@MirekX: Mirku, uz aby to bylo. Je mi jasne, ze diky pritomnosti DPF (a pozadavku
na jeho zachovani) se nepodari zjistit jeho realny potencial v maximu ale zajima nas hlavne nabeh, odezva -
na to by stacily i logy ... idealne po vyladeni
na brzde
Gardner píše:Víš že turbo plně funkční bylo nikoliv REA takto to souhlasí.
Soucasti turbodmychadla je i REA. Je to jako prodavat auto s vadnou ridici jednotkou.
Po zkusenostech, ktere mam bych za
turbo bez REA nedal treba ani 2/3 ceny (paklize bych trval
na originalnim REA). Nezminil jsi se o tom, ze by snad mohlo byt nefunkcni. A to, ze jsi cenu upravil je sice hezke, ale moje realne vicenaklady spojene se zajistenim funkcniho kusu to ani zdaleka neobsahlo. Dnes uz bych to resil jinak, nahradou za jine, lepe kontrolovatelne REA.
Sdilel jsi poznatky ale pritom jsi se uchylil k soudum, ktere se nezakladaji
na pravde. To, ze kupujes nefunkcni REA a pak u Olega nejdou neni zakladnim predpokladam k tomu, ze to neumi otestovat.
Co uz vubec nechapu je, jak jsi mohl dojit k nazoru, ze to Oleg neumi pote a navzdory tomu, ze jsem te informoval o tom, ze mnou zajistene nahradni REA je plne funkcni a otestovane Olegem. Jak jinak by asi prisel
na to, ze to od tebe neni funkcni? Vice pouzivej mozek nezli usta, usetris si tim takoveto trapasy a jak jsi sam definoval "ponizeni".
Problem se muze vyskytnout, ale ze neni zcela funkcni v moment prodeje je vec jina a zakaznik by mel byt informovan jeste pred porizenim - coz se u tebe nestalo.
Dovolim si zaver: paklize nemas overenou funkcnost REA, doporucuji ti to nechat proverit u Olega a nebo to prodavat bud jako nefunkcni a nebo radeji bez REA. Verim, ze vzhledem k tomu, ze turbodmychadel s nefunkcnim REA je kotel, nasledne tato REA prodas za vetsi obnos nezli kdyz by byla soucasti baleni v ramci komplexniho turbodmychadla.
Paklize to stale nechapes, nech si to nekym prelozit do tveho jazyka abys to pochopil.