Chlapi pomoze: Cvakání, syčení z motoru Oct. II 2,0 TDi, 103

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Toncek.y
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 15 dub 2012, 21:14

Chlapi pomoze: Cvakání, syčení z motoru Oct. II 2,0 TDi, 103

Příspěvek od Toncek.y »

Zdravím, možná že jste zde již reagovali na podobný problém, ale já jej nenašel. Proto děkuji za strpení mého dotazu.
Mám Š. Octavii II, rv 12/2005, 2,0 TDi, 103 KW. Zhruba před měsícem se mi oběvil problém nikdy předtím jsem si ho nevšiml nebo to spíše nedělalo. Jedná se o to, že když jedu o něco ostřejší jízdu tzn. jedna dva tři prostě jedu, tak se mi po určité době při zahřátém motoru objeví cvakání nebo syčení zhruba v intrvalu 3x za vteřinu (tc tc tc tc tc...) v zadní části motoru jako by od turba. dělá to i při jídě, kdy to přehlučuje zvuk motoru ale i při zastavení, kdy to jde slyšet krásně. Jak jsem již říkal, byl jsem s tím v servusu škoda, kde mi sdělili, že se jedná o turbodmychadlo (motor typ BKD), načež jsem jej tedy nechal vyměnit za nové s novým středem. ted opět jedu opět ostřeji a dělá mi to znovu. Následujicí den, kdy je motor studený se opět nic neděje a ani se neděje když jedu jako s vejcemi nebo spíšeo tom nevím. Říkám aby se objevila tato závada musím to opravdu točit a nejlépe, když je venku tepleji. Nevíte někdo co by to mohlo být? Ještě mě napadlo, že jsem tam nechal nahrát mapu ze stejnýho motoru, který je chipovaný, ale v tom to asi nebude ne, ale stejně to nechám nahrát zpět.
toret
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 18 lis 2011, 19:40

Příspěvek od toret »

Zdravím, mám stejný problém co se týče toho cvakání, taky mi to dělá u zahřátého motoru. Chtěl jsem se zeptat, zda už se na přišlo na to čím to je?
Toncek.y
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 15 dub 2012, 21:14

Příspěvek od Toncek.y »

Jo jo přišlo se na to dělá to dvouhmotnostní setrvačník u spojky. Poznáš to i tak, že když ti to při tom zahřátém motoru začne dělat, tak zastav, přidej otáčky na motoru nevím např 3000 a namáčkni spojku a uvidíš, že to přestane nebo to bude více slyšet. Jinak oprava mě vyšla na 13000,-kč plus práce 1500,-Kč. Jinak se vždy mění celá sada tedy přítlačák, lamela, ložisko a dvouhmotnostní setrvačník nejlepší cenu jsem našel na www.cc-autodily.cz. Prodávají zde originál díly a jsou velice ochotní a to se týče i ceny hlavně zasílají do druhého dne a komunikace je super. Jinyk ničemu ani nikomu nevěř já s tím problémem jezdil jako blázen všude mi řekli něco jiného a já pouze vyhazoval peníze až jsem na to nakonec přišel. Zejména mi radili špatně v originál škoda servise. Tak ahoj a napiš jak jsi dopadl.
toret
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 18 lis 2011, 19:40

Příspěvek od toret »

Dík, myslel jsem si, že to bude dvouhmota, ale chtěl jsem se ujistit. Vyzkouším a pak dám vědět!
toret
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 18 lis 2011, 19:40

Příspěvek od toret »

Tak vyměnil jsem dvouhmotu a zatím mám klid, tak snad se to tím vyřešilo!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To je poměrně rozdílná diagnoza...turbo versus dvouhmota... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

jericho-3 píše:To je poměrně rozdílná diagnoza...turbo versus dvouhmota... :)
Hlavně že se chlapci v autorizáku napakovali ne? To že auto i nadále nefunguje je podřadný (noteeth) (noteeth) (noteeth)
Elektronika auta a technika........
776 829390
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To trochu nechápu a co řemeslná pověst jednotlivých mechošů.. Jde do hospody a tam vykládá, jak někoho zkoupal? Nebo slyší, říkal soused, co jsi za idiota, jakou jsi určil diagnozu ty umělče..? Ono obléci si montérky s nápisem nějaké firmy má svá úskalí, půjdeš ze svačiny , tam někomu lehne auto a lidé vidí nápis Ferrari na montérkách a volají, pane prosím vás pojdte se na to podívat, ono to nejede..Tak tam přijdeš a nebudeš vědět, jak se zvedá kapota a kde je baterka, budeš koukat pod kapotu a nějaký čumil řekne, hele, tady je nějaká vypadlá trubka /jako v tom filmu se Sobotou/ a budeš za vola.. :D
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

jericho-3 píše:To trochu nechápu a co řemeslná pověst jednotlivých mechošů.. Jde do hospody a tam vykládá, jak někoho zkoupal? Nebo slyší, říkal soused, co jsi za idiota, jakou jsi určil diagnozu ty umělče..? Ono obléci si montérky s nápisem nějaké firmy má svá úskalí, půjdeš ze svačiny , tam někomu lehne auto a lidé vidí nápis Ferrari na montérkách a volají, pane prosím vás pojdte se na to podívat, ono to nejede..Tak tam přijdeš a nebudeš vědět, jak se zvedá kapota a kde je baterka, budeš koukat pod kapotu a nějaký čumil řekne, hele, tady je nějaká vypadlá trubka /jako v tom filmu se Sobotou/ a budeš za vola.. :D
V tom ti dám za pravdu že to taky nechápu, ale když vidim ty dnešní mladý studenty případně už zaměstnance těhle podniků tak je to přesně jak píšeš a nejhorší na tom je to, že je jim to uplně jedno (wallbash) Čest a omluva několika vyjímkám.
Elektronika auta a technika........
776 829390
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“