoru (asi AHU ) na Skoda Octavia 81KW r.v.99 Dekuji za informace
Napsal: 12 dub 2012, 11:53
od tuner
ne
Napsal: 13 dub 2012, 15:31
od krepy
tuner píše:ne
a neni su stejne okrem uchytenia?
Napsal: 13 dub 2012, 16:22
od Marek77
Ne - čerpadla pro 66kW jsou jiná než pro 81kW.
Napsal: 13 dub 2012, 16:32
od toefuk
okrem upnutia remenice, upnutia cerpadla a poctu pinov na konektore su podla mna rovnake

Napsal: 13 dub 2012, 16:37
od krepy
toefuk píše:okrem upnutia remenice, upnutia cerpadla a poctu pinov na konektore su podla mna rovnake

aj ja si myslim lebo ked kupujes druhe tak ti povedia ze je to to iste len musis
prepinovat
Napsal: 13 dub 2012, 16:45
od Marek77
Tak se smiřte s tím, že motory 66kW mají jiná čerpadla než motory 81kW. A že na pohled vypadají stejně, není vůbec podstatné. Uvnitř jsou prostě jiná, ano?
Napsal: 13 dub 2012, 16:46
od krepy
Marek77 píše:Tak se smiřte s tím, že motory 66kW mají jiná čerpadla než motory 81kW. A že na pohled vypadají stejně, není vůbec podstatné. Uvnitř jsou prostě jiná, ano?
jasne nebudeme odporovat niekomu co sa vyzna
Napsal: 13 dub 2012, 16:47
od Marek77
Nikdo tu netvrdí, že se vyzná nebo nevyzná. Ale tohle je nad slunce jasná věc.
Napsal: 13 dub 2012, 16:48
od krepy
Marek77 píše:Nikdo tu netvrdí, že se vyzná nebo nevyzná. Ale tohle je nad slunce jasná věc.
vidis pre nas to nebolo tak jasne

Napsal: 13 dub 2012, 17:06
od eazy20
a je rozdiel v cerpadlach aj medzi 66kw ALH a 81kw ASV? tieto su myslim tie iste nie?
Napsal: 13 dub 2012, 17:21
od tuner
66kW a 81kW cerpadlo je uvnitr jiny jen u starsiho typu motoru,1Z,AFN,AHU a podobne u novejsich typu Je vnitrek uz stejnej. Jinak ten podstatnej rozdil uvnitr cerpadla je jen v jedne soucastce a je to cca 1mm.
Napsal: 14 dub 2012, 07:59
od toefuk
tuner píše:66kW a 81kW cerpadlo je uvnitr jiny jen u starsiho typu motoru,1Z,AFN,AHU a podobne u novejsich typu Je vnitrek uz stejnej. Jinak ten podstatnej rozdil uvnitr cerpadla je jen v jedne soucastce a je to cca 1mm.
ja si myslim ze creva (konkretne hlava) je ten rozdiel medzi cerpadlami 81 a 66 ale len medzi automatom a manualom. Niekde na zahranicnom fore som cital, ze niekomu nepasovala sada tesneni na cerpadlo, takze pripustam ze sa mylim.
pred tyzdnom som tu mal kolegovu 525ku MR 99 a moja sada tesneni z 1Z mu pasovala.
Dolezity pojem pri vyrobe suciastok a dielov je unifikacia.
Kazdopadne by som sa nebal prepinovat cerpadlo z 525ky a vymenit hlavu za 4 valcovu a dat si to do auta. Mozno by som bol milo prekvapeny

.
Napsal: 14 dub 2012, 08:31
od tuner
Jestli myslis vstrikovaci hlavu tak ta je stejna u manualu pro auta na evropskej trh. Z 525 ten toho tam bude mit rozdilnyho podstatne vic

a vymena vstrik. hlavy ti nepomuze, ani to nenastartujes.
Napsal: 14 dub 2012, 10:06
od toefuk
tuner píše:Jestli myslis vstrikovaci hlavu tak ta je stejna u manualu pro auta na evropskej trh. Z 525 ten toho tam bude mit rozdilnyho podstatne vic

a vymena vstrik. hlavy ti nepomuze, ani to nenastartujes.
keby som mal tu moznost, skusil by som to zamenit, netvrdim ze to musi na 100% fungovat.